Gå til innhold

Gjest som ikke går hjem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen hadde sikkert vært på besøk lenge. Dersom de har små barn så er vel de som alle andre utslitt 30 min etter barnas leggetid.

At man får lyst på et knull er vel helt normalt, trenger vel ikke å være noe som står i kalenderen?

Gud dere er teite!!!!

Anonymous poster hash: c8cf3...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan alltids legge meg, han sitter nå og snakker med mannen uansett. Føler ikke det er frekt, men jeg skulle gjerne hatt med meg mannen da...

HI

Anonymous poster hash: 69705...0d8

Ta mannen din ei annen gang. Du bor jo med han. Sært

Anonymous poster hash: 4ca97...185

Skrevet

Her var det mange mugne kommentarer!

Han kom altså på døra kl fem, og jeg vet av erfaring at han fint kunne blitt sittende til to på natta. Mannen tilbragte hele helga med ham forrige helg, så det er ikke akkurat så de aldri ser hverandre. Og vi hadde ikke avtalt å ha sex nei, men siden jeg ikke har orket de sidte to kveldene når han prøvde seg sa jeg at vi tar det på fredag. Er det virkelig så uvanlig?!

HI

Skrevet

Merkelig å sende hjem folk fordi man vil pule, ja. Sært.

Anonymous poster hash: 28f3c...2b4

Skrevet

Du lager problemer av ingenting. Håper du gikk å la deg og lot "gutta" hygge seg videre. Sex kan man ha hver dag, så ingen krise å miste en kveld ;)

Anonymous poster hash: acff3...e26

Skrevet

Jeg synes ALDRI det er noe ålreit med uplanlagt besøk som ikke skjønner når de bør dra hjem - uansett planlagt sex eller ikke. Når klokka er mange, vertskapet hinter OG man ser at de Jan er op besøk hos holder på å sovne, så bør man kjenne sin besøkelsestid og gå hjem!!

Anonymous poster hash: e000e...5fd

Skrevet

Han kom altså på døra kl fem, og jeg vet av erfaring at han fint kunne blitt sittende til to på natta. Mannen tilbragte hele helga med ham forrige helg, så det er ikke akkurat så de aldri ser hverandre. Og vi hadde ikke avtalt å ha sex nei, men siden jeg ikke har orket de sidte to kveldene når han prøvde seg sa jeg at vi tar det på fredag. Er det virkelig så uvanlig?!

HI

Ja, jeg vil tro at det er litt uvanlig å bli muggen over å ha besøk fordi man har planer om sex sammen med en man bor med (om man er sjelden sammen, kan jeg skjønne at man kan bli litt utålmodig om besøket går ut over voksentiden).

Du fikk be han vekke deg når han kommer og legger seg da, så kan man både ha besøk og sex på samme kveld.

Anonymous poster hash: f7297...bc7

Skrevet

HI

Ja, jeg vil tro at det er litt uvanlig å bli muggen over å ha besøk fordi man har planer om sex sammen med en man bor med (om man er sjelden sammen, kan jeg skjønne at man kan bli litt utålmodig om besøket går ut over voksentiden).

Du fikk be han vekke deg når han kommer og legger seg da, så kan man både ha besøk og sex på samme kveld.

Anonymous poster hash: f7297...bc7

Jeg hadde blitt muggen hvis et besøk hadde stoppa sengevalsplaner. Men det er fordi jeg sjeldent ha mannen hjemme på kveldtid og er litt lei av en kjapp en på dørstokken når vi sier hei og ha det til hverandre.

Anonymous poster hash: 096f2...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...