Gå til innhold

Hvorfor vil noen være sykepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva er du da HI? Anonymous poster hash: 03622...90d

Yrket mitt er irrelevant i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: 8d32f...576

Da regner jeg med at du jobber som hjemmeværende navgnager

Anonymous poster hash: 7323c...f00

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Og hvorfor vil noen spise brie, det som er så vondt? Det lurer i alle fall jeg på. Klinete konsistens, vammel skorpe og halvråtten smak.

Glad jeg ikke liker brie, altså. Det hadde jeg ikke holdt ut.

Skrevet

Så hva er du da HI? Anonymous poster hash: 03622...90d

Yrket mitt er irrelevant i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: 8d32f...576

Da regner jeg med at du jobber som hjemmeværende navgnager

Anonymous poster hash: 7323c...f00

Navgnager 😂

Anonymous poster hash: 13cde...21b

Skrevet

Jeg elsker jobben min jeg, og jeg kunne ikke drømt om å gjøre noe annet ;) Når det er sagt er det ikke alle som passer til yrket, og du er jo tydelig en av dem. Samtidig tror jeg bare dette er et trolleinnlegg, for jeg klarer ikke å tro at noen går rundt med en slik holdning ifht sykepleiere..

Skrevet

Takk og lov!!! for at mange velger å bli sykepleiere!

Er det noen jeg beundrer så er det dem!

En enorm arbeidsmengde, masse ansvar, ugunstige arbeidstider, jobber ræva av seg for "luselønn". Alt for å hjelpe deg og meg om vi blir syke!

For noen år siden ble jeg lagt inn på sykehuset. Ble egentlig lagt inn for én ting, men endte opp med å måtte ligge der en uke for noe annet. Hvem var det jeg så? Ikke legene ihvertfall.. Jeg så kanskje en lege i 10 min tilsammen pr dag. 5 min når de undersøkte meg, og 5 min når de gikk "runden sin". Resten av døgnet var det sykepleierne som hjalp meg, trøstet meg når jeg gråt av smerte, vasket etter meg da jeg kastet opp, pumpet meg full av smertestillende og holdt meg i hånda helt til de så det begynte å virke. I mine "gode" perioder (spesielt på natta) kunne de også sette seg ned hos meg og snakke om vær og vind :)

Man kan si hva man vil om sykepleiere. Noen burde aldri vært det, andre har kanskje vært det litt for lenge og har mistet litt av "touchen". Men når alt kommer til alt, de aller fleste er flotte omsorgsfulle mennesker :)

Anonymous poster hash: 22fcb...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...