Gå til innhold

Ikke så veldig feminint...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at hun har så lite kroppsfett som hun har nå er fordi hun står rett foran en stor konkurranse. Slik er den idretten, det er ekstremsport. Bortsett fra rundt noen konkurranser i året så ser ikke fitnessutøverne så "skrapa" ut, men til konkurranser gjør de det. De ser ikke slik ut hele tiden, for det vet de i lengden ikke er bra for helsen, da hadde de ikke holdt ut med all den treningen. Men de tåler det i perioder.

Jeg personlig synes ikke det er særlig fint når noen har så lite kroppsfett, er mer for en normalvariant. Men til tross for det så synes jeg hun er svært feminin i sin utstråling og utseende når hun har klær på og ikke er deffet i bikini rett før konkurranse.

Trente, sterke kropper er flott.

Anonymous poster hash: 457b2...da8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fortele defe at å være i en sånn sykt bra form er noe vi alle bør strebe etter! Husk at den lave fettprosenten hennes nå skyldes at hun tester ut fitness-diett I TILLEGG til å trene smart... Dere er da bare missunnelige, småfeite, utrente og misfornøyde med dere selv! :D

Jeg har nesten lik fom som henne nå, og jeg har heller ALDRI følt meg så sexy, feminin og lekker som nå!

Spy galle et annet sted da, her vet dere ikke hva dere prater om dere som er så negative!

Anonymous poster hash: 7e0a2...334

Så lav fettprosent er usunt!

Anonymous poster hash: 9aa37...43c

Skrevet

Og så lav fettprosent har hun og andre fitnessutøvere før en konkuranse og det går helt fint.

Anonymous poster hash: b4343...878

Skrevet

Synes så rippa damer er stygt. Og sannheten er at mengden doping i bikinifitness er voldsom. Men de bildene på bloggen må være fra konkurransesesong. De er ikke så rippa til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...