Gå til innhold

Kahler vasen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halvard Bakke kaller det for massehysteri at veldig mange kjøper den, over 700 000 vaser er solgt i Norge. Står i Aftenposten . Den er jo bare kjedelig og lite pen, rart.

Anonymous poster hash: 6cc42...e08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller aldri skjønt greia med den vasen. Verken pen eller kul.

Anonymous poster hash: 2069a...a97

Skrevet

Den er pen, men min er steingammel da, ingen som skjønte hva jeg skulle med DEN for lenge siden, plutselig har alle den 😂 Ikke fordi at jeg har den altså, men rart hva alle plutselig liker så lenge "alle" har det... Blir vel som den kule buksa på ungdomsskolen...

Anonymous poster hash: 27c6b...6db

Skrevet

Jeg har heller aldri likt den, men den nye som kommer nå, med perlemorstriper, den synes jeg er pen

Skrevet

Synes den er helt ok jeg. Er jo en vanlig hvit vase med striper.. Skjønner ikke hvordan den skaper sånt engasjement jeg.

Anonymous poster hash: 3f200...809

Skrevet

har aldri likt den, men rart hvordan man endrer seg når man eksponeres for noe hele tiden. og nå syns jeg den faktisk kan være smakfull, men ønsker den ikke inn i  mitt hjem, for nå har jo ALLE den, stortsett. 

Er jo blitt så in med interiør de siste prene, abre er jo at alle skal ha det likt, så når man reiser hjemmenfra og på besøk, så er det jo som å komme hjem haha.

Anonymous poster hash: 214cb...f12
Skrevet

Gjelder jo ikke bare Kahler-vasen ifølge artikkelen, men bl.a Nespressomaskin, flatskjerm TV, sofa med sjeselong, Stockholm-teppe fra Ikea, Urbania, partytelt og bilder av New York, blandt en del annet. Er ikke bare Kahler som er blitt mainstream, tipper de aller fleste Kahler-motstanderne har minst en av tingene på lista selv 😊

Artikkelen forklarer også hvorfor det blir sånn:

"Du vil ha ting ikke alle har, men du vil at andre skal ha det samme. Samtidig vil du ha det andre har".

Anonymous poster hash: a0e5f...cfc

Skrevet

Gjelder jo ikke bare Kahler-vasen ifølge artikkelen, men bl.a Nespressomaskin, flatskjerm TV, sofa med sjeselong, Stockholm-teppe fra Ikea, Urbania, partytelt og bilder av New York, blandt en del annet. Er ikke bare Kahler som er blitt mainstream, tipper de aller fleste Kahler-motstanderne har minst en av tingene på lista selv 😊

"Du vil ha ting ikke alle har, men du vil at andre skal ha det samme. Samtidig vil du ha det andre har".

Jeg tror også det er litt safe å gi slike poppis-ting i gave. Jeg har i alle fall fått mine slike to lyshus i gave.

Skrevet

Engasjementet startet vel da den gulllstripete kom, i begrenset opplag. Da "måtte" alle ha den, og den ble solgt videre for krekslig høye priser. Så ble det litt in å vise avsky for den, både pga hypen, og prisen. Så står frontene steilt mot hverandre.

Den er jo rimelig ordinær av utseende, men de som synes den er pen, synes jo det. For noen er merkevarer viktig for å vise hvem man er, og da MÅ man jo like dem. Det er vel først og fremst de som liker den pga produsenten som nå reagerer i alle retninger, for å forsvare seg selv og meningene sine.

Skrevet

Jeg er ingen "Kähler-motstander" selv om jeg aldri har skjønt greia med vasen, men må innrømme at vi har flatskjerm. Skjønner forsåvidt ikke helt hva den gjør på lista. Hva er alternativet, lissåm?

Skrevet

Jeg er ingen "Kähler-motstander" selv om jeg aldri har skjønt greia med vasen, men må innrømme at vi har flatskjerm. Skjønner forsåvidt ikke helt hva den gjør på lista. Hva er alternativet, lissåm?

Samme her. Broren min har ikke tv så han har ikke jo flatskjerm så det er jo en mulighet ☺️

Skrevet

Finnes det egentlig andre tv enn flatskjerm lengre? Den har ingenting å gjøre på den lista.

Skrevet

Jeg synes egentlig vasene er kjempefine, men nå kunne det ikke falt meg inn å kjøpe en fordi "alle andre" har den.

Skrevet

Veggord ol var også på listen, hva er det med folk som skriver HOME på veggen, vet de ikke hvor de er?

Anonymous poster hash: 6cc42...e08

Skrevet

Da jeg var liten hadde alle de stygge snowjoggerne. Da jeg var 10 år hadde alle blå eller grønne utrolig stygge reclinere med girspake. Massehysteri! Det er vel solgt 700000 av stripevasen fordi mange liker stripevasen, og har råd til den. Ser ikke problemet. De blir vel snart spraylakket som alt annet vi går lei av. 

Skrevet

Den produseres fremdeles av Kähler. Ikke Kahler.

Skrevet

Da jeg var liten hadde alle de stygge snowjoggerne. Da jeg var 10 år hadde alle blå eller grønne utrolig stygge reclinere med girspake. Massehysteri! Det er vel solgt 700000 av stripevasen fordi mange liker stripevasen, og har råd til den. Ser ikke problemet. De blir vel snart spraylakket som alt annet vi går lei av.

Oh. Takk for ideen!

Skrevet

Ikke alle som har slikt tastatur. Blir litt slitsomt å mått klippe å lime enkelt bokstaver, når alle fint forstår hva en mener.

Anonymous poster hash: e1db5...282

Skrevet

Ikke alle som har slikt tastatur. Blir litt slitsomt å mått klippe å lime enkelt bokstaver, når alle fint forstår hva en mener.

Trykk på alt-knappen og knappen med et vannrett kolon før du trykker på a, så har du dottene. Alle tastatur har den funksjonen.

Jeg har aldri likt Kählervasen, men fant til min store skrekk ut at jeg synes den nye (med helt lyse striper) var litt fin. Jeg har tydeligvis blitt påvirket jeg og :P

Anonymous poster hash: d5786...2b2

Skrevet

Omaggiovasen!

Khäler produserer andre vaser også. Jeg har to vaser fra Khäler, ingen av dem er Omaggio..

Anonymous poster hash: fd18d...f1e

Skrevet

Trykk på alt-knappen og knappen med et vannrett kolon før du trykker på a, så har du dottene. Alle tastatur har den funksjonen.

Jeg har aldri likt Kählervasen, men fant til min store skrekk ut at jeg synes den nye (med helt lyse striper) var litt fin. Jeg har tydeligvis blitt påvirket jeg og :P

Jeg finner ikke noe vannrett kolon på min iPhone... 😳

Skrevet

Jeg finner ikke noe vannrett kolon på min iPhone... 😳

Hvis du skriver fra iphone holder du bare a inne. Da får du flere alternativer.

Anonymous poster hash: fd18d...f1e

Skrevet

Jeg har to av vaskene, pga JEG syntes de er fine. Ikke pga andre syntes det!

Anonymous poster hash: 0bd50...9c9

Skrevet

Jeg har to av vaskene, pga JEG syntes de er fine. Ikke pga andre syntes det!

Eh, vasene 😂🙊

Skrevet

Det kunne ikke bry meg mindre hva Hallvor Bakke mener om mitt interiør. Jeg kunne krysse av tre av de elleve tingene artikkelen nevner (flatskjerm har vel alle som har kjøpt tv de siste 10 årene?) og lever godt med det.

De nevnte vasene er rene og fine i designet og passer min stil bra. At man finner dem i 9 av 10 hjem betyr da ingenting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...