Gå til innhold

Har du opplevd noe positivt i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sunget i kor! Alltid stas.

Anonymous poster hash: 5f413...b17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært syk i 5 uker og begynner å kjenne bedring nå. :)

Hatt en fin dag med mine barn. :)

Min kjære mor besørget ulltøy + vinterbukse til minsta. :)

Lang koselig samtale med en god venninne og søster. :)

Bra dag. :)

Anonymous poster hash: 4d2e6...2d8
Gjest ♡perla
Skrevet

Jeg har hatt en flott dag på jobb; gode møter med elever og kolleger. Vi har prosjekt denne uken og jeg har fått koreografere og danse med en super gjeng <3Ettermiddagen har jeg tilbragt med Herr Sønn. Vi har gjort innkjøp - noe han synes er kjempegøy! Han triller liten vogn og henter varer - både de jeg ber ham om og noen han bare synes er stilige som f.eks. taperuller, Edamerost (ball!) og sånne dingser son man plasserer tacoskjell i ...

Det ble jaggu meg en liten bil og en hvetebolle (vi er gærne, vi!) på ham også :D

Sen middag med Kjæresten :)

Er det lov å spørre hvor du bor? ☺

Skrevet

Jeg har ME og var sengeliggende i hele går. Var i tillegg veldig kvalm og hadde følelsen av å måtte kaste opp hele tiden.

Det positive som skjedde var at jeg fikk sove på dagtid, pluss at jeg sov mye natt til i går og i natt, så tiden gikk fortere.

Dagen i dag virker foreløpig bedre. ☺️

Anonymous poster hash: d6ba4...b55

Skrevet

Ja!

Har vært på duotest i dag, og alt var fint med den lille i magen. Pga alder ble jeg testet for flere kromosomfeil, men resultatene var helt perfekte. Endelig klarer jeg å slappe av og glede meg 100% over den lille i magen. :)

Anonymous poster hash: 1a42a...ebe

Skrevet

Ja! Idag har jeg opplevd flere hyggelige ting, og jeg trengte det! Har vært litt uttafor i det siste, og har bestemt meg for å ta til meg det positive jeg kan.

En tidligere kollega ringte meg plutselig og fortalte at hadde gjort noe helt usedvanlig fint for meg (kan ikke si hva det er, for det har med jobb å gjøre). En nåværende kollega ga meg noen nydelige komplimenter, sånn helt ut av det blå. Også fikk jeg en veldig hyggelig tekstmelding fra en kar jeg synes er relativt snasen. Ble glad!

Skrevet

Jeg har endelig kommet ordentlig i gang med masteroppgaven min! :D

Anonymous poster hash: de50f...f6e

Skrevet

Jeg har endelig kommet ordentlig i gang med masteroppgaven min! :D

Anonymous poster hash: de50f...f6e

Ah... Misunnelig! Jeg burde vært i gang...😏

Men har ledd på jobb. I dag også. Jeg har så utrolig supre kolleger!

Anonymous poster hash: e583f...e84

Skrevet

Ja! Har det vanskelig i forholdet om dagen (vurderer å gå fra han) men i dag kom søsteren hans på besøk & vi hadde det kjempe koselig sammen hele dagen :D hun har masse forståelse for min situasjon & er helt enig med meg. Var godt å få pratet ut om problemene og tanker rundt det til noen som virkelig bryr seg om meg å barnet mitt. Hun sover over til i morgen så da får vi sikkert ledd å kosa oss enda litt til før hun må dra hjem :D nesten mer glad i henne enn i gubben akkurat nå 🙃

Anonymous poster hash: 3c8bd...7cb

Skrevet

Jeg har sendt meldinger med min gamle bestevenninne i kveld.Vi skled fra hverandre for noen år siden og nå skal vi møtes en dag :) Tror vi kommer til å få tilbake kontakten.Utrolig koselig!!Så jeg er glad :)

Anonymous poster hash: a231d...96d

Skrevet

Jeg har hatt en flott dag på jobb; gode møter med elever og kolleger. Vi har prosjekt denne uken og jeg har fått koreografere og danse med en super gjeng <3Ettermiddagen har jeg tilbragt med Herr Sønn. Vi har gjort innkjøp - noe han synes er kjempegøy! Han triller liten vogn og henter varer - både de jeg ber ham om og noen han bare synes er stilige som f.eks. taperuller, Edamerost (ball!) og sånne dingser son man plasserer tacoskjell i ...

Det ble jaggu meg en liten bil og en hvetebolle (vi er gærne, vi!) på ham også :D

Sen middag med Kjæresten :)

Er det lov å spørre hvor du bor? ☺

Send meg pm :)

Skrevet

Jeg har hatt en del angst i dag og vært litt utafor, gruer meg til å dra på jobb fordi jeg er ganske ny og usikker på meg selv.

Så fikk samboeren min meg til å få litt perspektiv på ting, når jeg fokuserer på de kanskje fem tingene som har vært skumle og som jeg ikke har følt at jeg har mestret, i stedet for de 50 tingene som har gått kjempebra. Han fikk meg til å endre fokus og nå sitter jeg her, skal snart på jobb og føler at dette skal jeg klare.

Minner meg selv på Per Fugellis ord: "gi litt mer faen" og kjenner at jeg ikke har det så verst likevel 😊

Og tenker på kjæresten min og føler meg heldig ❤️️

Anonymous poster hash: 8ef42...c9d

Skrevet

Jeg har bestilt tullipaner som kommer på dørene til mine søstre.

Også fikk jeg strikka strømper av en kollega

Anonymous poster hash: 84f48...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...