Gå til innhold

Hvor ofte gråter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hva er som oftest grunnen til det?

Anonymous poster hash: 5465d...cea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annenhver dag.

Mest fordi jeg er forelsket i en annen mann enn samboer, og jeg er veldig fortvilt og har kjærlighetssorg.

Og for barna mine, bekymret for om de har det bra på skole og barnehage.

Anonymous poster hash: 9013d...e4a

Skrevet

... og hva er som oftest grunnen til det?

Hadde du spurt for tre måneder siden: hver dag. Fordi jeg var sliten og fordi jeg ofte sprakk og ble lynforbana på ungene. Mer enn rimelig.

Nå: kanskje to ganger i uka? De samme grunnene stort sett, eller feks når jeg så innslaget med de to flyktingebarna som druknet.

Anonymous poster hash: a5d44...b8d

Skrevet

Ofte. Ikke hver dag, men kanskje et par ganger i uka i gjennomsnitt.

Gråter oftere rundt eggløsning og mensen.

Gråter fordi jeg er utrolig usikker på fremtiden, mht både jobb, økonomi og forholdet mitt. Og om jeg noen gang vil få barn.

Anonymous poster hash: 967a6...dac

Skrevet

Nå for tiden? Ofte, krangler mye med kjæresten pga han ikke hjelper til med baby, har vurdert å gå fra han... Heldigvis er han blitt litt bedre så håper vi kan løse problemene :)

Anonymous poster hash: 45515...6ea

Skrevet

hi her....

skjønner at jeg tydeligvis er unormal. Føler meg som et åpent sår, men får ikke til å gråte... går med klump i halsen grunnet stress/utbrenthet :S

Skrevet

Tilmærmet hver dag, men skal ikke så mye til. En sang som minner meg om noen eller noe.

Gråter ikke av slike Syria-greier. Har vært alt for mye av det

Anonymous poster hash: 5e979...c8c

Skrevet

Det varierer veldig, men alt fra 1-10 gang i mnd. Somregel fordi jeg er sliten, tenker på tvillingene som døde like etter fødsel eller fordi jeg har en dårlig dag og jeg føler ikke jeg gjør noe rett mtp barna. Skal sies at jeg er jevnt over ganske stabil i humøret, men er somregel når jeg kjører alene at tankene kommer frem. Så går over innen jeg er hjemme :P

Skrevet

Renner noen tårer daglig! Alltid vært sånn. Som liten gråt jeg ca 1 time om dagen. Roet seg på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: add26...15c

Skrevet

3- 4 ganger i året.

Anonymous poster hash: 82e5e...a2c

Skrevet

Før så gråt jeg aldri, kunne felle en tåre for syns skuld i begravelser liksom. Så møtte jeg veggen med et skikkelig stjernesmell og nå har jeg blitt mer i kontakt med mine følelser så jeg gråter når jeg blir rørt (lese en nusselig historie om medmenneskelighet f.eks), når jeg har vondt, når jeg blir skuffet osv.

Jeg gråter desidert oftest fordi jeg enten mottar, opplever eller ser medmenneskelighet, det å oppleve snille, uventa gester setter meg helt ut å tårene bare triller ellers så er jeg ganske god på å le så tårene triller😃

Til dere som sliter så heng inni der, ting blir bedre, men det skjer bare er lite skritt ad gangen..

Anonymous poster hash: b236a...957

Skrevet

Gråter når det er begravelse. Ellers er jeg ingen gråter men når jeg tenker på mitt barn som vart kun 3 år, tar gråten til.

Anonymous poster hash: 8b064...3c6
Skrevet

Gråter når jeg blir rørt, av noe på tv,en sang,når ungene opptrer, osv omtrent daglig🙈

I begravelser gråter jeg alltid, uansett om det er nære eller om jeg stiller som venn/støtte.

På hjemmefronten gråter jeg aldri igrunn, har det helt topp både med mann og barn.

Skrevet

Nå er det litt mye - så nå gråter jeg lett. En mor satt fast i snøen i grøfta med bilen sin i ettermiddag v bhg. Hu hadde barna sine i bilen (lagt seg for langt ut for å slippe forbi en annen bil). En annen mann dyttet henne opp (så bak i speilet at han klarte det) og jeg hikset og tårene kom). Gråter aldri foran noen

Ellers - aldri

Anonymous poster hash: bdda0...5e2

Skrevet

Kanskje et par-tre ganger i året. Som regel fordi jeg er sliten.

Skrevet

Oi, og jeg som synes jeg er litt sippete av meg, men nå ser jeg at det er jeg visst overhode ikke! ;) Det varier mye, i noen veldig slitsomme og dårlige perioder har det nok vært flere i ganger i uken, men normalt sett ... tja, 1 gang i måneden i snitt kanskje? Jeg vet faktisk ikke, mulig det er mer sjeldent. Jeg kan le til jeg griner da, men det var kanskje ikke helt det du ville fram til? ;)

Anonymous poster hash: b7460...0da
Skrevet

hehe :)

Skrevet

Kanskje 1-2 ganger i mnd. Oftest pga jeg tenker på babyen vi mistet.

Anonymous poster hash: 6d303...bd4

Skrevet

2-3 ganger i året. Da synes jeg skikkelig synd på meg selv (av filleting som har bygget seg opp) og gråter.

Anonymous poster hash: 6e1b6...3c5

Skrevet

Gråter aldri lenger.

Etter jeg fant ut hvem mannen egentlig er og alltid har vært ble det slutt på tårer og følelser.

Anonymous poster hash: f4028...05d

Skrevet

Gråter et par ganger i uken. Ren fortvilelse over at jeg føler jeg sitter med ansvaret for alt her. Jeg er fortvilet over at jeg ikke får kontakt med han som kun ser på mobilen(jeg har sagt i fra hundre ganger)

Jeg er ensom....

Anonymous poster hash: ca5a3...b30

Skrevet

Kommer ann på. Men nå som høygravid skjer det flere ganger i uken ;-) kan være alt fra at jeg er sliten, glad, rørt, sint , at barnet mitt trasser å sier at jeglikerdegikkemere! Hehe! Uff ja, mye tårer å snørr om dagen. Ellers gråter jeg vel i snitt kanskje en gang i uka, kan være pga alt mulig!

Skrevet

For et halvår siden: hver dag! Deprimert og utbrent.

Nå: 2-3 ganger i uken. De samme grunnene; er ensom og savner det gamle livet mitt. Bitter på mannen. I tillegg lettrørt så flyktningekrisen gjør også at jeg feller noen tårer.

Anonymous poster hash: 0fcdd...0f0

Skrevet

Jeg gråter omtrent aldri på egne vegne lenger. Før jeg fikk barn gråt jeg hele tiden fordi jeg hadde det så fælt, syntes fryktelig synd på meg selv. 4-5 ganger i uka kanskje.

Da jeg hadde baby gråt jeg flere ganger om dagen fordi jeg var sliten og søvnløs.

Nå gråter jeg aldri lenger, men får tårer i øynene når jeg blir veldig rørt eller når jeg hører om barn som lider og sånt noe. Kanskje et par ganger i mnd.

Anonymous poster hash: d76ad...1f6
Skrevet

Ikke på mange måneder. Så bygger det seg opp en klump i halsen som sprekker i løpet av noen dager, og da renner det jevnt i en dag eller to. Deretter stabiliserer det seg med tårer og bristende stemme hver gang jeg skal si noe som berører meg(alt). Fase to varer i en uke eller to. Deretter stopp lenge, uker og måneder.

Anonymous poster hash: 82bb8...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...