Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #26 Skrevet 16. januar 2016 Norske menn er jo så opptatte av likestilling og har et så moderne kvinnesyn, må vi huske. De er så moderne at de ikke går av veien for å kritisere andres gammeldagse kvinnesyn. (Å undertrykke sin egen kone, derimot...) Er du i feil tråd? Anonymous poster hash: f8749...089 Jøss, forsto du ikke den? Anonymous poster hash: ffa91...de4 Tydeligvis ikke. Forsto du ikke det? Anonymous poster hash: f8749...089
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #27 Skrevet 16. januar 2016 han er bortreist utenbys i en uke, og jeg har bilen her hjemme. var ute å kjørte igår kveld, skulle parkere i mellom to bygninger, men kommer litt nære den ene veggen. Det jeg ikke ser i mørket er at det står opp en metallgjenstand som flerrer opp det bakerste dekket... VET at jeg burde hatt bedre avstand - men hadde bilen full av hylende unger og ville bare få parkert bilen og gjort meg ferdig med ærendene mine. Merker ikke at dekket er totalt ødelagt før jeg skal kjøre derfra igjen... har ikke ringt mannen, er redd det komme til å ødelegge hele turen hans og det vil jeg jo ikke. men nå gruer jeg meg skikkelig til han kommer hjem - han kommer til å klikke! det hele var et uhell, men det tror jeg ikke han kommer til å ha mye forståelse for. vet ikke helt hva jeg vil med dette - men hadde satt pris på noen oppmuntrende ord selv om jeg vet at jeg har vært uforsiktig og dum Anonymous poster hash: 83176...2eb Hadde gubben min vert forbanna for detta . Ja da hadde jeg kvest tilbake. Jeg hadde rett og slett laga kvalme for han, for kva skjer om han hadde gjort noe slikt. Anonymous poster hash: f138f...b90
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #28 Skrevet 16. januar 2016 Norske menn er jo så opptatte av likestilling og har et så moderne kvinnesyn, må vi huske. De er så moderne at de ikke går av veien for å kritisere andres gammeldagse kvinnesyn. (Å undertrykke sin egen kone, derimot...) Er du i feil tråd? Anonymous poster hash: f8749...089 Jøss, forsto du ikke den? Anonymous poster hash: ffa91...de4 Tydeligvis ikke. Forsto du ikke det? Anonymous poster hash: f8749...089 Slik er det, mangen her inne som må ha det inn med pinsett. Anonymous poster hash: f138f...b90
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #29 Skrevet 16. januar 2016 Norske menn er jo så opptatte av likestilling og har et så moderne kvinnesyn, må vi huske. De er så moderne at de ikke går av veien for å kritisere andres gammeldagse kvinnesyn. (Å undertrykke sin egen kone, derimot...) Er du i feil tråd? Anonymous poster hash: f8749...089 Jøss, forsto du ikke den? Anonymous poster hash: ffa91...de4 Tydeligvis ikke. Forsto du ikke det? Anonymous poster hash: f8749...089 Slik er det, mangen her inne som må ha det inn med pinsett. Anonymous poster hash: f138f...b90 Med pinsett, faktisk 😂😂😂 men du vil ikke forklare da, o du vise? Anonymous poster hash: f8749...089
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #30 Skrevet 16. januar 2016 skulle gjerne byttet dekk, men vi har ikke reservehjul på vinterdekkene. er visst et par dyre fancy felger på bilen - så jeg må i så fall finne noen som kan sette på nytt dekk på felgen - det har jeg ikke råd til nå. ja han er dessverre en mann som blir dritsur over slike ting og som "aaaaldri" kan gjøre feil selv. så jeg gruer meg skikkelig til tidenes oppvask når han kommer hjem. selv om bilen er halvt min vil han neppe la meg kjøre på en stund HI Anonymous poster hash: 83176...2eb Skjønner absolutt at det kan være vanskelig, og det er ikke sikkert det er nødvendig å forlate han, eller at han i andre situasjoner er så kjip som han høres ut i denne tråden. Prøv å snakk med han, formidle de følelsene du har og hør om det er noe han er villig å gjøre noe med Og, om han skulle være en fullblods drittsekk - så ville jeg (sagt fra utsiden - som jo er lett) vurdert om det var slik du ønsker å leve livet, eller om det finnes noen annen måte å løse dette på - nettverk eller ikke nettverk. Anonymous poster hash: a0370...240
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #31 Skrevet 16. januar 2016 Norske menn er jo så opptatte av likestilling og har et så moderne kvinnesyn, må vi huske. De er så moderne at de ikke går av veien for å kritisere andres gammeldagse kvinnesyn. (Å undertrykke sin egen kone, derimot...) Er du i feil tråd? Anonymous poster hash: f8749...089 Jøss, forsto du ikke den? Anonymous poster hash: ffa91...de4 Tydeligvis ikke. Forsto du ikke det? Anonymous poster hash: f8749...089 Slik er det, mangen her inne som må ha det inn med pinsett. Anonymous poster hash: f138f...b90 Med pinsett, faktisk men du vil ikke forklare da, o du vise? Anonymous poster hash: f8749...089 Nei, det går så trekt med pinsett og treg nøtt at på. Anonymous poster hash: f138f...b90
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #32 Skrevet 16. januar 2016 han er bortreist utenbys i en uke, og jeg har bilen her hjemme. var ute å kjørte igår kveld, skulle parkere i mellom to bygninger, men kommer litt nære den ene veggen. Det jeg ikke ser i mørket er at det står opp en metallgjenstand som flerrer opp det bakerste dekket... VET at jeg burde hatt bedre avstand - men hadde bilen full av hylende unger og ville bare få parkert bilen og gjort meg ferdig med ærendene mine. Merker ikke at dekket er totalt ødelagt før jeg skal kjøre derfra igjen... har ikke ringt mannen, er redd det komme til å ødelegge hele turen hans og det vil jeg jo ikke. men nå gruer jeg meg skikkelig til han kommer hjem - han kommer til å klikke! det hele var et uhell, men det tror jeg ikke han kommer til å ha mye forståelse for. vet ikke helt hva jeg vil med dette - men hadde satt pris på noen oppmuntrende ord selv om jeg vet at jeg har vært uforsiktig og dum Anonymous poster hash: 83176...2eb Var uheldig og fikk vrengt av bildekket for noen dager siden. Har nye bil UTEN reservedekk bare sånn nødreparasjonssett men de funker ikke når dekket ikke sitter på felgen😋. Så der sto jeg, høygravid med en bil på felgen. Ringte mannen som dro fra jobb, dro hjem og hentet et sommerdekk, kom og skiftet dekk, gav meg et kyss og dro tilbake til jobb, mens jeg kjørte til nærmeste verksted. Mannen din er en idiot hvis han reagerer med sinne på en slik situasjon. Ulykker skjer! Anonymous poster hash: fde20...1fa
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #33 Skrevet 16. januar 2016 Du har bare et liv. Jeg bare minner deg på det. Anonymous poster hash: f8749...089
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #34 Skrevet 16. januar 2016 Hvis han klikker over noe sånt burde han begynne å tenke på temperamentet sitt ... Mannen min klarte å lage bulk på bilen 5 timer etter vi hentet den hos forhandleren og bilen var splitter ny. Hverken han eller jeg klikka, det var et uhell! Akkurat som du hadde et uhell Anonymous poster hash: 9ef11...a79
pappa til 1 Skrevet 16. januar 2016 #35 Skrevet 16. januar 2016 Eehh.. d e jo bare et dekk. Du har jo ikke total skadet bilen, som hun som vasker bilen innvendig med høytrykk spyler..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #36 Skrevet 16. januar 2016 Stakkars deg. Dette er ikke bra. Hva hadde skjedd om du faktisk hadde krasjet bilen? Du må jo gå rundt å være livredd og anspent.. Jeg krasjet bilen på vei til jobb, ringte mannen min, som kom, trøstet meg og sa det ikke var noe problem, ga meg et kyss på vei inn i taxien han hadde bestilt og ordnet med kranbil/verksted/leiebil.. Du fortjener det samme! En som er snill og god med deg! Anonymous poster hash: 98123...b40
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #37 Skrevet 16. januar 2016 Hmm, så du har en helt feilfri mann du? At du skal gå å være redd for mannens reaksjoner på et rent uhell er ikke greit altså, du kan ikke stå med senket blitt og ta imot sånn dritt. Hev hodet, se han i øynene og fortell hva som skjedde, og at du har fikset det. Blir han sinna da så får du søren meg bli sinna tilbake, du fortjener ikke å bli behandlet på en sånn nedlatende måte. Jeg har hatt et par uhell selv med bilen, og det ble dyre uhell. Ene gangen tok jeg speilet da jeg skulle rygge ut av garasjen, vrengte det av i garasjeåpningen. Dyrt speil var det også, for det var et sånt med blinklys ytterst så det er jo festet i bilen med ledninger og det hele. Andre gangen tok jeg en litt for snau sving rundt et steingjerde og ødela passasjerdøra på høyre side, hele bulk og skrap. Mannen trakk pusten dypt ned i magen og fikset det. Han vet jo at en annen gang kan det være han som har et uhell... Anonymous poster hash: 6809f...75a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #38 Skrevet 16. januar 2016 Hadde jeg krasjet bilen, håper bare at jeg selv ville blitt så skadd at jeg hadde havnet på sykehus slik at bilen ble litt mer bagatell. hi Anonymous poster hash: 83176...2eb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #39 Skrevet 16. januar 2016 Det forholdet bør du komme deg ut av. Hva holder deg igjen? Anonymous poster hash: 641b9...5d6
Superdolly Skrevet 16. januar 2016 #40 Skrevet 16. januar 2016 Hadde jeg krasjet bilen, håper bare at jeg selv ville blitt så skadd at jeg hadde havnet på sykehus slik at bilen ble litt mer bagatell. hi Anonymous poster hash: 83176...2eb Oi... Hvorfor er du sammen med ham? Bortsett fra ditt manglende nettverk?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #41 Skrevet 16. januar 2016 hva som holder meg igjen er barna, og at det vil bringe skam over familien min om jeg går. det kan jeg ikke gjøre mot dem. jeg får heller trøste meg med at mannen min som regel er snillhi Anonymous poster hash: 83176...2eb
Luksusdyret Skrevet 16. januar 2016 #42 Skrevet 16. januar 2016 hva som holder meg igjen er barna, og at det vil bringe skam over familien min om jeg går. det kan jeg ikke gjøre mot dem. jeg får heller trøste meg med at mannen min som regel er snill hi Anonymous poster hash: 83176...2eb Altså familiens ære må du bare drite i. Du kan da virkelig ikke ofre deg for å behode fasaden for andre menneskers skyld. Hvis familien din er glad i deg så forstår de, og støtter deg. Jeg har vært gift med en som mishandlet meg fysisk og psykisk og hadde samme dilemma - utlending, ingen nettverk overhode her i Norge og små barn. Det gikk for det, nå er jeg gift med en snill mann og bestemmer selv over mitt liv. Vi kan selvfølgelig krangle, men vi bestemmer ikke over hverandre eller forbyr hverandre å bruke felles gjenstander. Det eneste gubben her ikke får røre, er symaskina mi til 10 000 kroner (av ganske opplagte grunner ). Send meg PM!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #43 Skrevet 16. januar 2016 Skyt meg gjerne. Min eksmann er dømt for familievold. Men stopp en halv dere - å klikke for en idiotisk førerfeil og dyre ting som blir ødelagt - DET er ikke så ille! Jeg hadde også blitt drittsur for noe sånt. Jeg syns mange her er veldig opptatt av å se spøkelser på høylys dag. Nå har dere vestemt dere for at mannen til HI er et monster, og da blir det veldig vanskelig for HI å si noe annet. Nei, ærlig talt! Jeg blir drittsur når dyre ting blir ødelagt fordi folk har vært uforsiktige. Tviler på at mannen til HI skjeller henne ut daglig for dette, gitt. Nå må dere roe dere ned litt. Alle har dårlige sider og mange er lett-antennelig men å gå fra mannen fordi han blir sint for dette? Hadde skjønt det om HI fremla en historie om en mann som slår henne for hver minste feil hun gjør, men når det kommer til bil o.l så forstår jeg at folk blir sinte. Jeg ble sint når eksen min(ikke den dømte) herpa felgene på bilen fordi han ikke kan parkere. Anonymous poster hash: 794ca...c39
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #44 Skrevet 16. januar 2016 Er du sikker på du vet hvordan han kommer til å reagere da? Mannen min ble overrasket over at jeg tok det helt rolig da han krasjet bilen vår, han var sikker på at jeg kom til å bli rasende og gruet seg til å komme hjem... Anonymous poster hash: aba86...283
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #45 Skrevet 16. januar 2016 Mannen her vraka bilen (jobbebil) , det førte til at vi måtte styre med henting av bil, rydde ut av bil, kjøre på jobb med en svært lite praktisk bil og kjøpe ny bil. En dyr affære. Men det kunne ikke falle meg inn å bli sint. Hva godt skulle det føre til? Anonymous poster hash: 75eb0...1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå