Gå til innhold

Hvor ofte gråter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gråter hver dag over babyen min som døde etter fødsel. Det har gått 2 år men gråter hver dag likevel.

Anonymous poster hash: 18afb...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis: ikke ofte. Kanskje en gang i måneden, hvis jeg har PMS og er labil samtidig som noe spesielt uheldig eller trist skjer. Får innimellom noen rørte tårer i øynene av jordmorserier på tv, nyfødte setter tårekanalene i gang.

Akkurat i disse dager: nesten hver dag, i alle fall annenhver. Ene barnet mitt er syk og ligger på sykehus. Noen ganger gråter jeg en skvett over at det er så synd på ham som skulle rammes av dette, andre ganger feller jeg en gledeståre over et framskritt eller at noe bra har skjedd. I samtale med legen og teamet hennes gråter jeg innimellom, da er det av bekymring.

Anonymous poster hash: c11b2...a67

Skrevet

Gj.snittet er vel ca 3-4 ganger i mnd. Når noe er trist eller jeg er fortvilt over noe evnt sliten.

Skrevet

Jeg gråter om jeg blir rørt. Det kan være en film, noe barna gjør som er fint for andre, om mannen eller barna gjør noe fint for meg uoppfordret. Jeg gråter når jeg er stolt, barna fremfører noe (jeg hulket på videoen jeg tok opp når eldste sang lucia) Jeg gråter når andre rundt meg har det vondt, eller jeg har såret noen uten vilje (jeg sårer ikke med vilje heller) Jeg gråter når jeg er skikkelig sint! Så for det meste er det gladtårer hos meg, er ikke lei meg for så mye i livet lenger. :) men er over snittet lettrørt, noe som er plagsomt i jobbsammenheng til tider.

Anonymous poster hash: ec895...237

Skrevet

Hver måned; dagene før mensen 😭

Anonymous poster hash: 6ad24...a12

Skrevet

1-7 dager i uken. Fordi jeg er utslitt og har ptsd etter traumer. Psykologen har vært "syk" (forkjøla) siden september og jeg får ikke vikar. Jeg sliter meg ut rett og slett, er utbrent. Kommer ikke ovenpå uansett hvor mye jeg sover eller hvor mye vitaminer jeg får i meg.

Anonymous poster hash: 42a71...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...