Gå til innhold

Flere som ikke ville vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr tre nå, og ønsker ikke vite denne gangen tror jeg.. Har to gutter fra før, og er lei maset "nå kommer jenta", for jeg tenker virkelig ikke slik. Flere som ikke har vist? Er det å anbefale? Skal på ultralyd i morgen, så må bestemme oss 😃

Anonymous poster hash: 97ab7...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr.3 jeg og med to gutter fra før av. Her var "jente-maset" utrolig slitsomt fram til oul. Da vi fant ut at det er gutt nr.3, så sluttet folk å prate om det. Heldigvis. Så for min del var det mer slitsomt å ikke vite enn å vite!

Anonymous poster hash: 3c47e...e23

Skrevet

Hvis det er pga "jentemaset" ville jeg ha visst kjønn. Da er du ferdig med maset med en gang:)

Skrevet

Vi har fått vite på de to vi har. Men vi ønsker ikke å vite på en evt tredjemann.

Men samtidig, det er jo lett å si her jeg sitter uten å være gravid. Skal ikke se bort i fra at jeg sprekker når jeg blir gravid og ultralyden nærmer seg.

Anonymous poster hash: 8c5cd...dfa

Skrevet

Jeg vil ikke vite med neste som planlegges i 17. Det blir vår tredje og vi har en av hver. Det er så stort fokus på kjønn hos folk rundt oss og jeg så både når vi fikk gutten og når svigersøster fikk sin gutt, hvor skuffet folk var, og hvor høyt opp i skyene de var når de fikk vite om jenta.

De rundt oss er like begeistret i babyene som kom ut (uavhengig av hva de hadde mellom beina og hvordan de hadde reagert tidligere) så da skal de ikke få vite noe før det er en baby å være begeistret over.

Pluss jeg vil ha den spenningen med å finne ut hvem babyen min er når jeg får hn på brystet.

Skrevet

Jeg var ikke så opptatt av å vite med denne babyen, men det er pappaens første, og han MÅTTE bare vite! 😂

Anonymous poster hash: 8ce61...8f3

Skrevet

Ville ikke vite på noen mine (har to). Egentlig veldig fornøyd med det men slet lenge med navn til nr 2 for det ble "feil" kjønn :P

Skrevet

Er det ikke litt spennende å ikke vite og?😃

Skrevet

Jeg har fått ett barn hvor jeg visste og to barn jeg ikke visste på forhånd.

Om det blir til at jeg skal ha ett til i fremtiden skal jeg ikke vite. Det er så mye mer spennende å ikke vite. Kan virkelig anbefales.

Anonymous poster hash: 7b9cf...2a7

Skrevet

Vi har ikke visst på noen av våre(tre). Vi sliter litt med å finne navn nå, men tenker at det kommer når ungen er født uansett. Termin om en mnd :D

Anonymous poster hash: 7f9c3...7bb
Skrevet

Takk for svar dere :-) dere som ikke viste, hadde dere en magefølelse for hva det ble? Og stemte det? Vi skal ikke vite nå nemlig 😃😃 barnet var helt friskt og det er alt som betyr noe 😃

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt til å vite kjønnet med minste, syntes det virket spennende å ikke vite og få finne det ut når barnet kom. Men samboer ville så gjerne vite det så da ble det til at vi takket ja. Jeg hadde uansett sterk følelse av at det var jente og det stemte. Vet ikke hvorfor jeg var så sikker, men alt var nøyaktig det samme som i svangerskapet med søsteren. Samme ting jeg hadde lyst på, samme form, samme magefasong og vektoppgang og samme 9 mnd uten hårvekst på leggene.

Anonymous poster hash: 06eef...fbb
Gjest Antarctica
Skrevet

Ville ikke vite på noen av dem, syns det er som å snikåpne gaver før julaften. Men jeg lærte fort hvordan testikler ser ut på ultralyd, så jeg gjenkjente dem hver eneste gang.

Skrevet

Vi ville ikke vite med nummer to. Skulle jeg hatt nr 3 ville jeg ikke visst da heller. Er noe helt magisk over den spenningen :)

Anonymous poster hash: 2a9a3...176

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av å tro jeg skal ha kontroll på alt her i tilværelsen at jeg trenger å vite annet enn at det kommer et barn. Kjønn er irrelevant.

Skrevet

Jeg vil vite, men babyen gjemte seg på ultralyd. Jeg er så ekstremt nyskjerrig! Trodde jeg skulle gå å furte hele svangerskapet, men jeg bryr meg overraskende lite. Får jo vite det til slutt og det er jo bare en av to ting det kan være liksom. Kommer jo ikke ut noen hest akkurat.

Anonymous poster hash: d9cae...6f9

Skrevet

Vi ville ikke vite. Da graviditeten ble kjent var det så mange som begynte å snakke om at de trodde de ventet jente, men ut kom det en gutt. Eller omvendt. 

Men jeg rakk ikke å si det til gynekologen, før han gratulerte meg med en gutt. Neste gang tenker jeg at jeg ikke vil vite det da heller, så jeg får bare skrike det ut med en gang geleen kommer på. 

Anonymous poster hash: 62da3...c76
Skrevet

Vi visste ikke med noen av de. Synes det var utrolig stas å ikke vite ☺️ Jeg ville at det var mannen min som skulle få avsløre kjønnet etter fødselen. Var en fantastisk følelse når han sa etter fødselen: Vi har fått en liten jente! Neste fødsel sa han: Vi har fått en liten gutt ☺️ Ville ikke visst det om vi skulle hatt et barn til ☺️

Anonymous poster hash: 3e6cf...28c

Skrevet

Ang å tippe kjønn- jeg fikk rett på nr 1 men feil på nr 2 ;-) Har alltid startet UL med å si at vi ikke vil vite kjønn og de er egentlig fornøyd at vi sier så tidlig så slipper de å lete/se etter det. Men det virker at for omgivelsene er det TOTALT feil å ikke ville vite?

Skrevet

Vi vet ikke. Vil at mannen skal fortelle meg det.

Får vite kjønnet om få dager, termin rett rundt hjørnet ☺

Anonymous poster hash: 2727a...5b6

Skrevet

Jeg ville egentlig ikke vite det, men jeg er så nysgjerrig så da jordmor sa: "nå lurer dere vel på kjønnet og her er det ingen problem å se det", så klarte jeg ikke å svare nei.. ☺️

Anonymous poster hash: ad527...136

Skrevet

Visste første gang (gutt), og andre gang (jente). Var fast bestemt på at jeg ikke ville vite kjønnet ved tredje graviditet, men da viste det seg å være tvillinger! Og siden de delte morkake, og jeg var på x antall ul, fikk jeg jo vite det....

Må være veldig spennende å føde og ikke vite kjønnet!! Får ta det igjen i neste liv😂

Anonymous poster hash: 83803...557

Skrevet

Jeg ville absolutt vite, men på alle UL lå hun feil vei😂Så jeg fikk ikke vite :P De hadde sett det på UL når jeg var I fødsel, men da valgte de å ikke si det :)

Jeg var forøvrig sikker på at det var en gutt, så magefølelsen min stemte ikke :P

Skrevet

Jeg vil vite, men babyen gjemte seg på ultralyd. Jeg er så ekstremt nyskjerrig! Trodde jeg skulle gå å furte hele svangerskapet, men jeg bryr meg overraskende lite. Får jo vite det til slutt og det er jo bare en av to ting det kan være liksom. Kommer jo ikke ut noen hest akkurat.

Anonymous poster hash: d9cae...6f9

Selv om det føles sånn... 😓😓😓

Anonymous poster hash: 8ce61...8f3

Skrevet

Vi vet det ikke, og jeg er veldig fornøyd med den avgjørelsen. Det eneste som er slitsomt er at det er mange rundt oss som tror at vi vet det, men ikke vil si det. (Ste)Svigermor er ekstra slitsom på det der, det er nesten ikke morsomt å prste med henne om babyen, for hun henger seg sånn opp i hvordan jeg omtaler den. Nesten så jeg gruer meg til å være sammen med dem fordi jeg må passe ordene mine sånn..

Angående følelse på kjønn så har jeg en sterk følelse av at det er ei jente jeg har i magen, men av en eller annen grunn så er jeg sikker på at det er en gutt jeg ser på når jeg ser på ultralydbildene! Hjertefrekvensen tyder også på gutt - rundt 140 på hver måling. Jeg har termin i dag, så det er nok ikke lenge til vi får se om det er Synne eller Aksel som kommer 💛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...