Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #26 Skrevet 25. januar 2016 Du er sikker på at det ikke er svigerforeldrene til yngste som har spurt om ikke foreldrene hans også kan være med på ferie? Kanskje disse trives i selskap med hverandre?  Kanskje dette er bare en vanlig ferietur? Eller kanskje de nå kan reise med kun dere neste sommer, at de synes det blir dyrt å spandere på alle en sommer?  Jeg synes det er rart at du er så opptatt av at dette er DEN ferien dere har planlagt alle skal reise på i 12 år. Alle er jo ikke invitert. Kanskje dette rett og slett er bare en vanlig ferietur og ikke DEN SPESIELLE ferien?  Anonymous poster hash: a8c70...04d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #27 Skrevet 25. januar 2016 Skjønner deg godt HI. Dette er ren forskjellsbehandling. Mannen din bør ta opp dette på en ordentlig måte. Det styggeste du kan gjøre mot dine barn er å gjøre slik at den ene føler seg mindre verdt enn den andre.  Og her er det tydeligvis utrolige mange drittkjærringer som synes det er helt greit å forskjellsbehandle ungene sine, og trolig gjør det. Æsj, tipper de selv kan sitte og slafse på sitrona si der de sitter gamle og uten kontakt med halvparten av barn og barnebarn. Grøss!  Anonymous poster hash: a071b...13f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #28 Skrevet 25. januar 2016 Vi prater med hverandre omtrent daglig.. Uansett hadde det kunne vært slikt, men de har aldri reist til Syden før..... Alltid feriert på camping...  Anonymous poster hash: e3801...79b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #29 Skrevet 25. januar 2016 Det her er jo ikke den ferien! Dette er en ferie der dere ikke blir spurt om å bli med, fordi du skal føde. Du vil vel sannsynligvis ikke kunne bli med uansett denne sommeren (rett før/rett etter fødsel) - så at de ikke spør finnes jo ikke merkelig....  Når det kommer til penger... Er jo mulig at du henter "goder" de andre ikke drar nytte av- som f.eks barnevakt?   Anonymous poster hash: b1b1f...c6d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #30 Skrevet 25. januar 2016 Skjønner deg godt HI. Dette er ren forskjellsbehandling. Mannen din bør ta opp dette på en ordentlig måte. Det styggeste du kan gjøre mot dine barn er å gjøre slik at den ene føler seg mindre verdt enn den andre.  Og her er det tydeligvis utrolige mange drittkjærringer som synes det er helt greit å forskjellsbehandle ungene sine, og trolig gjør det. Æsj, tipper de selv kan sitte og slafse på sitrona si der de sitter gamle og uten kontakt med halvparten av barn og barnebarn. Grøss!  Anonymous poster hash: a071b...13f Alt trenger ikke være helt likt på samme tidspunkt. Mine foreldre tok min søster med familie til USA. Vi fikk ikke tilbud om Å være med pga baby. Når mine barn var store nok tok de med seg meg og min familie.  Kjøper jeg ny sykkel til 10 åringen så får ikke 7 åringen ny sykkel om han ikke trenger. Han må vente til han trenger ny sykkel, og da får ikke broren.  Anonymous poster hash: a8c70...04d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #31 Skrevet 25. januar 2016 Jeg husker tråden du hadde i sommer, og jeg forstår godt at du reagerer. Spesielt med tanke på den forskjellsbehandlingen de gjorde når dere alle var sammen også. Det er ingenting som tilsier at du er en grådig sutrete svigerdatter som mange ovenfor slenger ut av seg. Dette er bare en del av den forskjellsbehandlingen som din manns foreldre gjør i forhold til sine barn, og hadde jeg vært mannen din hadde jeg nok tatt det direkte opp med mine foreldre, og ikke minst mine handlinger ville blitt linket tett opp til deres svar. Hvis foreldrene mine hadde ment at de ikke gjorde forskjell hadde jeg nok vært tydelig på at vi er av forskjellig oppfattning, og at det for min del blir veldig ødeleggende å se på dette og jeg hadde derfor valgt å distansere meg fra dem og gjøre kontakten til et minimum. Dette kan virke brutalt, men det er sannsynligvis bedre enn å hele tiden oppleve forskjellsbehandling og gå å gnage på det.   Anonymous poster hash: 6bce8...fdd
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. januar 2016 #32 Skrevet 25. januar 2016    Dette er jo forskjellsbehandling. Foreldre skal behandle alle barna sine likt, selv om ett av dem tjener sine egne penger. Alt annet er urettferdig. Enig med HI, dette hadde jeg også reagert på! Synes også det er typiske din-svar over her. Pipa hadde nok fått en annen låt dersom det hadde vært dem selv dette gjaldt.Det å behandle alle barna sine likt er jo i alle fall urettferdig! Ingen personer er like eller har nøyaktig like behov. Anonymous poster hash: a2f59...573 Kverulant!Er jeg kverulant fordi jeg er uenig i KarMari sin uttalelse om at "alle foreldre skal behandle barna sine likt"??! Da får du bare mene det. Jeg mener hun, og åpenbart du, er helt på jordet.  Anonymous poster hash: a2f59...573 Men hva er det du synes er feil forskjellsbehandling da? I hi sitt tilfelle har jo de måtte klare seg selv hele veien, mens søsken har fått dekket mye av foreldrene. Er det ok mener du? De har jo også barn, så det er jo ikke slik at de er veldig unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå