Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #26 Skrevet 18. januar 2016 3 mnd ja.... Du kan begynne å klage om 2-3 år.... Da er det kanskje litt synd på degSkjerp deg!! Føler du deg tøff???Anonymous poster hash: 6ad24...7c3 Ja tøffere enn toget!! Kan ikke klage på at en 3 mnd baby våkner om natta!!!!! Velkommen til virkeligheten Klage? HI stiller et spørsmål..! For en idiot du er. Anonymous poster hash: 6ad24...7c3
hms33 Skrevet 18. januar 2016 #27 Skrevet 18. januar 2016 3 mnd ja.... Du kan begynne å klage om 2-3 år.... Da er det kanskje litt synd på degSkjerp deg!! Føler du deg tøff???Anonymous poster hash: 6ad24...7c3 Ja tøffere enn toget!! Kan ikke klage på at en 3 mnd baby våkner om natta!!!!! Velkommen til virkeligheten Klage? HI stiller et spørsmål..! For en idiot du er. Anonymous poster hash: 6ad24...7c3 Takk det samme💕💕
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #28 Skrevet 18. januar 2016 3 mnd ja.... Du kan begynne å klage om 2-3 år.... Da er det kanskje litt synd på degSkjerp deg!! Føler du deg tøff???Anonymous poster hash: 6ad24...7c3 Ja tøffere enn toget!! Kan ikke klage på at en 3 mnd baby våkner om natta!!!!! Velkommen til virkeligheten Klage? HI stiller et spørsmål..! For en idiot du er. Anonymous poster hash: 6ad24...7c3 Takk det samme💕💕 HI her. Dette var absolutt ikke ment som klaging. Babyen min har alltid spist ofte, og alle jeg er med kommenterer det (virkelg, alle). I tillegg sier folk "bare vent til hun blir 3 mnd, da begynner de å sove lengre og få rutiner. Leste også på en mammaside at En baby på 3 mnd sover 3-4 ganger om dagen og er våken 1 gang om natten". EN gang stod det. Derfor lurte jeg rett og slett på om min var uvanlig mye våken, ikke for å klage, men fordi jeg lurte :-) Anonymous poster hash: 02223...de4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #29 Skrevet 18. januar 2016 Ja, helt normalt. Ikke tro på alt du leser og hører, da blir du bare frustrert. Veldig slitsomt mens det står på. Det går over, men kan være utmattende. Pass på å sove når du kan, og be gjerne mannen ta barnet litt så du vet du kan få et par timer uavbrutt. Her har alle fire sovet natten gjennom fra ca fire år, men med langt færre oppvåkninger etterhvert. Anonymous poster hash: 05454...8cd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #30 Skrevet 18. januar 2016 3 mnd ja.... Du kan begynne å klage om 2-3 år.... Da er det kanskje litt synd på degSkjerp deg!! Føler du deg tøff???Anonymous poster hash: 6ad24...7c3 Ja tøffere enn toget!! Kan ikke klage på at en 3 mnd baby våkner om natta!!!!! Velkommen til virkeligheten Klage? HI stiller et spørsmål..! For en idiot du er.Anonymous poster hash: 6ad24...7c3 Takk det samme HI her. Dette var absolutt ikke ment som klaging. Babyen min har alltid spist ofte, og alle jeg er med kommenterer det (virkelg, alle). I tillegg sier folk "bare vent til hun blir 3 mnd, da begynner de å sove lengre og få rutiner. Leste også på en mammaside at En baby på 3 mnd sover 3-4 ganger om dagen og er våken 1 gang om natten". EN gang stod det. Derfor lurte jeg rett og slett på om min var uvanlig mye våken, ikke for å klage, men fordi jeg lurte :-) Anonymous poster hash: 02223...de4 Min baby sov ca 30 min oppå meg 1-2 ganger dagen i den alderen og våknet OFTE om natten. Hun har aldri sovet 3-4 ganger dagen, ikke når hun var helt ny en gang. Din er absolutt ikke uvanlig mye våken Anonymous poster hash: 17f01...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå