Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #26 Skrevet 28. januar 2016 Hei! Møtet gikk over all forventning:) Ikke bare var han kjekkere i virkeligheten, men personligheten hans virket ikke det spor verre enn jeg hadde inntrykk av. Snill, god og ydmyk. I 4 timer satt vi ovenfor hverandre og pratet.. Han åpnet mer opp og fortalte mer fra sin fortid, vi har veldig lik bakgrunn og begge har opplevd mye. Er der jeg tror godheten og ydmykheten kommer fra. Det gikk faktisk så bra, og kjemien og alt stemte, så jeg skal på besøk til han nå i helgen. det gleeeeder jeg meg til, nam nam nam En ting jeg trenger et lite råd på som sikkert dere kan hjelpe med.... Hehe Han kysset meg...det var veldig fint, Men vi kysser ulikt(jeg tror han er sånn tungemann, mens jeg er sånn 'suge/kysse'(da virkelig Kysse!) på leppene. Så det krasjet litt(ikke noe voldsomt problem allså bare vil ha det best mulig) Hvordan tar jeg fatt dette? Haha, nå måtte jeg le her Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb Hehe! Tror kyssing kan være litt klønete i starten. Etter hvert så nærmer man seg hverandre i kyssemåte (forhåpentligvis da... Noen lærer aldri å kysse!) Anonymous poster hash: 7e2f9...6a3 Ja, klønete! Korrekt ord å bruke😂 blir fort litt kleint av det, vell vell...får gå framfor speilet å øve da🙈😅 Hehe...huff😛 Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #27 Skrevet 28. januar 2016 Snill (kanskje FOR snill til og med!), ydmyk og utrolig kjekk - og du har aldri møtt han!! Ikke den skarpeste kniven i skuffen du... Men, lykke til! Anonymous poster hash: d1b8b...851 Tror HI er særdeles skarp jeg. Gode ting skjer med dem som er åpen for det Det er lettere å konkludere med at du er negativ og mobbende... Anonymous poster hash: b35b5...a92 Godt ressonert du😉 takk😘 holdt meg for god til å i det hele tatt svare på det innlegget der! Hehe Hi😘 Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #28 Skrevet 28. januar 2016 Lykke til❤️❤️😍 Anonymous poster hash: 7f512...4e9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #29 Skrevet 28. januar 2016 Hehe. Ja, ser det. Glemte at tråden lå åpen her fra imorges. Men følger gjerne for å høre om hvordan helgen gikk. Anonymous poster hash: 8b2d4...925 Vi får se i morgen, gleder meg samtidig som jeg er små nervøs! Men tror det blir å gå veldig bra...med et glass vin og den kroppen den mannen har kan noen skjeve fort bli rett 😅 nei tuller😉 skal oppdatere! 👍 Hi:) Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #30 Skrevet 28. januar 2016 Jeg kjenner en mann som virker som verdens mest hyggelige mann. Han er superlett å prate med, overøser deg med kompliment osv. Men av grunner jeg ikke kan si her, vet jeg at han absolutt ikke er sånn som han fremstiller seg. Jeg vet han lyver til meg om div ting, holder på med flere damer på en gang. Men han blånekter på det! Men det finnes selvsagt perfekte menn også. Poenget mitt er at du ikke skal la deg blende helt av han, vær litt kristisk og Anonymous poster hash: eb249...44c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #31 Skrevet 28. januar 2016 Jeg kjenner en mann som virker som verdens mest hyggelige mann. Han er superlett å prate med, overøser deg med kompliment osv. Men av grunner jeg ikke kan si her, vet jeg at han absolutt ikke er sånn som han fremstiller seg. Jeg vet han lyver til meg om div ting, holder på med flere damer på en gang. Men han blånekter på det! Men det finnes selvsagt perfekte menn også. Poenget mitt er at du ikke skal la deg blende helt av han, vær litt kristisk og Anonymous poster hash: eb249...44c Kjenner flere sånne jeg og, og jeg er nokk mer kritisk enn hva som fremkommer her😉 Blir spennende og se hvordan det blir i helgen👍☺️ Hi☺️ Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #32 Skrevet 31. januar 2016 Da har jeg vært hos han hele helgen. Det kunne vell egentlig ikke gått bedre, ting klaffet. Alt var helt naturlig og ekte fra jeg parkerte hos han. Og han er den snille gode mannen jeg trodde han var❤️ Han sier han vet hva han vil og at han vil ta en sjanse med meg. Jeg vil vell egentlig det samme... Det er bare to ting jeg har i bakhodet, en av dem er at jeg ble singel bare for et par mnd siden. Jeg er redd reaksjoner fra andre og så er jeg redd reaksjonen til eksen min, om vi mister det gode 'vennskapet og samarbeidet vi har ang barna. Jeg tror jo heller ikke jeg har glemt eksen min Helt Hundre prosent heller enda, men det er vell kanskje naturlig mtp at det er så ferskt?! Hi:) Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #33 Skrevet 2. februar 2016 Dytt Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #34 Skrevet 2. februar 2016 Hehe du er søt da HI , du venter på svar fra alle oss , på noe du selv oppdaterte oss om ? Anonymous poster hash: e9869...91e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #35 Skrevet 2. februar 2016 Jeg tror du bør ta det sakte, HI. Du sier selv at du ikke tror du er helt over eksen enda, og at det er kort tid siden dere gikk fra hverandre. Det tyder jo på at du trolig ikke har tatt deg tid til å bearbeide det forholdet du var i. Og så er det kanskje ikke helt rettferdig overfor den nye mannen. Du er ikke helt ferdig med eksen, og likevel så går du inn i et nytt forhold med en ny mann... Om den nye mannen er så god som du mener han er så fortjener han at du er ærlig med ham, eller i hvert fall at du tar det såpass rolig at du ikke haster inn i et forhold med ham før du er sikker på at du er kommet over eksen. Anonymous poster hash: cef62...2ee
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #36 Skrevet 3. februar 2016 Hehe du er søt da HI , du venter på svar fra alle oss , på noe du selv oppdaterte oss om ? Anonymous poster hash: e9869...91e Klart jeg er søt 😅😂 Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #37 Skrevet 3. februar 2016 Jeg tror du bør ta det sakte, HI. Du sier selv at du ikke tror du er helt over eksen enda, og at det er kort tid siden dere gikk fra hverandre. Det tyder jo på at du trolig ikke har tatt deg tid til å bearbeide det forholdet du var i. Og så er det kanskje ikke helt rettferdig overfor den nye mannen. Du er ikke helt ferdig med eksen, og likevel så går du inn i et nytt forhold med en ny mann... Om den nye mannen er så god som du mener han er så fortjener han at du er ærlig med ham, eller i hvert fall at du tar det såpass rolig at du ikke haster inn i et forhold med ham før du er sikker på at du er kommet over eksen. Anonymous poster hash: cef62...2ee Takk for godt svar. Du har nokk helt rett......men føler jeg har rotet meg så langt inn at skulle jeg nå trekke meg kommer han til å bli veldig skuffet og trist, noe han ikke fortjener. Og jeg Vil jo sånnsett ikke trekke meg heller....men skulle ønske jeg hadde vært litt mer tilbakeholden fra starten så jeg ikke forhastet meg men fikk litt tid imellom... Han er så god ❤️ Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #38 Skrevet 3. februar 2016 Jeg tror du bør ta det sakte, HI. Du sier selv at du ikke tror du er helt over eksen enda, og at det er kort tid siden dere gikk fra hverandre. Det tyder jo på at du trolig ikke har tatt deg tid til å bearbeide det forholdet du var i. Og så er det kanskje ikke helt rettferdig overfor den nye mannen. Du er ikke helt ferdig med eksen, og likevel så går du inn i et nytt forhold med en ny mann... Om den nye mannen er så god som du mener han er så fortjener han at du er ærlig med ham, eller i hvert fall at du tar det såpass rolig at du ikke haster inn i et forhold med ham før du er sikker på at du er kommet over eksen. Anonymous poster hash: cef62...2ee Takk for godt svar. Du har nokk helt rett......men føler jeg har rotet meg så langt inn at skulle jeg nå trekke meg kommer han til å bli veldig skuffet og trist, noe han ikke fortjener. Og jeg Vil jo sånnsett ikke trekke meg heller....men skulle ønske jeg hadde vært litt mer tilbakeholden fra starten så jeg ikke forhastet meg men fikk litt tid imellom... Han er så god ❤️ Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb Men hvis du fremdeles har følelser for eksen din, hva tenker du med denne nye mannen, da? Husk også at hvis du egentlig ikke er ærlig med ham og deg selv, og du er mest begeistret for oppmerksomheten han gir deg mens du prøver å komme over eksen, da blir det verre for dere begge jo lenger du venter med å avslutte. Sier ikke at du skal avslutte, men det er lov å si at du må ta ting mer langsomt, at ting går for fort for deg siden det er så kort tid siden du kom ut av siste forhold. Hvis du virkelig ønsker noe mer med denne mannen, da er du ærlig med ham, og er han en så god mann som du mener så gir han deg litt mer tid. Men ikke sår ham om du nå egentlig bare bruker ham som tidsfordriv mens du kommer over eksen... Anonymous poster hash: cef62...2ee
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #39 Skrevet 3. februar 2016 Jeg tror du bør ta det sakte, HI. Du sier selv at du ikke tror du er helt over eksen enda, og at det er kort tid siden dere gikk fra hverandre. Det tyder jo på at du trolig ikke har tatt deg tid til å bearbeide det forholdet du var i. Og så er det kanskje ikke helt rettferdig overfor den nye mannen. Du er ikke helt ferdig med eksen, og likevel så går du inn i et nytt forhold med en ny mann... Om den nye mannen er så god som du mener han er så fortjener han at du er ærlig med ham, eller i hvert fall at du tar det såpass rolig at du ikke haster inn i et forhold med ham før du er sikker på at du er kommet over eksen. Anonymous poster hash: cef62...2ee Takk for godt svar.Du har nokk helt rett......men føler jeg har rotet meg så langt inn at skulle jeg nå trekke meg kommer han til å bli veldig skuffet og trist, noe han ikke fortjener. Og jeg Vil jo sånnsett ikke trekke meg heller....men skulle ønske jeg hadde vært litt mer tilbakeholden fra starten så jeg ikke forhastet meg men fikk litt tid imellom... Han er så god ❤️ Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb Men hvis du fremdeles har følelser for eksen din, hva tenker du med denne nye mannen, da? Husk også at hvis du egentlig ikke er ærlig med ham og deg selv, og du er mest begeistret for oppmerksomheten han gir deg mens du prøver å komme over eksen, da blir det verre for dere begge jo lenger du venter med å avslutte. Sier ikke at du skal avslutte, men det er lov å si at du må ta ting mer langsomt, at ting går for fort for deg siden det er så kort tid siden du kom ut av siste forhold. Hvis du virkelig ønsker noe mer med denne mannen, da er du ærlig med ham, og er han en så god mann som du mener så gir han deg litt mer tid. Men ikke sår ham om du nå egentlig bare bruker ham som tidsfordriv mens du kommer over eksen... Anonymous poster hash: cef62...2ee Nei, ønsker ikke eksen tilbake eller noe slikt, men skulle vell bare mangle at det enda er litt vondt og rart. Den nye mannen er en jeg trur jeg kunne fått det fantastisk godt med....og jeg tror han kunne fått det godt med meg og. Eneste som bekymrer meg litt er at det går fryktelig fort her, skulle bare ha fått bremset liiiiiiitt Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #40 Skrevet 3. februar 2016 Jeg tror du bør ta det sakte, HI. Du sier selv at du ikke tror du er helt over eksen enda, og at det er kort tid siden dere gikk fra hverandre. Det tyder jo på at du trolig ikke har tatt deg tid til å bearbeide det forholdet du var i. Og så er det kanskje ikke helt rettferdig overfor den nye mannen. Du er ikke helt ferdig med eksen, og likevel så går du inn i et nytt forhold med en ny mann... Om den nye mannen er så god som du mener han er så fortjener han at du er ærlig med ham, eller i hvert fall at du tar det såpass rolig at du ikke haster inn i et forhold med ham før du er sikker på at du er kommet over eksen. Anonymous poster hash: cef62...2ee Takk for godt svar.Du har nokk helt rett......men føler jeg har rotet meg så langt inn at skulle jeg nå trekke meg kommer han til å bli veldig skuffet og trist, noe han ikke fortjener. Og jeg Vil jo sånnsett ikke trekke meg heller....men skulle ønske jeg hadde vært litt mer tilbakeholden fra starten så jeg ikke forhastet meg men fikk litt tid imellom... Han er så god ❤️ Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb Men hvis du fremdeles har følelser for eksen din, hva tenker du med denne nye mannen, da? Husk også at hvis du egentlig ikke er ærlig med ham og deg selv, og du er mest begeistret for oppmerksomheten han gir deg mens du prøver å komme over eksen, da blir det verre for dere begge jo lenger du venter med å avslutte. Sier ikke at du skal avslutte, men det er lov å si at du må ta ting mer langsomt, at ting går for fort for deg siden det er så kort tid siden du kom ut av siste forhold. Hvis du virkelig ønsker noe mer med denne mannen, da er du ærlig med ham, og er han en så god mann som du mener så gir han deg litt mer tid. Men ikke sår ham om du nå egentlig bare bruker ham som tidsfordriv mens du kommer over eksen... Anonymous poster hash: cef62...2ee Nei, ønsker ikke eksen tilbake eller noe slikt, men skulle vell bare mangle at det enda er litt vondt og rart. Den nye mannen er en jeg trur jeg kunne fått det fantastisk godt med....og jeg tror han kunne fått det godt med meg og. Eneste som bekymrer meg litt er at det går fryktelig fort her, skulle bare ha fått bremset liiiiiiitt Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb Ok, da misforstod jeg litt det at du ikke var over eksen Da synes jeg du skal være ærlig med denne nye mannen, si at du trenger at dere tar det litt saktere siden det er så kort tid siden du gjorde det slutt med eksen. Vær tydelig med hva du ser i ham, denne nye mannen, men at du bare trenger at dere tar ting litt rolig, selv om det er vanskelig for dere begge sikkert å være tålmodig nok. Si det til ham, for hvis ikke så risikerer dere at det ikke blir noe mer bare fordi dere går fortere frem enn du akkurat nå er komfortabel med. Lykke til Anonymous poster hash: cef62...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå