Gå til innhold

Jeg har møtt en mann på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg vet mange sier det, men han Er seriøst verdens mest ydmyke og snilleste menneske. Han er dødkjekk(tro meg!) har ting på stell og er 40 år. Fra første øyeblikk jeg så han hoppet hjerte mitt over noen slag, og min umiddelbare tanke var 'han skal jeg søren meg gifte meg med!' (Og nei, det har ALDRI hendt før).

Vi har pratet non stop siden da(1 uke) og imorgen skal vi møtes for første gang.. Jeg er vanvittig spent på om det blir like bra i virkeligheten, om kjemien er der!

Det er kun 1 ting som bekymrer meg, og det er at hva om han er FOR snill.....

What to do?! Hva feiler det meg!!!😨

Anonymous poster hash: 10070...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og jeg vet mange sier det, men han Er seriøst verdens mest ydmyke og snilleste menneske. Han er dødkjekk(tro meg!) har ting på stell og er 40 år. Fra første øyeblikk jeg så han hoppet hjerte mitt over noen slag, og min umiddelbare tanke var 'han skal jeg søren meg gifte meg med!' (Og nei, det har ALDRI hendt før).

Vi har pratet non stop siden da(1 uke) og imorgen skal vi møtes for første gang.. Jeg er vanvittig spent på om det blir like bra i virkeligheten, om kjemien er der!

Det er kun 1 ting som bekymrer meg, og det er at hva om han er FOR snill.....

What to do?! Hva feiler det meg!!!😨

Du er nok litt i skyene nå, og ikke ta det som en nedtur om du detter ned et par hakk.

Og hva mener du med for snill? Hvordan kan noen være for snille?

Anonymous poster hash: 3eff1...eec

Skrevet

Han er såååå ydmyk, snill, god, tenker ikke høyr om seg selv(selv om han har ALL grunn til det), han virker litt sånn; vell siden hun liker meg så får jeg bare være med henne da' type... Dårlig å forklare her men. Veldig forsiktig og Kun snill!

Skjønner ?!

Hi

Skrevet

Husk å følge vanlige sikkerhetsregler. Møt ham på et offentlig sted.

Og husk at det er mange som seiler under falsk flagg på disse sidene. For all del, denne kan være ekte og akkurat så god som du tror (håper det for din del), men ikke la ting gå for fort.

Har hatt et par slike nettdater selv med menn som virket helt fantastiske, men som viste seg etter 1-3 dater å være langt fra det de hadde prøvd å late som.

Så husk å holde en sunn kritisk sans oppi det hele ;)

Håper han er slik du tror - lykke til :)

Anonymous poster hash: cef62...2ee
Skrevet

Husk å følge vanlige sikkerhetsregler. Møt ham på et offentlig sted.

Og husk at det er mange som seiler under falsk flagg på disse sidene. For all del, denne kan være ekte og akkurat så god som du tror (håper det for din del), men ikke la ting gå for fort.

Har hatt et par slike nettdater selv med menn som virket helt fantastiske, men som viste seg etter 1-3 dater å være langt fra det de hadde prøvd å late som.

Så husk å holde en sunn kritisk sans oppi det hele ;)

Håper han er slik du tror - lykke til :)

Anonymous poster hash: cef62...2ee

Ja vi skal møtes på offentlig sted. :)

Jeg tror ærlig talt ikke han kan juge, så tror nokk ikke det er spill.

Hi

Skrevet

Krysser fingrene for at du har vært heldig. Det finnes mange notoriske nettdatere som er drevne i dette spillet, og det kan ta tid å gjennomskue hvordan de virkelig er, dessverre... Mange av disse er avhengige av bekreftelse og slutter ikke med nettflørtingen selv om de treffer en dame de liker.

Anonymous poster hash: 1b219...77c

Skrevet

Så moro! Oppdater oss etterhvert da HI :)!

Skrevet

Krysser fingrene for at du har vært heldig. Det finnes mange notoriske nettdatere som er drevne i dette spillet, og det kan ta tid å gjennomskue hvordan de virkelig er, dessverre... Mange av disse er avhengige av bekreftelse og slutter ikke med nettflørtingen selv om de treffer en dame de liker.

Jeg kjenner virkelig i magen at han ikke er en av de, men man kan jo aldri vite helt sikkert.

Tror jeg har vært veldig heldig...mannen er en yngre utgave at g.clooney, eller en mann som er 10 gang kjekkere. Nam nam nam!

Hi

Skrevet

Så moro! Oppdater oss etterhvert da HI :)!

Ikke mange timene igjen nå....er dø spent.... Gosh:) han er en skikkelig Mannemann! Redd jeg skal svime av jo😁

Haha! Jeg skal oppdatere 😅

Hi

Skrevet

Jeg kjenner virkelig i magen at han ikke er en av de, men man kan jo aldri vite helt sikkert.

Tror jeg har vært veldig heldig...mannen er en yngre utgave at g.clooney, eller en mann som er 10 gang kjekkere. Nam nam nam!

Hi

Håper det blir som du ønsker, men det kan virkelig gå begge veier. Jeg møtte mr perfect og han var det også i faktisk i lang tid. Kjekk som få, verdens snilleste og omtenksomme og smart med en toppjobb. Jeg ruslet rundt på en rosa sky i mange måneder, men til slutt så klarte han ikke å spille den perfekte mannen lenger og fasaden begynte å sprekke opp. Det viste seg at han hadde noen mørke sider som skremte meg, og gjorde det umulig å fortsette samlivet med ham. Takk og lov fant jeg ut det før vi ble enda mer etablert og fikk barn sammen. Sannsynligvis så er ikke mannen du skal møte av samme kaliber, men vær litt på vakt da det ofte viser seg å være for godt til å være sant.

Anonymous poster hash: 591d8...434

Skrevet

Sånn følte jeg det også da jeg kom over mannen på nett. Bare visste at han skulle bli min og far til mine barn.

Dette er nå 10 år og 2 barn siden, og vi har det supert sammen.

Lykke til HI :)

Anonymous poster hash: 1f541...153

Skrevet

En sånn møtte jeg på nett og. Var så sikker på at vi skulle bli gift, og alt kunne ikke vært mer perfekt. Han fridde på andre date, og jeg ble så forelsket. Det ble 1 år med mye opp og ned. Og tilslutt måtte jeg bare kutte han ut.

Men håper virkelig du er heldig, og dette er den rette. Jeg har kjæreste jeg møtte på nett, og han er helt fantastisk. Så det er jo mulig og.

Anonymous poster hash: d9fc8...8c0
Skrevet

Hvor i landet bor du? Jeg føler at nettdating er forbeholdt store byer.. Jeg er litt pysete av meg 😔

Anonymous poster hash: 50bce...cf6

Skrevet

Jeg møtte minn mann ute og ikke på nettet, men det var slik du beskriver det. Han var så kjekk, snill, ydmyk etc. Jeg tenkte lenge st det var for godt til å være sant og at han ville forandre seg til det verre.

Det skjedde aldri og idag har vi barn og er gift. Jeg kan ikke skjønne annet enn at alle damer må misunne meg den mannen 😊

Håper det blir bra for deg og, HI. Lykke til!

Anonymous poster hash: 386bf...5b5

Skrevet

Høres ut som mannen min... Møtte han på nettet og var for god til å være sann, men han er fortsatt den samme og nå har vi vært gift i 1,5 år. ❤ Lykke til!

Anonymous poster hash: 072a1...e8e

Skrevet

Hvordan vet du at han er snill? Han er vel bare så snill som han selv fremstiller seg.. Skryter han av seg selv? Fremhever han egen innsats/omsorg ovenfor andre? Husk at alle som er i starten av et forhold selger seg inn med sine overdrevne gode egenskaper!

Ikke for å legge noen demper på stemningen, altså.. Men husk nå bare på:ingen er perfekt! Og hadde denne vært det, hadde han vel vært gift for lenge siden..

Anonymous poster hash: 173f8...f61

Skrevet

Hvordan gikk det HI?

Anonymous poster hash: 386bf...5b5

Skrevet

Jeg er også spent på hvordan det gikk?

Anonymous poster hash: 1e083...713

Skrevet

:ler:

Snill (kanskje FOR snill til og med!), ydmyk og utrolig kjekk - og du har aldri møtt han!! Ikke den skarpeste kniven i skuffen du...

Men, lykke til! 

Anonymous poster hash: d1b8b...851
Skrevet

Hei!

Møtet gikk over all forventning:)

Ikke bare var han kjekkere i virkeligheten, men personligheten hans virket ikke det spor verre enn jeg hadde inntrykk av. Snill, god og ydmyk.

I 4 timer satt vi ovenfor hverandre og pratet.. Han åpnet mer opp og fortalte mer fra sin fortid, vi har veldig lik bakgrunn og begge har opplevd mye. Er der jeg tror godheten og ydmykheten kommer fra. :)

Det gikk faktisk så bra, og kjemien og alt stemte, så jeg skal på besøk til han nå i helgen. 😊😍 det gleeeeder jeg meg til, nam nam nam 😍

En ting jeg trenger et lite råd på som sikkert dere kan hjelpe med.... Hehe

Han kysset meg...det var veldig fint, Men vi kysser ulikt(jeg tror han er sånn tungemann, mens jeg er sånn 'suge/kysse'(da virkelig Kysse!) på leppene. Så det krasjet litt(ikke noe voldsomt problem allså😂 bare vil ha det best mulig)

Hvordan tar jeg fatt dette?

Haha, nå måtte jeg le her 😂

Hi 🎀

Skrevet

Hei!

Møtet gikk over all forventning:)

Ikke bare var han kjekkere i virkeligheten, men personligheten hans virket ikke det spor verre enn jeg hadde inntrykk av. Snill, god og ydmyk.

I 4 timer satt vi ovenfor hverandre og pratet.. Han åpnet mer opp og fortalte mer fra sin fortid, vi har veldig lik bakgrunn og begge har opplevd mye. Er der jeg tror godheten og ydmykheten kommer fra. :)

Det gikk faktisk så bra, og kjemien og alt stemte, så jeg skal på besøk til han nå i helgen. det gleeeeder jeg meg til, nam nam nam

En ting jeg trenger et lite råd på som sikkert dere kan hjelpe med.... Hehe

Han kysset meg...det var veldig fint, Men vi kysser ulikt(jeg tror han er sånn tungemann, mens jeg er sånn 'suge/kysse'(da virkelig Kysse!) på leppene. Så det krasjet litt(ikke noe voldsomt problem allså bare vil ha det best mulig)

Hvordan tar jeg fatt dette?

Haha, nå måtte jeg le her

Hi Anonymous poster hash: 10070...4cb

Hehe! Tror kyssing kan være litt klønete i starten. Etter hvert så nærmer man seg hverandre i kyssemåte (forhåpentligvis da... Noen lærer aldri å kysse!)

Anonymous poster hash: 7e2f9...6a3

Skrevet

:ler:

Snill (kanskje FOR snill til og med!), ydmyk og utrolig kjekk - og du har aldri møtt han!! Ikke den skarpeste kniven i skuffen du...

Men, lykke til! 

Anonymous poster hash: d1b8b...851

Tror HI er særdeles skarp jeg. Gode ting skjer med dem som er åpen for det

Det er lettere å konkludere med at du er negativ og mobbende...

Anonymous poster hash: b35b5...a92

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 8b2d4...925
Skrevet

Hvordan gikk det?

Hi har jo svart på det

Anonymous poster hash: 67db6...4fe

Skrevet

Hehe. Ja, ser det.

Glemte at tråden lå åpen her fra imorges.

Men følger gjerne for å høre om hvordan helgen gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...