Violeta Skrevet 8. januar 2016 #26 Skrevet 8. januar 2016 Ca 21. Vil heller ha 18-20 enn 23-25. Er det for varmt får jeg skikkelig hodepine.
SourApple Skrevet 8. januar 2016 #27 Skrevet 8. januar 2016 Minimum 22/23 grader. Blir det kaldere enn det så fryser jeg! Sitter med pledd over meg hver kveld med denne innetemperaturen også. Har vi 17-18 grader her fryser jeg og hakker tenner, over 25 grader svetter jeg. Viktig med riktig temperatur!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #28 Skrevet 8. januar 2016 Om vi har strøm på så er det rundt 21 kanskje, mulig litt mindre. Har ikke gradestokk inne så jeg vet ikke helt. Men vi fyrer med ved, og da blir det fort varmt. Liker det varmt når det fyres med ved, men liker ikke det veldig varmt om det varmes opp med elektrisitet. Barn med atopisk eksem her i huset, og de best dagene for de er når de kan gå i en lett sommerkjole på sommeren eller gå i trusa inne når vi fyrer. Hun ene har alltid gått i trusa når vi har fyrt før, må har hun tt over til shorts og vurderer en topp. (Formene begynner å komme, men ikke nok til å skjule seg helt enda) så jeg overlever bastu i stua når ungene syns det er så godt. Klær på kroppen er vondt for hun ene som slite mest. Vi har fått kontroll over eksemen nå, men masse sår og vond hud er fortsatt vondt selv om det er bedre enn å se ut som en kjøttkake på hele kroppen som hun gjorde i ni år på denne tiden av året. På hytta må det nesten være 28grader i stua for å vær deilig. Tynne vinduer, og ikke så godt isolert gjør at det fort føles kaldt selv om det er varmt. Anonymous poster hash: 59a7b...d92
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #29 Skrevet 9. januar 2016 .ingenting er så utrivelig som og besøke folk som har det iskaldt. Jo, det å besøke folk som har det alt for varmt. Jeg blir uvel. 20, maks 22 grader hos oss. 18-19 når vi står opp. Anonymous poster hash: e8013...59c
februarprins2013 Skrevet 9. januar 2016 #30 Skrevet 9. januar 2016 mellom 23-25, deilig og ha det varmt inne,når det er kaldt ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå