Gå til innhold

Kahler vasen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den produseres fremdeles av Kähler. Ikke Kahler.

Ikke alle som har slikt tastatur. Blir litt slitsomt å mått klippe å lime enkelt bokstaver, når alle fint forstår hva en mener.

Anonymous poster hash: e1db5...282

Trykk på alt-knappen og knappen med et vannrett kolon før du trykker på a, så har du dottene. Alle tastatur har den funksjonen.

Jeg har aldri likt Kählervasen, men fant til min store skrekk ut at jeg synes den nye (med helt lyse striper) var litt fin. Jeg har tydeligvis blitt påvirket jeg og :P

Anonymous poster hash: d5786...2b2

Jeg finner ikke noe vannrett kolon på min iPhone... 😳

Anonymous poster hash: a0e5f...cfc

Hvis du skriver fra iphone holder du bare a inne. Da får du flere alternativer.

Anonymous poster hash: fd18d...f1e

Ääää...

Hurra!!! Takk for tips 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne ikke bry meg mindre hva Hallvor Bakke mener om mitt interiør. Jeg kunne krysse av tre av de elleve tingene artikkelen nevner (flatskjerm har vel alle som har kjøpt tv de siste 10 årene?) og lever godt med det.

De nevnte vasene er rene og fine i designet og passer min stil bra. At man finner dem i 9 av 10 hjem betyr da ingenting?

Jeg kan forstå argumentet "alle andre har dem", mange er veldig opptatte av å ha et originalt interiør (selv om de aller, aller færreste får til nettopp det, ref artikkelen, Kähler-vase eller ikke).

Men jeg har lest flere her inne mene at vasen er "heslig" og "dritstygg" - DET har jeg større problemer med å forstå. Verken form (helt ordinær vaseform) og mønster (striper) skiller seg drastisk ut fra andre vaser, tvert imot er form og mønster/farge helt klassisk. Kjedelig, kanskje, for noen, men når folk påstår den er STYGG, da mistenker jeg dem for å forsøke å innynde seg i den etterhvert så folksomme "Vi som hater Kähler fordi vi er så originale"-klanen :)

Det er mer mainstream å mislike Kähler enn å ha et eksemplar selv blitt.

Skrevet

Link til artikkel?

Anonymous poster hash: c7d21...5c3

Skrevet

Det kunne ikke bry meg mindre hva Hallvor Bakke mener om mitt interiør. Jeg kunne krysse av tre av de elleve tingene artikkelen nevner (flatskjerm har vel alle som har kjøpt tv de siste 10 årene?) og lever godt med det.

De nevnte vasene er rene og fine i designet og passer min stil bra. At man finner dem i 9 av 10 hjem betyr da ingenting?

Jeg kan forstå argumentet "alle andre har dem", mange er veldig opptatte av å ha et originalt interiør (selv om de aller, aller færreste får til nettopp det, ref artikkelen, Kähler-vase eller ikke).

Men jeg har lest flere her inne mene at vasen er "heslig" og "dritstygg" - DET har jeg større problemer med å forstå. Verken form (helt ordinær vaseform) og mønster (striper) skiller seg drastisk ut fra andre vaser, tvert imot er form og mønster/farge helt klassisk. Kjedelig, kanskje, for noen, men når folk påstår den er STYGG, da mistenker jeg dem for å forsøke å innynde seg i den etterhvert så folksomme "Vi som hater Kähler fordi vi er så originale"-klanen :)

Det er mer mainstream å mislike Kähler enn å ha et eksemplar selv blitt.

Godt sagt😄

Anonymous poster hash: 20012...d33

Skrevet

Jeg har flatskjerm og en godisskål som det står godis på¨ :eeeh:

Anonymous poster hash: 7bf1b...6c3
Skrevet

Jeg har flatskjerm og en godisskål som det står godis på¨ :eeeh:

Anonymous poster hash: 7bf1b...6c3

Samme her 😁

Anonymous poster hash: dab3b...df4

Skrevet

Det eneste jeg har på den listen er flatskjerm. Og jeg forsåt ikke hvorfor den står på listen, hva skal man ellers ha?

Anonymous poster hash: 14eaf...225
Skrevet

Liker den nye kähler vasen i perlemor, den er jo bare nydelig.

Anonymous poster hash: 2cf0a...4ad

Skrevet

Jeg har faktisk ikke en eneste vase, noe som har slått meg når jeg har lest disse trådene. Burde kanskje skaffe meg en snart, sinnsykt uproft med blomsterbukett i en mugge.

Ellers har jeg ikke så mye plass til pynt, og det jeg har stående fremme er arvegods - men når det er sagt, så liker jeg den K-vasen som er svart, og har sitater fra "lovesongs" inngravert. Den kunne jeg tenke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...