Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #26 Skrevet 9. januar 2016 Hva slags organisasjon? Anonymous poster hash: 30239...8e6 Ønsker ikke å utlevere. Kjenner du til noen? Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #27 Skrevet 9. januar 2016 Muntlig avtale er like bindende som skriftlig. Og du trenger ikke advokat, forbrukertvistutvalget er gratis. Stå på krava! Takk Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #28 Skrevet 9. januar 2016 Kan du ikke si noe mer da, hi? Hvilken organisasjon er dette? Hva "truet" hun deg til å kjøpe? Anonymous poster hash: b9ed8...f4d Jeg ble ikke truet, men jeg opplevde press ift å forte meg pga kulda. Mye stress. Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #29 Skrevet 9. januar 2016 Gå tilbake og si du skal ha varen! De kan ikke ta både penger og varen i retur. En av delene må du ha. Er ikke lov å ta betalt for en vare og ikke gi noe tilbake ved retur. Om du ikke får pengene, så har du krav på tilgodelapp eller tilsvarende Anonymous poster hash: 8b793...5da
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #30 Skrevet 9. januar 2016 Men hva kjøpte du? Anonymous poster hash: effc5...789
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #31 Skrevet 21. januar 2016 Må bare si at det ordna seg! Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #32 Skrevet 21. januar 2016 Så bra! Fikk du igjen pengene dine? Anonymous poster hash: adb1e...53d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #33 Skrevet 21. januar 2016 Så bra! Fikk du igjen pengene dine? Anonymous poster hash: adb1e...53d Kan velge mellom det og ny vare. Velger pengene ja. Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #34 Skrevet 21. januar 2016 Så bra! Fikk du igjen pengene dine? Anonymous poster hash: adb1e...53d Kan velge mellom det og ny vare. Velger pengene ja. Anonymous poster hash: 650e4...a62 Kjempebra at det ordnet seg da Bra at du ikke ga deg! Anonymous poster hash: adb1e...53d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #35 Skrevet 21. januar 2016 Hæ?? Du virker temmelig blåst... Anonymous poster hash: 05833...489
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #36 Skrevet 21. januar 2016 Er det bare jeg som reagerer på x antall tulletråder her inne den siste uka? "troverdige" innlegg, men som klart og tydelig er skrevet av samme person og som bare er svada.. Anonymous poster hash: 875ba...986
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #37 Skrevet 21. januar 2016 Hæ?? Du virker temmelig blåst... Anonymous poster hash: 05833...489 Hva er meningen med å være frekk? Hva fikk du ut av det? Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #38 Skrevet 21. januar 2016 Er det bare jeg som reagerer på x antall tulletråder her inne den siste uka? "troverdige" innlegg, men som klart og tydelig er skrevet av samme person og som bare er svada.. Anonymous poster hash: 875ba...986 Hva feiler det deg? Om du absolutt må vite det sendte jeg mail til organisasjonen der lederen ble forferdet over behandlingen selgeren hadde vist. Og tilbød meg ny vare eller pengene tilbake. De skulle også ha et oppvaskmøte der de skal kommen til bunns i saken. Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #39 Skrevet 21. januar 2016 Hæ?? Du virker temmelig blåst... Anonymous poster hash: 05833...489 Hva er meningen med å være frekk? Hva fikk du ut av det? Anonymous poster hash: 650e4...a62 Det hun fikk ut av det, var at hun fikk utrykt sin mening om at du blitt blåst, jeg er enig med henne Anonymous poster hash: fea98...d4f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #40 Skrevet 22. januar 2016 Hæ?? Du virker temmelig blåst... Anonymous poster hash: 05833...489 Hva er meningen med å være frekk? Hva fikk du ut av det? Anonymous poster hash: 650e4...a62 Det hun fikk ut av det, var at hun fikk utrykt sin mening om at du blitt blåst, jeg er enig med henne Anonymous poster hash: fea98...d4f Du aner jo ingenting om situasjonen, t.o.m forbrukerrådet slet med å komme med noe konkret pga varen det var snakk om, men også omstendighetene rundt kjøpet. Så det er dere som er blåst og som riter dere ut ved å uttale dere om noe dere ikke vet nok om Anonymous poster hash: 650e4...a62
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #41 Skrevet 22. januar 2016 Når du ikke kan si hverken hva vare det var eller hvilken butikk eller noe er det helt tydelig dette er bare oppspinn. Tåpelig! Anonymous poster hash: a942b...54e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #42 Skrevet 22. januar 2016 Når du ikke kan si hverken hva vare det var eller hvilken butikk eller noe er det helt tydelig dette er bare oppspinn. Tåpelig! Anonymous poster hash: a942b...54e Nå får du faaen meg skjerpe deg gitt. Hvorfor skal jeg oute en organisasjon her? Hadde jeg sagt hva varen var hadde alle straks visst hva det var snakk om! Det er så utrolig lett gjenkjennelig at jeg måtte endre opplysningene. Det er svært få som selger/holder på på den måten i Norge. Men nå gidder jeg ikke svare her mer, kom bare på denne tråden og ville si at det ordnet seg. Og det er jeg glad for. Sånn - ferdig snakka. Alle som fortsetter lyving og ryktespredning blir ignorert (men skam dere dypt). Anonymous poster hash: 650e4...a62
Pobie Skrevet 22. januar 2016 #43 Skrevet 22. januar 2016 Hvis en organisasjon hadde behandlet meg som dritt, hadde jeg outa dem uten problemer. De fortjener ikke å beskyttes når de oppfører seg sånn. Bra at det ordnet seg til slutt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #44 Skrevet 22. januar 2016 Muntlig avtale var noe annet enn skriftlig (du vet, det som står med liten skrift). Jeg ble presset til å skrive under på en kontrakt angående et kjøp av en vare i -19 og jeg burde ikke gjort det, men jeg fortet meg. Satt og skalv og var sliten, så leste tydeligvis ikke godt nok. Varen passet ikke inn her, og på forhånd sa selger muntlig at det bare var å komme tilbake hvis jeg ikke var fornøyd med varen, at det ikke var noe problem. Det hun glemte å si var at jeg ikke får pengene tilbake. Så jeg leverte varen, og spurte om pengene, men siden det stod i kontrakten så får jeg ikke pengene, selvom jeg kun hadde varen 2 dager. Det er min feil, jeg vet, men jeg er så lei meg hadde jeg visst det hadde jeg solgt den på finn eller noe. Jeg er impulsiv av meg og trodde jeg gjorde et godt kjøp, og fikk vite at jeg hadde rett til å angre, men så viser det seg at jeg endte opp med å verken ha vare eller penger. Det var ganske mye penger og, og tenker kun på det hele tiden, er bare lei meg og deppa, tenker stygge tanker om meg selv og selgeren. Høres kanskje rart ut, men det var mye penger for meg og når jeg sitter igjen uten verken vare eller penger så føler jeg meg jævlig. Burde røsket varen ut av hendene på selgeren og sagt at jeg ikke ville levere tilbake likevel, men var bare sjokkert så tenkte ikke Er jeg rar som reagerer sånn?? Anonymous poster hash: 650e4...a62 Har du hørt om anmeldese og forbrukerombudet. Prøv Anonymous poster hash: 361ba...aff
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #45 Skrevet 22. januar 2016 Så bra det ordnet seg :-) Anonymous poster hash: cb54b...5ba
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #46 Skrevet 22. januar 2016 Når du ikke kan si hverken hva vare det var eller hvilken butikk eller noe er det helt tydelig dette er bare oppspinn. Tåpelig! Anonymous poster hash: a942b...54e Nå får du faaen meg skjerpe deg gitt. Hvorfor skal jeg oute en organisasjon her? Hadde jeg sagt hva varen var hadde alle straks visst hva det var snakk om! Det er så utrolig lett gjenkjennelig at jeg måtte endre opplysningene. Det er svært få som selger/holder på på den måten i Norge. Men nå gidder jeg ikke svare her mer, kom bare på denne tråden og ville si at det ordnet seg. Og det er jeg glad for. Sånn - ferdig snakka. Alle som fortsetter lyving og ryktespredning blir ignorert (men skam dere dypt). Anonymous poster hash: 650e4...a62 Ryktespredning faktisk. Uff. 19 år eller du? Joda jeg ser frem til å gå på jobben i dag og spre rykter om ei på forumet her som kjøpte en unevnelig vare fra en unevnelig organisasjon og så leverte den tilbake fordi hun var tvunget til å faktisk signere en kontrakt for å få denne unevnelige varen hvorpå hun ikke fikk verken noe ny vare eller penger tilbake. He he he. Tåpelig x 2 Anonymous poster hash: a942b...54e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå