Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #26 Skrevet 9. januar 2016 Vi støvsuger første etasjen hver dag, tørker støv tre ganger i uka. Hele huset støvsuges en gang i uka. Badene skrubbes to ganger i uka, toalettet tas hver dag. Overflater på kjøkkenet tas hver dag. Soverom vaskes en gang i uka + sengetøyskift. Gulvene vasken hver fjortende dag, da med bøtte og klut. Anonymous poster hash: 35f9a...50f Regner med dere enten har en herskare av langhårede, siklende pelsdyr inne eller er megaalergisk?? Evt vaskedilla? ? Eller ikke har nok andre ting å ta dere til I løpet av uka? Gurimalla altså Anonymous poster hash: a821f...fbb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #27 Skrevet 9. januar 2016 Ja jeg vasker selvfølgelig huset hver uke, noe annet er bare ekkelt! Det at man jobber fullt er ikke en god grunn til å forsømme hjemmet, hvertfall ikke når man har barn og mann. Det å bo i et møkkete hus er omsorgssvikt og møkkete blir det på 1 uke. Har man ikke tid/ork til å vaske minst hver uke så må man jo rett og slett prioritere. Mindre tid til venner, trening, hobby, sitte på ræva i sofan og hvis ikke disse tiltakene hjelper så må man gå ned i stilling rett og slett! Anonymous poster hash: 86f7f...37b Haha...her inne går man svart på hvitt hvor gærne folk kan være. Slutt å jobb om så er, gulvene MÅ vaskes hver uke! Hvis ikke er det omsorgsplikt. .!! Halleluja Anonymous poster hash: a821f...fbb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #28 Skrevet 9. januar 2016 Jeg støvsuger gulvene i 1.etasje hver dag, og vasker over badene flere ganger i uken. I tillegg kommer vaskehjelpen hver fredag og vasker hele huset med støvtørking, bytting av sengeklær mm. Hun vasker også alle vinduene ca en gang i måneden. Anonymous poster hash: af0fe...5da
Elsker livet Skrevet 9. januar 2016 #29 Skrevet 9. januar 2016 Vasker ikke hele hus en gang i uka. Noen rom vaskes ikke mer enn 3-4 ganger i året, andre av og til flere ganger i uka. Vasker der jeg ser det er behov, når jeg har lyst og tid. Toaletter, vasker og speil tas nesten daglig, i alle fall de badene vi bruker mye.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #30 Skrevet 10. januar 2016 Synes det er interessant at de med vaskehjelp svarer i grunn. Da hadde jeg også hatt tid til å vaske hele huset hver uke😂 HI Anonymous poster hash: 39b0a...c21
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #31 Skrevet 10. januar 2016 Vasker ikke en gang i uka, men når jeg har tid og overskudd.. Og når d er behov for vask. Skulle ønske jeg hadde tid og overskudd oftere😉 Er effektiv hvis jeg vet d kommer besøk😂 Bruker tid og energi på mye annet enn vasking. Støvsuger ca en gang i uka og drar over badene med engangskluter når d ikke er trivelig lenger. Synes sånne engangs våtkluter er geniale😊 Godt nok, tenker jeg👍 Anonymous poster hash: 63f00...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå