Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #26 Skrevet 9. januar 2016 I år merket jeg utrolig mange som bare la ut et bilde med god jul på Facebook. De har det sååååå travelt at julekortene er bare der. Tragisk. Jeg bestilte mine på nett - det tok ti minutter...kom i posten noen dager senere. Brukte en kveld på å skrive dem og avgårde var de. Det er jo kjekt å få annet enn regninger i posten innimellom. Anonymous poster hash: 57667...211 Vet du hva? Hører du meg da du sitter på din høye hest? I år brukte vi de pengene vi vanligvis bruker på julekort og porto, ca 1000 og ga til kirkens bymisjon. MANGE der ute som ikke har det så bra og jeg kommer virkelig til å donere de pengene hvert år til en veldedig organisasjon enn å bruke de på kort som likevel havner i søpla. Du får nok din lønn i himmelen. Jeg vil heller ha julekort.Vel....spurte ikke hva du ville ha. Jeg vil heller at pengene skal brukes til noen som hjelper andre som ikke har det braJuleKORT tar viktige penger fra de fattige? Og ødelegger miljøet...Nei, nei, nei. JuleGAVER, mener du vel. Hvis alle nordmenn slutta å sende julekort og heller sendte pengene til Redd Barna, ville det omtrent ikke merkes. Om vi alle avstå fra gavene derimot... Da ville det bli vei i vellinga! Du skulle bare visst hvor mye penger som går til julekort og porto. Masse av disse pengene kunne vært samlet inn og feks gitt til frelsesarmeen osv. Anonymous poster hash: 601ea...6d2
Gjest Antarctica Skrevet 9. januar 2016 #27 Skrevet 9. januar 2016 I år merket jeg utrolig mange som bare la ut et bilde med god jul på Facebook. De har det sååååå travelt at julekortene er bare der. Tragisk. Jeg bestilte mine på nett - det tok ti minutter...kom i posten noen dager senere. Brukte en kveld på å skrive dem og avgårde var de. Det er jo kjekt å få annet enn regninger i posten innimellom. Anonymous poster hash: 57667...211 Vet du hva? Hører du meg da du sitter på din høye hest? I år brukte vi de pengene vi vanligvis bruker på julekort og porto, ca 1000 og ga til kirkens bymisjon. MANGE der ute som ikke har det så bra og jeg kommer virkelig til å donere de pengene hvert år til en veldedig organisasjon enn å bruke de på kort som likevel havner i søpla. Du får nok din lønn i himmelen. Jeg vil heller ha julekort.Vel....spurte ikke hva du ville ha. Jeg vil heller at pengene skal brukes til noen som hjelper andre som ikke har det braJuleKORT tar viktige penger fra de fattige? Og ødelegger miljøet...Nei, nei, nei. JuleGAVER, mener du vel. Hvis alle nordmenn slutta å sende julekort og heller sendte pengene til Redd Barna, ville det omtrent ikke merkes. Om vi alle avstå fra gavene derimot... Da ville det bli vei i vellinga! Du skulle bare visst hvor mye penger som går til julekort og porto. Masse av disse pengene kunne vært samlet inn og feks gitt til frelsesarmeen osv. Anonymous poster hash: 601ea...6d2 Og likevel er det nok mindre enn en hundredel av hva som går til gaver, innpakning og porto...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #28 Skrevet 9. januar 2016 Tja. Vi bestemte oss for å droppe det i år. Ikke hadde vi noe bra bilde og ikke hadde vi denne kvelden det tar å skrive de heller. Prioriterte andre ting. Anonymous poster hash: 4a931...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå