Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #26 Skrevet 18. januar 2016 synes denne skurrer veldig, han kan ikke ha barnet hjemme hos seg i ukedagene,men hun overnatter en dag i uka,den skjønte jeg ikke helt Det er vel det som passer best for mor. Hvorfor kan en 1 åring gå i barnehage men ikke være sammen med sin egen far? Det er jammen ikke rart at far ikke klarer å inkludere tidligere barn inn i sin nye familie når han blir umyndiggjort av mor på denne måten. Hvordan skal han bli en god far for barnet når mor skal overvåke og bestemme alt? Anonymous poster hash: 7822c...b0a
Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2016 #27 Skrevet 18. januar 2016 Skjønte den godt jeg. Unngå for mye fram og tilbake, men likevel ha samvær. Anonymous poster hash: 75fed...b7d Jeg vil ikke kalle det samvær når pappa er på besøk. En ettåring takler fint å bli hentet og levert hos pappa noen dager i uka. Veldig mange i den alderen er i barnehage hver eneste dag og det går helt fint. Når to personer er i samme rom har de samvær med hverandre. Ettåringen gir vel beng i de juridiske definisjonene 😂
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #28 Skrevet 18. januar 2016 Da får du/dere sørge for at hun er trygg hos hann og, Er tross alt hans datter og. Du har ikke monopol på ungen. Dere var 2 som lagde hun.. Jeg forstår meg ikke på foreldre som nekter den andre og ha noe ordentlig forhold til sine egne barn. Jeg forstår om det er vold osv involvert, men ingen barn er unt og ikke få lov til å ha tilknytning til begge foreldrene, sine egne følelser for hverandre spiller absolutt ingen rolle lengre så lenge man bestemte at man skulle beholde barnet. Barnet vil aldri bli trygg på pappaen sin om den aldri får mulighet til å ha nok kontakt med barnet sitt. Anonymous poster hash: a4867...970 Men nå var det ikke farens behov og ønsker som skulle være i sentrum. Barnets tilknytning er viktigst, og da kan far godt vente. Anonymous poster hash: 75fed...b7d Det er jo like mye datterens behov som står i sentrum og et barn har rett til å bli kjent med begge sine foreldre. Eller hva mente du? Anonymous poster hash: 30a18...1f0 Akkurat det jeg sa. Her og NÅ er tilknytning og trygghet viktigere enn å ha et stort nettverk. Og da kan far godt vente. Anonymous poster hash: 75fed...b7d Så du ser på pappen til jenta som et del av et nettverk? Om noen lurer på hvor langt likestillingen for menn har kommet, ikke sjekk status hos denne damen Anonymous poster hash: 30a18...1f0 Likestillingen for menn...? Hva har nå det med saken å gjøre. Alle mennesker du kjenner, og som ikke er det selv, er del av nettverket ditt, hva trodde du? At pappaen er en del av hennes kropp? Det er han ikke. Hun er et individ. Mamma er en viktig person i mitt nettverk i alle fall. Selv om hun i tillegg er moren min. En bror og en søster har jeg også i nettverket. De er nærmeste familie, men bor ikke i samme hus som meg. Da er de nettverk. Anonymous poster hash: 75fed...b7d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #29 Skrevet 18. januar 2016 Får følelsen av at den natten borte er noe mor vil for å ha fri ... Men ellers drive stålkontroll på kun besøk av far. Altså det er ingen logikk at ungen skal kunne sove over en natt et sted hun ikke kan være på samvær noen timer hver uke. Er enig i at mye frem og tilbake ikke er bra for noen. Men en dag i uken samvær med far hos far ( uten mor) det burde skje om barnet faktisk skal være hos far og sove der annenhver helg en natt. Er jo helt rar tankegang det hi kommer med. Det mer naturlige hadde vært med mye samvær hjemme hos far før overnatting kommer senere. Jeg holder en knapp på en kontrollfreak av en mor som vil sikre seg fri en dag og natt annenhver helg. Anonymous poster hash: 2a147...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå