Optimisten :) Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Hei, håper noen av dere kloke damer kan hjelpe meg å forstå om jeg er gravid, og i så fall hvor langt <3Første dag i siste menstruasjon var 1.januar.Jeg og mannen min regnet derfor med at EL ville befinne seg rundt 14.januar., og hoppet i høyet daglig mellom 12. og 17.januar 19.januar tok utålmodige meg en graviditetstest "sånn i fall"., selv om jeg godt visste at dette var altfor tidlig. Likevel var testen positiv, godt utpå ettermiddagen. Jeg dro å kjøpte en test til som jeg tok samme kveld., denne var også positiv. For å være helt sikker tok jeg en Cb med ukesindikator to dager senere, og denne viste Gravid 2-3Utifra den er jeg altså mellom 4 og 5 uker på vei., og unnfangelsen har da funnet sted samme dag som TR dukket opp, 1.januar. Nå sitter jeg her å aner ikke om jeg er gravid eller ei, siden jeg ifølge testen har hatt mensen etter unnfangelsen. Hva tror dere., kan testen vise så feil? Ville dere tatt flere? Håper på svar og takker på forhånd! Hilsen Forvirret 28
Popelko Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Visstnok er ikke denne ukeindikatoren helt til å stole på, men du er nok gravid med så mange positive tester
Optimisten :) Skrevet 22. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2016 Takk for svar Papir! Jeg håper det, men tør ikke starte å glede meg riktig enda. Ender nok med enda en test eller to om ei ukes tid
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Positiv test er positiv test. Du er gravid Anonymous poster hash: a85a7...a6e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Hadde du skikkelig mens 1 januar? Jeg hadde også mens 1 januar. Hadde El i går. Anonymous poster hash: 05cf7...b9a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Kanskje det er tvillinger Anonymous poster hash: c6357...999
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Evt at sist mens var en spontanabort..? Anonymous poster hash: 6f7e2...763
Optimisten :) Skrevet 23. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2016 Takk for svarene Det var en helt normal menstruasjon ja, men et par dager lengre enn vanlig. Derfor jeg synes det er så rart hvis svangerskapet skulle startet før dette, da er jeg redd menstruasjonen kunne vært en SA.Men det er jo også veldig rart å få positiv test bare tre -fire dager etter EL.Så jeg vet rett og slett ikke. Tvillinger ja, det hadde vært noe Har ei på 13 mnd allerede, så da hadde det blitt ville tilstander her
Optimisten :) Skrevet 23. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2016 Ja, jeg har tenkt den tanken anonym bruker. Er det jeg er redd for, hvis ukesindikatoren skulle stemme. Men det er jo tre uker siden, så da skulle kanskje ikke testene blitt så kjapt positive nå? Jeg aner ikke. Fikk ikke legetime før i midten av mars, så jeg får bare krysse fingrene Takk igjen for svar!
Stjernestøvet Skrevet 23. januar 2016 #10 Skrevet 23. januar 2016 Jeg hadde ikke godtatt og ikke fått legetime før i midten av mars. Hadde jeg betalt for privat evt... 😕 Gratulerer med graviditeten ☺ hcg faller også dobbelt annenhver dag så rart om den fortsatt skulle vært så sterk om det var sa. Setter hellet en knapp på tvillinger eller mye hcg i blodet bare ☺
Optimisten :) Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2016 Hadde det vært noe privat tilbud i nærheten hadde jeg gjort det Men er ikke noe slikt tilbud her dessverre, så jeg må bare vente.Jeg tok en ny test i dag, fortsatt positiv. Men Tante Rød dukket også opp i dag, omtrent til forventet tid. Så jeg er ytterligere forvirret nå, og regner vel nesten med at testene viser feil. Tar uansett en ny test med ukesindikator i morgen, og håper jeg blir klokere da Vet noen hvor mange uker det normalt tar før en får negative tester etter en eventuell sa?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 Opplevde det samme som deg forrige mnd. Men hos meg endte det med sa... Håper du ikke er så uheldig! Jeg testet positivt 11 des, fikk mensen samme dag. Tester positivt igjen 1. Jan og mens 2 dager etter. Nå negative tester. Anonymous poster hash: 082c0...b6b
Optimisten :) Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2016 Så leit å høre :/ Håper det klaffer for deg på nytt snart! Opplevdes din sa som en vanlig menstruasjon, hvis jeg kan spørre om det?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 Var som en vanlig mens ja. Ikke spesielt med smerter, bare litt mer blod enn vanlig, med koagulerte blod. Anonymous poster hash: 082c0...b6b
Optimisten :) Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #15 Skrevet 29. januar 2016 Tok ny test i dag, den viste 1-2. Så det er vel et dårlig tegn
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 Det kan love dårlig dessverre ja 😢 meeen, ikke gi opp håpet helt enda❤ Anonymous poster hash: d1764...bd4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #17 Skrevet 31. januar 2016 Har du fått mensen då? Anonymous poster hash: 05cf7...b9a
Optimisten :) Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #18 Skrevet 31. januar 2016 Takk for svar dere <3Jeg hadde mensen i forrige uke, litt tidligere enn forventet. Det, kombinert med svakere graviditetstest lover jo dårlig :\ Jeg har likevel kjent litt sympomer de siste dagene, lett kvalme, stikk i brystene og annet som jeg kjenner igjen fra mitt forrige svangerskap. Men tør ikke glede meg eller tro at det har gått bra. Skal ta en ny test til uka, og håper jeg får et klart svar. Kjedelig og forvirrende å ikke vite om jeg er gravid eller ikke :\ Og veldig fint å få luftet frustrasjonen her <3
Optimisten :) Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #19 Skrevet 31. januar 2016 Så har jeg på nytt forsøkt å få time hos lege, for å få målt hcg. Fikk beskjed om at positiv graviditetstest betyr at man er gravid, og at blødninger ofte er ufarlige, så lenge en ikke har smerter, og det ikke er klumper i blodet. Så jeg får ikke time før midt i mars :\
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #20 Skrevet 31. januar 2016 Merkelig.. Anonymous poster hash: 05cf7...b9a
pitrijorg Skrevet 1. februar 2016 #21 Skrevet 1. februar 2016 Ring legen for noe annet, Påstått forkjølelse eller skikkelig rygg vondt eller noe. Kom til timen. Forlang å bli undersøkt og si meninga di om crap behandling. Så hadde jeg bytta lege...
Optimisten :) Skrevet 1. februar 2016 Forfatter #22 Skrevet 1. februar 2016 Takk for svar. Jeg skal prøve å vente noen dager med å ta en ny test, og håper jeg får bekreftet om jeg er gravid eller ei da. Hvis ikke kontakter jeg legen igjen
Daquiry Skrevet 1. februar 2016 #23 Skrevet 1. februar 2016 Jeg blødde som en gris, med klumper og alt, men det ligger en baby på 8 mnd ved siden av meg nå, så alt håp er ikke ute! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #24 Skrevet 1. februar 2016 Det er jo ikke så uvanlig å miste en tvilling heller, kjenner to stykker det har skjedd med. Opprinnelig to, en blør ut, en igjen..... Anonymous poster hash: 89a7d...325
Optimisten :) Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #25 Skrevet 2. februar 2016 Takk for svar Daquiry og anonym. Gratulere så mye Daquiry, herlig å høre slike solskinnshistorier! Og anonym, jeg har vært inne på tvilling-tanken Første testen jeg tok, for litt over to uker, viste Gravid 2-3. Dette til tross for at EL bare var 5-6 dager før. Da jeg tok en ny test for en uke siden viste denne Gravid 1-2. Dette kan jo kanskje også være et resultat av at jeg har vært gravid med tvillinger? Jeg tør ikke håpe på noenting, annet enn at jeg snart skal bli klok på disse testene Kjøpte to tester med ukesindikator i dag, og krysser fingre og tær for at jeg får et endelig svar i morgen tidlig God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå