Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #26 Skrevet 16. januar 2016 Vi har visst med den første og ikke visst med den andre. Vi er begge enige om at vi aldri kommer til å ønske å vite det igjen dersom vi får flere barn. Å ikke vite var helt magisk og jeg vil anbefale det til alle på det sterkeste! Anonymous poster hash: f1f90...9dc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #27 Skrevet 16. januar 2016 Vi har visst med den første og ikke visst med den andre. Vi er begge enige om at vi aldri kommer til å ønske å vite det igjen dersom vi får flere barn. Å ikke vite var helt magisk og jeg vil anbefale det til alle på det sterkeste! Anonymous poster hash: f1f90...9dc Åh det høres magisk ut ja! ❤️ Anonymous poster hash: 97ab7...54f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #28 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har to gutter og skal prøve oss på tredjemann. Min plan er å vite men fortelle alle andre at det er en gutt. Min teori er at jeg slipper maset da og får nyte svangerskapet. Anonymous poster hash: 6d580...cc8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #29 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har to gutter og skal prøve oss på tredjemann. Min plan er å vite men fortelle alle andre at det er en gutt. Min teori er at jeg slipper maset da og får nyte svangerskapet. Anonymous poster hash: 6d580...cc8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #30 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har to gutter og skal prøve oss på tredjemann. Min plan er å vite men fortelle alle andre at det er en gutt. Min teori er at jeg slipper maset da og får nyte svangerskapet. Anonymous poster hash: 6d580...cc8 Hehe :-) Anonymous poster hash: 97ab7...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå