Gjest Darwinia:-) Skrevet 22. januar 2016 #26 Skrevet 22. januar 2016 (endret) Jeg har en styrer som holder på med en doktorgradsavhandling om barnsmedvirkning og mobbing i barnehagen Anonymous poster hash: 1e36d...719 Der tok du garantert livet av HI. Jaja, litt svinn må man regne med! Edit: Ser nå at det er HI som er hun med master. Vet du HI; du skal glatt ignorere slike folk. At han ler av mastergraden din sier mye mer om han enn om deg. Mest sannsynlig kan han ikke stave "mastergrad" engang. Endret 22. januar 2016 av Darwinia:-)
Syngensang Skrevet 23. januar 2016 #27 Skrevet 23. januar 2016 Ikke direkte troll, men barnehagelærer med master som har opplevd at en far begynte å le på foreldremøte da styrer ba meg si noen ord om masteroppgaven. Anonymous poster hash: e72c6...77e Skjønner at jeg må understreke at jeg er HI Anonymous poster hash: e72c6...77e Eg skjønte det, og skjønnar poenget ditt. Syns det er ufattelig at folk framleis ikkje skjønnar for ein kjempejobb bhg gjer og at det er ein stor fordel at bhgpersonaler har høg utdanning.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #28 Skrevet 23. januar 2016 Ikke direkte troll, men barnehagelærer med master som har opplevd at en far begynte å le på foreldremøte da styrer ba meg si noen ord om masteroppgaven. Anonymous poster hash: e72c6...77e Skjønner at jeg må understreke at jeg er HI Anonymous poster hash: e72c6...77e ikke rart han ler når du absolutt skal skryte av masteroppgaven din!Hold sånt skryt for deg selv,for ingen andre er intressert i å høre om det! Anonymous poster hash: eed46...39f Er du svimmel? Skryt? Styrer ber om at hun sier noen ord om et arbeid hun har brukt mye tid på og som helt sikkert har gitt denne damen kunnskap som kan brukes i barnehagen. Denne faren mangler folkeskikk. Jeg hadde blitt dritflau på hans vegne om jeg satt på det møtet for han gjør en sosial megabrøler! Anonymous poster hash: 2be93...679
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2016 #29 Skrevet 23. januar 2016 For det første tror jeg hi troller, men når det er sagt skulle jeg virkelig ønske ar noen i barnehagen til sønnen min hadde utdannelse utover ba-nivå.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #30 Skrevet 23. januar 2016 For det første tror jeg hi troller, men når det er sagt skulle jeg virkelig ønske ar noen i barnehagen til sønnen min hadde utdannelse utover ba-nivå. Hvorfor? Fordi bachelor ikke er godt nok for deg? Anonymous poster hash: 0879c...2a8
Gjest Antarctica Skrevet 23. januar 2016 #31 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har en styrer som holder på med en doktorgradsavhandling om barnsmedvirkning og mobbing i barnehagen Anonymous poster hash: 1e36d...719 Der tok du garantert livet av HI. Jaja, litt svinn må man regne med! Edit: Ser nå at det er HI som er hun med master. Vet du HI; du skal glatt ignorere slike folk. At han ler av mastergraden din sier mye mer om han enn om deg. Mest sannsynlig kan han ikke stave "mastergrad" engang. Jo, men han skriver det "master grad"...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #32 Skrevet 23. januar 2016 For det første tror jeg hi troller, men når det er sagt skulle jeg virkelig ønske ar noen i barnehagen til sønnen min hadde utdannelse utover ba-nivå. Hvorfor? Fordi bachelor ikke er godt nok for deg? Anonymous poster hash: 0879c...2a8 Det er vel ingenting som er godt nok i den barnehagen uansett Anonymous poster hash: d07cb...1bb
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2016 #33 Skrevet 23. januar 2016 For det første tror jeg hi troller, men når det er sagt skulle jeg virkelig ønske ar noen i barnehagen til sønnen min hadde utdannelse utover ba-nivå.Hvorfor? Fordi bachelor ikke er godt nok for deg? Anonymous poster hash: 0879c...2a8 Det er vel ingenting som er godt nok i den barnehagen uansett Anonymous poster hash: d07cb...1bb Det er helt OK som oppbevaring. Mulig en med MA hadde løftet barnehagen ... det hadde sikkert vært tilstrekkelig med noen som hadde et snev av engasjement ...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #34 Skrevet 23. januar 2016 Blir bekymret uansett om er troll eller hva jeg . Enten fordi man har så snevert syn på utdannelse eller fordi man som en voksen klarer å dikte opp en historie man legger på nett kun for å få oppmerksomhet Anonymous poster hash: e5f56...080
Elsker livet Skrevet 23. januar 2016 #35 Skrevet 23. januar 2016 Takke meg til den lett tilbakestående tante jomfru Astrid Konstanse som barnevakt. Hun kan både smøre skiver og bytte bleier.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #36 Skrevet 23. januar 2016 Jeg skjønner ingenting av denne tråden, jeg. Anonymous poster hash: c3248...688
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #37 Skrevet 23. januar 2016 Jeg skjønner ingenting av denne tråden, jeg. Anonymous poster hash: c3248...688 Ikke vær lei deg. Du er mer enn kvalifisert til å "passe barn". Som de driver med i barnehager. Anonymous poster hash: 7b5fb...7db
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #38 Skrevet 23. januar 2016 Jeg kom nettop hjem fra barnehagen der min sønns nye ped-leder møtte oss for første gang. Hun har master i føreskolepedagogikk. Master? for å jobbe i barnehage? Jeg klarte å kvæle latterhikstene, nå har mastersyka gått for langt! Anonymous poster hash: e72c6...77e Herregud, burde du ikke heller være glad for at barnehagen har kompetente voksne med god tdanning som vet hva de driver med, i stedet for å sette deg på den jævla høye hesten og sparke nedover Anonymous poster hash: d07cb...1bb Hun er nesten garantert langt lavere utdannet selv. Anonymous poster hash: 23943...03f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #39 Skrevet 23. januar 2016 Helt tragisk at så mange foreldre har negative tanker og holdninger om de aim passer barna deres 8-9 timer om dagen. En barnehage lærer har mye av det samme pensumet som lærere med det mener jeg norsk, matte, religion, livsyn, etikk,ikt, ssamfunnsfag, naturfag, historie, i tilegg til personal ledelse, pedagogikk, barns utvikling, helse og kosthold. Mange foreldre kunne hatt godt av disse fagområdene selv deriblant etikk. Er det rart barn mobber med foreldre som slike rollemodeller. Anonymous poster hash: 023a8...c5e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #40 Skrevet 24. januar 2016 http://www.dn.no/karriere/2007/09/03/de-beste-lederne-er-i-barnehagen Anonymous poster hash: 27e12...0d4
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. januar 2016 #41 Skrevet 24. januar 2016 Jeg kan ikke få sagt det ofte nok; jeg er så takknemlig for de flotte menneskene som jobber i vår bhg! Både de flinke, faste vikarene, de erfarne fagarbeiderne, og de tre pedagogiske lederne jeg har å forholde meg til. De er så positive, dedikerte og pedagogiske alle sammen av dem, og jeg føler virkelig barna mine er i trygge hender, samtidig som deres utvikling blir ivaretatt på en god og faglig måte. Evig takknemlig!! Og lønna deres er en skam!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. januar 2016 #42 Skrevet 24. januar 2016 Glemte å nevne at den ene pedagogiske lederen nå tar videreutdanning, og det er jo bare enda bedre for barna! Så HI: ikke bry deg om tåpelige menneskers tåpelige reaksjoner. Det er bare å le tilbake. Men det er jo litt trist at han ikke har mer innsikt i hva som er viktig for sitt eget barns hverdag og utvikling.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #43 Skrevet 24. januar 2016 For det første tror jeg hi troller, men når det er sagt skulle jeg virkelig ønske ar noen i barnehagen til sønnen min hadde utdannelse utover ba-nivå.Hvorfor? Fordi bachelor ikke er godt nok for deg? Anonymous poster hash: 0879c...2a8 Det er vel ingenting som er godt nok i den barnehagen uansett Anonymous poster hash: d07cb...1bb Det er helt OK som oppbevaring. Mulig en med MA hadde løftet barnehagen ... det hadde sikkert vært tilstrekkelig med noen som hadde et snev av engasjement ... Snakker du nå konkret om bhg sønnen din går i eller bhger generelt? Anonymous poster hash: 0879c...2a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #44 Skrevet 24. januar 2016 Takk for at de fleste av dere ser nytten. For å være ærlig gjør enkelte sine reaksjoner at jeg ikke ønsker å bruke kompetansen min i barnehagen. men kommer til å søke meg til høgskole eller lignende så snart som mulig. Jeg har like lang utdanning og på samme nivå som en advokat, men blir møtt med så utrolig lite respekt i mange sammenhenger. Faren i HI er like høyt utdannet som meg, men innenfor et mer prestisjefylt fagområde. Anonymous poster hash: e72c6...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå