Gå til innhold

Hvis du hadde blitt gravid igjen som 47-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du beholdt? Hvis alt sto bra til med fosteret, ingen misdannelser påvist.

Anonymous poster hash: 393f0...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: e9a79...58f
Skrevet

For å være ærlig: Vet ikke.

Er 47 og glad for at ungene har blitt såpass store og selvgående som de er, men fader altså... Et lite nurk igjen... Hmm... Tror det ville blitt utrolig vanskelig å velge det bort, men du verden så mange "ulemper" jeg også kan liste opp...

Anonymous poster hash: 78fc0...96c

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 65f64...2e0

Skrevet

Vanskelig å si, siden jeg bare er 27 nå, men jeg tror jeg ville tatt abort.

Anonymous poster hash: 98cb3...f25

Skrevet

Vanskelig å svare helt sikkert uten å være i situasjonen. Men jeg er 39 nå og veldig ferdig med småbarn. Føler meg ganske sikker på at jeg ikke hadde beholdt om jeg hadde blitt gravid i dag. Selv om jeg vet det ikke hadde vært et enkelt valg.

Anonymous poster hash: 6ffd9...67d

Skrevet

Bestemora mi fikk førstemann da hun var 44 og andre da hun var 47.

Hun levde til hun var hundre.

Ser ikke at alderen trenger å være noen hindring. Selv om jeg ikke kan se for meg at jeg hadde blitt planlagt gravid når mine eldste var godt over tjue.

Anonymous poster hash: e09cd...ad2

Skrevet

Hadde nok det.

Jeg er 41 år og vet egentlig at jeg aldri hadde klart å gjennomføre en abort, her våkner morsinstinktet så fort testen er positiv så det ville føltes som et drap...

Heldigvis er jeg fullstendig kastrert så det kommer aldri til å skje.

Anonymous poster hash: b098d...874

Skrevet

Vel, når jeg er 47 har jeg en datter som er 27, så da ville det ha vært rimelig spesielt om vi fikk enda et barn 😂😂😂

Tar ikke lett på abort, men der hadde jeg ikke vært mye i tvil tror jeg 😜

Anonymous poster hash: 1a46c...d35

Skrevet

Enkelt å si at jeg hadde tatt abort.

Men vet ikke. Hadde nok vært vanskelig.

Nå er vel sjansen for at jeg skal bli gravid som 47-åring ekstremt liten. Min mor kom i overgangsalderen da hun var 41. Jeg er snart 41 nå, og tror jeg har fått noen symptomer på det.....

Anonymous poster hash: 63697...4e6
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 2d96b...bde

Skrevet

Er du 47 og gravid, HI??

Anonymous poster hash: 63697...4e6
Skrevet

Nei, da er jeg for gammel, og da vil min førstefødte være 22, vil ikke begynne på nytt da

Skrevet

Jeg hadde tatt abort. For det første har jeg fem barn. For det andre er jeg nå 42, minste er 1 år og eldste er 22 år, så jeg har alltid hatt småbarn. Tenker at om fem år er yngste 6 år og at jeg ikke skal ha småbarn lenger. Når den tiden kommer er jeg muligens bestemor 😆.

Anonymous poster hash: a5b80...468

Skrevet

Nei. Ville da hatt barn på 11 og 10 år og ikke vært klar for ny runde med baby. Sliten nok nå m to tette!

Anonymous poster hash: de0e5...08d

Skrevet

Overhodet ikke i tvil om at jeg hadde tatt abort.

Skrevet

Hadde aldri klart å fjerne en graviditet, men hadde nok gjort mitt ytterste for å ikke havne i den situasjonen.

Anonymous poster hash: 2f767...955
Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, hadde neppe beholdt. Mannens alder spiller også inn, og da ville han ha nærmet seg 60...

Skrevet

Vanskelig å si, egentlig vil jeg si at jeg ikke hadde tatt abort, men det hadde også kommet an på helsen min og sånt.

Men jeg hadde jo hatt faren, han hadde da bare vært 40 ;)

Anonymous poster hash: cceaa...0f4

Skrevet

Umulig å svare på. Håper overgangsalderen kommer før det sånn at det helt sikkert ikke skjer. :P

Anonymous poster hash: 46b8a...fde
Skrevet

Ingen anelse om hva jeg ville valgt. Håper ikke jeg kommer opp i den situasjonen i den alderen..

Anonymous poster hash: c3f3f...b18

Skrevet

Det er 20 år til for min del, har en datter på 7. Kunne ikke falt meg inn, er sikkert bestemor da.

Anonymous poster hash: 2da71...f2a

Skrevet

Jeg hadde ikke beholdt. 47 er rett og slett for gammelt syns jeg. Barnet er tenåring når mor er 60... Det kan ikke være bra for noen parter.

Anonymous poster hash: 9ee81...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...