Gå til innhold

Hvis du hadde blitt gravid igjen som 47-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm... Hadde jo vært "ferdig" med den til pensjonsalder da. De eldste hadde vært 21, 19 og 11, ikke godt å si.

Gleder meg jo veldig til å "leve livet" med kjæresten, kjøpe leilighet i sentrum og reise mye. Samtidig er positiv test veldig vanskelig å gjøre noe med. Hadde jeg hatt økonomi og helse hadde jeg nok ikke klart å gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 1d2b3...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker. Lenge til jeg når den alderen. Men hvis jeg var i et stabilt forhold og hadde god helse, så tror jeg at jeg hadde beholdt. Tror jeg... I alle fall hvis jeg skal svare akkurat nå.

Ønsker meg ikke flere barn, men hvis det skulle skje at jeg ble gravid ved et "uhell" så hadde jeg nok beholdt barnet.

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt abort. Mannen skal sterilisere seg etter 4 barnet, så muligheten er liten. Men si jeg fikk ny partner og ble gravid, så hadde jeg aldri kunne tatt det bort.

Skrevet

ja, driver nå i en alder på 44 år og bli gravid.

Skal bli bestemor i juni.  Så da blir det 5 genrasjoner X 2.

Anonymous poster hash: be5cd...867
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt abort. Jeg fylte 46 forrige uke og minsten min er 15 mnd. Ikke planlagt, og tok lang tid å venne meg til tanken, men abort var aldri aktuelt. Den ungen gir oss så mye glede, vi føler oss heldige, privilegert faktisk, å bli småbarnsforeldre igjen i vår alder (mannen er 53). En baby til når jeg er 47 hadde vært (uplanlagt og) velkommen, og vi ville sett på den som et mirakel da jeg nå er sterilisert. ;-)

Skrevet

... Hadde jeg funnet veien til sykehuset på egenhånd...

Anonymous poster hash: ccba6...375

Skrevet

Abort er ikkje aktuelt for min del, men hadde nok ikkje følt meg klar for ny babytid sånn med ein gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...