Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #26 Skrevet 17. januar 2016 Det er ikke en god følelse den du har nå, men ikke klandre deg selv, mange kvinner opplever store blødninger tidlig i svangerskapet ( mange vet ikke at de er gravide en gang siden de har mensen hver mnd) Slimhinnene dine er skjøre og blør lett så sex kan føre til blødninger. Håper du får gode nyheter imorgen., men skulle de være negativ så fortell dette til din mann han har re på og vite. Lykke til. Jeg har selvfølgelig saGT det til han. Jeg fikk han til å komme hjem tidlig fra jobb på fredag så vi fikk snakket sammen før vi måtte hente sønnen vår i bhg. Jeg klarer ikke gå gjennom dette alene. Han har vært til veldig stor hjelp og trøst allerede. Og han vart også lei seg, så nå kan vi trøste hverandre. Jeg er også masse svimmel, så tror kanskje jeg har mistet mye blod :/ eller fått mangel av noe slag. Så det er tungt både fysisk og psykisk. :/ Anonymous poster hash: bab14...379
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #27 Skrevet 17. januar 2016 Okei. Greit å vite. Da får vi se hvordan vi føler det etter jeg er ferdig å blø. Men godt å vite at vi faktisk bare kan 'kjøre på' hvis vi selv er klare takk. Og hvor lenge er det vanlig å blø? Det gjør liksom så vondt hver gang jeg går på do og blør så fælt. Ikke fysisk vondt, men ja :/ Anonymous poster hash: bab14...379 Vi hadde slitt i 1,5 år med å bli gravid med nr to. Ble gravid i august i fjor, men hadde en SA i september. Ble gravid i oktober og er straks 17 uker på vei. Fikk høre at kroppen kan bli lettere gravid med spor av hcg i systemet :-) Jeg fant trøst i at de fleste spontanaborter før uke 12 er fordi at det utvikles feil som gjør at det ikke er levedyktig. Lykke til med neste runde :-) Anonymous poster hash: da4a6...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå