Gå til innhold

Gjest som ikke går hjem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk besøk av en kompis i kveld av typen "går aldri hjem". Han tar IKKE hint! Jeg holder på å sovne og må legge meg snart. Skulle gjerne hatt bittelitt alenetid med mannen, og fått ham med meg til sengs 😀 Men hvordan bli kvitt gjesten?

Uff, føler meg fæl. Han er jo en god kompis og kjempekoselig å ha på besøk,men han blir alltid så lenge!

Anonymous poster hash: 69705...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å si : "Nå får det mot kvelden her, så nå tror jeg nesten jeg må kaste deg ut..."

Anonymous poster hash: a87f9...763

Skrevet

Si det som det er "Beklager, jeg må nesten be deg dra, jeg må legge meg.."

Anonymous poster hash: 5d73d...4b0
Skrevet

Jeg kan alltids legge meg, han sitter nå og snakker med mannen uansett. Føler ikke det er frekt, men jeg skulle gjerne hatt med meg mannen da...

HI

Skrevet

Hvis jeg var på besøk hos en venninne og mannen ikke kunne legge seg før venninna mi ble med, så hadde jeg syntes de var sære ;)

Anonymous poster hash: 9a398...d36
Skrevet

Jeg kan alltids legge meg, han sitter nå og snakker med mannen uansett. Føler ikke det er frekt, men jeg skulle gjerne hatt med meg mannen da...

HI

MÅ du legge deg sammen/samtidig med mannen din hver kveld? Gå og legg deg, og la mannen din ta ansvar for å hive ut kameraten.

Anonymous poster hash: 64947...d2a

Skrevet (endret)

Nå syns jeg du lager problemer... gå og legg deg selv og la mannen være med kompisen sin. Om han ikke kommer på besøk hver kveld syns jeg du er sær.

Endret av C&M&H
Skrevet

Det er kanskje ikke fordi HI MÅ ha med mannen for å kunne legge seg. Men av andre grunner. ;):P

Anonymous poster hash: 21dfb...fd8
Skrevet

Vi er ikke avhengige av hverandre nei, men hadde planer om litt sengekos i kveld 😁

HI

Skrevet

Vi er ikke avhengige av hverandre nei, men hadde planer om litt sengekos i kveld 😁

HI

Du får hviske det I øret til mannen da,så kanskje han kvitter seg med gjesten selv 😄😉

Skrevet

"Du må gå, vi skal ha sex."

Hadde aldri sagt det, men ser for meg det er effektivt.

Skrevet

Gå å legg deg så sender du en tekstmelding til mannen om hva du har planlagt. Tipper kompisen blir hivd kjapt ut :)

Skrevet

Innlegget ditt er fra i kveld, og klokken hos meg er bare halv elleve. Der er fredag og dere har besøk. Og du klager over at besøket ikke har gått hjem enda?

Beklager, men her er du sær..

Å få hjem halv elleve er jo tidlig når man er på besøk hos en venninne/kompis en fredags kveld.

Anonymous poster hash: 3d996...246

Skrevet

Du er sær! Mannen må vel få lov til å ha besøk av en kompis uten at du bestemmer deg for at nettopp i kveld skal dere ha dere? Hadde jeg hatt venninnen min på besøk om mannen hadde holdt på sånn fordi han ville ha sex, hadde jeg blitt sur.

Anonymous poster hash: 0ef61...0cd

Skrevet

Det var mannen som snakket om at vi skulle ha oss tidligere, og vi "avtalte" sånn delvis at vi skulke det. Og ja, ubudne gjester som bare står på døra bør gå hjem før halv elleve! Vi sto tross alt opp halv seks i dag og jeg er stuptrøtt selv om det er fredag.

Men nå har jeg lagt meg og gjesten har gått hjem (helt av seg selv), venter bare på at mannen skal bli ferdig på badet 😀

HI

Skrevet

👍😂

Anonymous poster hash: 09d1d...d93

Skrevet (endret)

Hadde mannen min blitt muggen fordi jeg fikk venninnebesøk en fredagskveld hadde jeg jammen lurt på han!

Det er selvsagt greit å ha planer, det er tross alt fredda'n, men de er jo ikke akkurat skrevet i stein, regner jeg med.

Og 22.00 er da ikke sent for voksne folk mellom barneskole- og pensjonistalder?

Ser nå at gjesten har gått hjem av seg selv FØR kl 23. Det kvalifiserer ikke som en som aaaaldri går hjem, i min bok. Så lenge han ikke kom kl 16 i dag da, selvsagt.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Syns det bare er koselig med uanmeldt besøk. Sengekosen kan man ta senere. Hadde det vært mannen som fikk besøk og jeg synes det var kjedelig hadde jeg tatt med meg tlf og lagt meg for å se film på senga og evt sovnet. Kanskje jeg hadde vært klar for ham når han kom for p legge seg kanskje ikke. Det er vel ikke hver dag han kommer på besøk?

Skrevet

HI

Planlegger du og mannen din hvilken dag man skal knulle? Seriøst?

Da er du hvertfall sær

Anonymous poster hash: f8724...015

Skrevet

Det sa kjæresten min en gang. Vi hadde besøk av flere av kompisene hans og plutselig reiser han seg opp og sier "Nå må dere ut, for vi skal pule!" De gikk.

Anonymous poster hash: c8e17...675

Skrevet

Det sa kjæresten min en gang. Vi hadde besøk av flere av kompisene hans og plutselig reiser han seg opp og sier "Nå må dere ut, for vi skal pule!" De gikk.

Å herregud!! Takk gud for at det ikke var mannen min, fordi jeg hadde virkelig blitt flau på hans vegne

Skrevet

Å herregud!! Takk gud for at det ikke var mannen min, fordi jeg hadde virkelig blitt flau på hans vegne

Ble rimelig flau selv, men de skjønte nok at det bare var tull, og at vi ikke ønsket besøk lenger. Forhåpentligvis. :P

Skrevet

Ble det noe på deg, HI?

Anonymous poster hash: e01ab...d76

Skrevet

Du skrev innlegget like etter klokka ti, det er fredagskveld og mannen har besøk. Jeg synes klokkeslettet er helt innafor normal besøkstid og du er sær og vanskelig som sitter og tripper for å ha mannen for deg selv. I senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...