Gå til innhold

Ikke så veldig feminint...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ingen rett til å rakke ned på henne på denne måten. Jeg vedder på at hun er 100 ganger bedre menneske enn deg.

Anonymous poster hash: 25f2e...1ce

Skrevet

OK.

Anonymous poster hash: 54d4e...842

Skrevet

Om det er feminint eller ikke kommer vel an på øyet som ser. Jeg har respekt for denne dama. Hun har hatt sitt, men klarer likevel å nå målene hun setter seg. Det er flott synes jeg.

Skrevet

Men det er søren meg ikke særlig feminint å være bitch heller

Anonymous poster hash: 745b6...840

Skrevet

Bryr meg ikke om hvordan hun ser ut, men hva lever hun egentlig av? Bare av nysgjerrighet...

Anonymous poster hash: d8fd0...a66

Skrevet

Hva så? Må man være feminin?

Anonymous poster hash: e2304...651

Skrevet

Jøsses, så observant du er, HI!

Legger du også i dette at feminin er noe en SKAL være, eller synes du som meg, at

høl-i-hue drittfitter som skal prøve å påtvinge andre sitt heteronormative, sylsmale, konservative kjønnsideal og utseendeideal gjennom uthenging og mobbing kan ta rennafart ned i utedassen, fordi det var utedass de hadde på den tiden da det var greit å drive med?

Anonymous poster hash: 53580...ade

Skrevet

Jeg synes at det å promotere muskelbuntkropper som det eneste sunne og riktige er feil. Fint hvis hun trives med det hun er, litt rart å se henne uten pupper og med mye muskler etter silikonbildene (jeg synes hun var finere med former). Synes det er alt for mye fokus på kropp i samfunnet, hvorfor kan ikke alle se ut som de vil uten å si at det eller det er rett? her blir man jo sabla ned hvis man ikke løfter vekter hver dag og løper 1 mil før jobb og spiser chiafrø til frokost.

Anonymous poster hash: 7af10...bd5
Skrevet

Jøsses, så observant du er, HI!

Legger du også i dette at feminin er noe en SKAL være, eller synes du som meg, at

høl-i-hue drittfitter som skal prøve å påtvinge andre sitt heteronormative, sylsmale, konservative kjønnsideal og utseendeideal gjennom uthenging og mobbing kan ta rennafart ned i utedassen, fordi det var utedass de hadde på den tiden da det var greit å drive med?

Anonymous poster hash: 53580...ade

Så fint språkbruk du :) Det er da virkelig lov å synes at en blogger som legger ut sin kropp offentlig og lever av å vise frem sin kropp, må tåle forskjellige meninger. Hun LEVER av at folk kommenterer og analyserer hennes utseende. Hvis ingen prater om henne må hun legge ned bloggen og melde seg som arbeidssøker på NAV. Jeg synes ikke kvinneideal skal være de syltynne modellene, men en kvinne bør ha kvinnelige former HVIS hun har anlegg for det (noen utvikler ikke pupper i det hele tatt på grunn av det fysiologiske for eksempel). Jeg synes ikke det er sunt at man skal bli fortalt at man skal se ut som bodybuilder for å være sunn. De færreste har tid og råd slik som Lene Alexandra å bruke 4-5 timer hver dag på trening med PT og tilrettelagt kosthold.

Skrevet

Hun trener strengt tatt ikke så hardt for utseende sin del heller, da! Hun har satt seg et mål, og gjør det hun kan for å klare det. Jeg tror hun gir blanke f*** i om hun ser feminin ut. Hun har spilt på utseende såpass mye i sitt liv, at det er på tide at hun gjør noe for sin egen del.

Anonymous poster hash: ddaa0...1f7
Skrevet

Hun trener strengt tatt ikke så hardt for utseende sin del heller, da! Hun har satt seg et mål, og gjør det hun kan for å klare det. Jeg tror hun gir blanke f*** i om hun ser feminin ut. Hun har spilt på utseende såpass mye i sitt liv, at det er på tide at hun gjør noe for sin egen del.

Anonymous poster hash: ddaa0...1f7

Men hun spiller jo fortsatt på utseende, bare på et annerledes et. Hun har fortsatt restylane i leppene og stiller opp stivsminka i en dyr kjole som viser alle musklene hennes. Ikke spiller på kropp i det hele tatt du...

Skrevet

Bryr meg ikke om hvordan hun ser ut, men hva lever hun egentlig av? Bare av nysgjerrighet...

Hun jobber som persolig trener, foredragsholder, blogger og forfatter, tjener greit gjør hun også...

Anonymous poster hash: 552fc...799

Skrevet

Jeg kan fortele defe at å være i en sånn sykt bra form er noe vi alle bør strebe etter! Husk at den lave fettprosenten hennes nå skyldes at hun tester ut fitness-diett I TILLEGG til å trene smart... Dere er da bare missunnelige, småfeite, utrente og misfornøyde med dere selv! :D

Jeg har nesten lik fom som henne nå, og jeg har heller ALDRI følt meg så sexy, feminin og lekker som nå!

Spy galle et annet sted da, her vet dere ikke hva dere prater om dere som er så negative!

Anonymous poster hash: 7e0a2...334
Skrevet

Ikke feminin? Hun mangler pupper ja, men sjekk formene hennes da :hjerter:  DEN rumpa :wub:  Og hvem er du til å rakke ned på andre egentlig? Vedder på at du er en naver, 30 kg overvektig og ikke har noen lyspunkter i livet annet enn Dr Phil og smågodt. Skjerp deg!

Anonymous poster hash: a3805...e2f
Skrevet

Hun jobber som persolig trener, foredragsholder, blogger og forfatter, tjener greit gjør hun også...

Anonymous poster hash: 552fc...799

Så med andre ord, hun lever av kroppen. det er forresten ingen som JOBBER som blogger. Det er en populær greie nå som forsvinner like fort som den oppstod. Og seriøst, dere driver med navnekalling, drittslenging og mobbing av HI fordi hun kommenterer ei som legger ut sin kropp offentlig i en blogg som hun får penger for å drive??? Det er ikke HI som er ufin og fremstår som lite smart her...

Skrevet

Jeg kan fortele defe at å være i en sånn sykt bra form er noe vi alle bør strebe etter! Husk at den lave fettprosenten hennes nå skyldes at hun tester ut fitness-diett I TILLEGG til å trene smart... Dere er da bare missunnelige, småfeite, utrente og misfornøyde med dere selv! :D

Jeg har nesten lik fom som henne nå, og jeg har heller ALDRI følt meg så sexy, feminin og lekker som nå!

Spy galle et annet sted da, her vet dere ikke hva dere prater om dere som er så negative!

Anonymous poster hash: 7e0a2...334

Hahaha, ja så hvis man ikke ønsker å se ut som bodybuilder er man utrent og småfeit. Finnes ingen mellomting! Det er DU og de andre som spyr ut galle og kaller alle overvektige, misunnelige, småfeite og utrente. DU driver med navnekalling. HI mener at hun ikke ser feminin ut, og det gjør hun ikke, hun ser veltrent ut og har mye muskler. Alle må ikke være feminine.

Skrevet

Har ikke rakket ned på henne på person. Mener kun at jeg ikke syns det er fint med så mye muskler på en dame. Hadde sagt det samme til min søster for eksempel hvis hun hadde begynt å trene så mye. Jeg syns det er finest med pupper og lår :erter:

Anonymous poster hash: 552d0...8ec
Skrevet

Hun er nok en million ganger finere enn deg. Hun har alltid hatt små pupper ( uten silikonet) hun har naturlig veldig lite brystfett så selv som ikke overtrent var hun beskjeden der men det kan hun ikke noe for . Og den rumpa! Og magen, armene osv. Tror ivertfall ikke fete damer skal klage på hennes kropp, da burde det være pga misunnelse. Timeglasskroppdamer uten fett til overs noe sted kan ifølge meg mene de er flottere enn henne , damer som har polstring overalt er i mitt hode ikke pent mens en fit kropp er det. Ville sett ut som henne any day!

Anonymous poster hash: b4343...878

Skrevet

Hun er nok en million ganger finere enn deg. Hun har alltid hatt små pupper ( uten silikonet) hun har naturlig veldig lite brystfett så selv som ikke overtrent var hun beskjeden der men det kan hun ikke noe for . Og den rumpa! Og magen, armene osv. Tror ivertfall ikke fete damer skal klage på hennes kropp, da burde det være pga misunnelse. Timeglasskroppdamer uten fett til overs noe sted kan ifølge meg mene de er flottere enn henne , damer som har polstring overalt er i mitt hode ikke pent mens en fit kropp er det. Ville sett ut som henne any day!

Hvorfor antar du at alle som ikke liker hvordan hun ser ut, er smellfeite? Jeg bruker for eksempel str 36 og trener flere ganger i uka. Etter 4 fødsler veier jeg 2 kilo mer enn da jeg startet med barn, BMI på mellom 20 og 21. Ikke går jeg i joggis eller usminket og uflidd heller. Har en arbeidsplass som krever pene sko, dress/kjole og ryddig fremtreden.

Skrevet

Hvorfor antar du at alle som ikke liker hvordan hun ser ut, er smellfeite? Jeg bruker for eksempel str 36 og trener flere ganger i uka. Etter 4 fødsler veier jeg 2 kilo mer enn da jeg startet med barn, BMI på mellom 20 og 21. Ikke går jeg i joggis eller usminket og uflidd heller. Har en arbeidsplass som krever pene sko, dress/kjole og ryddig fremtreden.

Og du ville virkelig ha så masse restylane i leppene at man nesten ikke klarer å bevege dem? javel...

Skrevet

Nei jeg kommenterte kropp . Ikke ansikt. Jada javel da er ikke alle som snakker skit om henne store. Men skjønner ikke greia med skittsnakking. Store damer som avbilder seg i treningsklær får cred fordi de trener og prøver å gå ned mens slanke og tynne får det motsatte. Hun er superfit og har jobbet for den kroppen. Jeg ser kvaliteten siden jeg har vært ganske trent selv, har bmi på 18 nå og skal starte trene igjen og vil da lett se bra resultater. Sterk og muskler er sexy . Innrømmer dog at på konkuransedagen hennes vil hun se litt too much ut men det er kun omkring konkuransene de ser sånn ut.

Skrevet

Nei jeg kommenterte kropp . Ikke ansikt. Jada javel da er ikke alle som snakker skit om henne store. Men skjønner ikke greia med skittsnakking. Store damer som avbilder seg i treningsklær får cred fordi de trener og prøver å gå ned mens slanke og tynne får det motsatte. Hun er superfit og har jobbet for den kroppen. Jeg ser kvaliteten siden jeg har vært ganske trent selv, har bmi på 18 nå og skal starte trene igjen og vil da lett se bra resultater. Sterk og muskler er sexy . Innrømmer dog at på konkuransedagen hennes vil hun se litt too much ut men det er kun omkring konkuransene de ser sånn ut.

å si at noe ikke er feminint er ikke å snakke skitt. Det finnes damer som ikke er feminine, de kan fortsatt være røffe, vakre, sjarmerende osv. Feminint er ikke stygt ord eller banneord, heller ikke det å ikke være feminin, negativt. Jeg er selv ikke særlig feminin, jeg skrur på kjøretøy, har tatoveringer og går på jakt. Hadde noen sagt at jeg ikke er feminin ville jeg bare tenkt at nei, det er jeg ikke. Ja, hun har jobbet med kroppen. Men man er så lei det evinnelige fokuset på kropp kropp kropp, at man spyr snart. Store damer som trener får cred av helt annen grunn. Vet du hvordan det er å være overvektig og troppe opp på treningssenter med babes og store muskuløse menn som glaner på deg og flirer for seg selv? Det vet min bestevenninne. Den dørstokkmila er lang. Er du fit, pen og kjendis er det ingen sak å gå på det samme treningssenteret. BMI på 18 er forresten undervektig, noe som ikke er sunt. Du kan ikke fremheve deg selv som normalvektig og kalle andre feite. Skjerpings. Min mann synes forresten alt for mye muskler er turn-off, det synes mange av kompisene hans også. Jeg ser også hvem de kikker mest på når de er på byen - jenter med former (ikke fett, men timeglassfigur) får mest oppmerksomhet. Muskelbunter er ikke sexy ifølge min manns kompisgjeng, men alle er forskjellige og liker forskjellige ting.

Skrevet

Ok da får jeg la vær å prøve meg på din mann og hans kompiser da... Jeg ser forresten ikke undervektig ut overhodet. Pupper , rumpe og lår her i gården 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...