Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Har du ledd høyt? Stoppet for å nyte øyeblikket? Eller bare kost deg? I dag har folk 6 stk utvist interesse for dagen min, jeg har ledd ordentlig to ganger, hatt gode samtaler med barna mine og nå koser jeg meg med en god bok, fyr i peisen og en eksklusiv te. Anonymous poster hash: 437c6...983
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Jepp, Facetimet med min kjære mor og far som er på ferie. Koselig å prate med de og høre at de gleder seg til å bli besteforeldre snart til babyen i magen min <3 Anonymous poster hash: dee83...364
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Rakk yogatimen min som jeg har trodd hele uken at jeg ikke skulle få med meg! 😀 Anonymous poster hash: a3e78...c6d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Nei, har en skikkelig drittdag. Er syk, krangler med kjæresten, fryser og har for mange regninger.. Anonymous poster hash: bac98...723
QueeenBeee Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Et plikt besøk som viste seg å være mye koseligere enn forventet.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Kjøpte gavekort på kulturhuset til en venninne. Hun ble glad. Det gjorde meg glad Anonymous poster hash: 2bcef...002
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Gleden og takknemligheten eldstemann viste (lillebror, stefar og meg😄) da han fikk vite at overnattingsbesøket for helgen var i boks 😍 Anonymous poster hash: 532b7...75c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 Har en fantastisk kjæreste som har ringt meg 2 ganger i dag, sendt masse meldinger og bilder. Jeg skulle egentlig til han i dag, men ble syk. Han er bare verdens beste, elsker han så utrolig høyt. Anonymous poster hash: 1e9c8...738
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 Sex med samboer 😊 hatt besøk av søster og tantebarn. Anonymous poster hash: 96dfb...a0c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 Har orket å spise makrell i tomat, løpe intervaller og trene styrke første gang i dette svangerskapet. Kjempefornøyd! Anonymous poster hash: 71329...51e
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 Har kost meg med barna Fant idag, etter å ha lett resultatløst flere ganger i flere butikker, en bukse som jeg hadde veldig lyst på Fikk vite at mannen kommer hjem idag istedenfor imorgen eller fredag.
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 Jeg har hatt en flott dag på jobb; gode møter med elever og kolleger. Vi har prosjekt denne uken og jeg har fått koreografere og danse med en super gjeng <3Ettermiddagen har jeg tilbragt med Herr Sønn. Vi har gjort innkjøp - noe han synes er kjempegøy! Han triller liten vogn og henter varer - både de jeg ber ham om og noen han bare synes er stilige som f.eks. taperuller, Edamerost (ball!) og sånne dingser son man plasserer tacoskjell i ... Det ble jaggu meg en liten bil og en hvetebolle (vi er gærne, vi!) på ham også Sen middag med Kjæresten
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 Fekk sove til 11🤗 Gikk på vekta i dag -20kg ❤️ Kjøpte meg ny jakke i str M ❤️ Fekk tulipaner av min kjære mann 🤗 Anonymous poster hash: c2b59...644
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #14 Skrevet 13. januar 2016 Fikk sett min mellomste stråle på håndballbanen! Veldig moro!! Anonymous poster hash: 9d2de...3ce
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #15 Skrevet 13. januar 2016 Vi har hatt besøk av en venninne av kjæresten og spist god mat og kake. Anonymous poster hash: d69a5...946
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #16 Skrevet 13. januar 2016 Jeg fikk sove etter jobb og jeg har trent! Og jeg klarte å motstå å hive i meg godis etterpå😁 Anonymous poster hash: d6412...d55
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #17 Skrevet 13. januar 2016 Jeg var på lanseringsfest i anledning den andre boken i den nye serien til Lucinda Riley. Traff flere koselige å snakke med, morsomt å høre forfatteren snakke, drakk et glass vin, fikk goodiebag med div. fint inkl. bok, og pratet litt med forfatteren også. Ikke så ofte jeg er på noe, så for meg var dette veldig positivt Anonymous poster hash: 7c6f3...941
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #18 Skrevet 13. januar 2016 Ja, Sovnet på sofaen!! Lykke Hjalp datteren med lekser Bakt boller. Fikk skryt av en venninne. Anonymous poster hash: 76aa7...b60
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #19 Skrevet 13. januar 2016 Jeg har hatt en flott dag på jobb; gode møter med elever og kolleger. Vi har prosjekt denne uken og jeg har fått koreografere og danse med en super gjeng <3Ettermiddagen har jeg tilbragt med Herr Sønn. Vi har gjort innkjøp - noe han synes er kjempegøy! Han triller liten vogn og henter varer - både de jeg ber ham om og noen han bare synes er stilige som f.eks. taperuller, Edamerost (ball!) og sånne dingser son man plasserer tacoskjell i ... Det ble jaggu meg en liten bil og en hvetebolle (vi er gærne, vi!) på ham også Sen middag med Kjæresten Hørtes ut som om du og Herr Sønn har det veldig koselig sammen Fin dag du har hatt Anonymous poster hash: 7c6f3...941
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2016 #20 Skrevet 13. januar 2016 Jeg har hatt en flott dag på jobb; gode møter med elever og kolleger. Vi har prosjekt denne uken og jeg har fått koreografere og danse med en super gjeng <3Ettermiddagen har jeg tilbragt med Herr Sønn. Vi har gjort innkjøp - noe han synes er kjempegøy! Han triller liten vogn og henter varer - både de jeg ber ham om og noen han bare synes er stilige som f.eks. taperuller, Edamerost (ball!) og sånne dingser son man plasserer tacoskjell i ... Det ble jaggu meg en liten bil og en hvetebolle (vi er gærne, vi!) på ham også Sen middag med Kjæresten Hørtes ut som om du og Herr Sønn har det veldig koselig sammen Fin dag du har hatt Anonymous poster hash: 7c6f3...941 Det var skikkelig koselig Vet at det sikkert høres banalt ut, men vi hadde en skikkelig morsom tur i matbutikken.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #21 Skrevet 13. januar 2016 Vekket datteren min på 2 år og hun sier "love you, glad i deg mamma". Vi sier alltid dette ved leggetid. Anonymous poster hash: 12fbb...e9e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #22 Skrevet 13. januar 2016 Vekket datteren min på 2 år og hun sier "love you, glad i deg mamma". Vi sier alltid dette ved leggetid. Anonymous poster hash: 12fbb...e9e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #23 Skrevet 13. januar 2016 Jeg har hatt en flott dag på jobb; gode møter med elever og kolleger. Vi har prosjekt denne uken og jeg har fått koreografere og danse med en super gjeng <3Ettermiddagen har jeg tilbragt med Herr Sønn. Vi har gjort innkjøp - noe han synes er kjempegøy! Han triller liten vogn og henter varer - både de jeg ber ham om og noen han bare synes er stilige som f.eks. taperuller, Edamerost (ball!) og sånne dingser son man plasserer tacoskjell i ... Det ble jaggu meg en liten bil og en hvetebolle (vi er gærne, vi!) på ham også Sen middag med Kjæresten Hørtes ut som om du og Herr Sønn har det veldig koselig sammen Fin dag du har hatt Anonymous poster hash: 7c6f3...941 Det var skikkelig koselig Vet at det sikkert høres banalt ut, men vi hadde en skikkelig morsom tur i matbutikken. Det lyste ut av innlegget ditt at du virkelig hadde storkost deg sammen med ham! Og det syntes jeg var så koselig at jeg bare måtte kommentere det Anonymous poster hash: 7c6f3...941
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #24 Skrevet 14. januar 2016 Jeg har ikke så mange venner så meg og småen er mye alene,men i dag har vi vært på besøk hos en vennine som har barn på samme alder så det var veldig koselig Faren min har ordnet mye i leiligheten som var ødelagt/måtte forbedres å det satt jeg veldig stor pris på! Itellegg hadde han ryddet leiligheten til vi kom hjem fra besøket så det var veldig koselig Han jeg liker bor i en annen by som ligger 6 timer unna så ser han ikke så ofte.Var ikke meningen han skulle komme her før i Februar pga jobben sin,men nå fikk jeg beskjed om at han kommer allerede til helgen :D Anonymous poster hash: 4ef97...ee8
me_87 Skrevet 14. januar 2016 #25 Skrevet 14. januar 2016 Sønnen min på 4 år har fått meg til å le mange ganger i dag! Han sier så mye morsomt helt ut av det blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå