Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #26 Skrevet 26. januar 2016 Mine antenner viberer på at du er rusa. Det du skriver henger ikke på greip, og det virker som om du skaper din egen virkelighet. Jeg hadde aldri sendt ungene mine til samvær hos dere på det grunnlaget jeg har fra det som er skrevet. Anonymous poster hash: 8da57...ac2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #27 Skrevet 26. januar 2016 Her vil vel en iq-test være på sin plass. Dette var jo uforståelig! Anonymous poster hash: a8aed...74e
februarprins2013 Skrevet 26. januar 2016 #28 Skrevet 26. januar 2016 Skjønner godt mamman til stesønnen din, hadde også blitt svært redd
Sheriff Callie Skrevet 26. januar 2016 #29 Skrevet 26. januar 2016 Hva er "småting" som BV har på deg, hi? Her må du nesten utdype, vi kan ikke gi deg råd når du sier "småting" og bagatelliserer ting som sannsynligvis er alvorlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå