Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Var på kaffe hos ei venninne å der var det 17 grader inne, det var de vant til mens jeg holdt på å fryse ihjel da jeg er vant til 22 grader i hele huset. Anonymous poster hash: d0472...3f8
Førstemann Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Minimum 22, ja. Gjerne 25 på kvelden når man sitter stille.
mille260 Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 30 grader på kvelden når freden har senket seg og det er å stupe i sofaen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Endelig 24 grader. Gamle varmepumpa takka for seg og da ble det pene 12, 14 og 16 grader i stua. Det var kaldt. Fikk jo opp varmen med backup ovner, men er veldig behagelig å ha en stabil varme i stua igjen med en flunka ny varmepumpe Anonymous poster hash: 24d51...e08
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Akkurat nå er det rundt 18 grader i de fleste rom. Når det er mindre kaldt ute pleier det ligge på ca 20 på ettermiddagen og kvelden. På kalde morgener før vi har fyrt opp kan det være ned i ca 12-15 grader. Anonymous poster hash: 86d72...6f5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Ca 21℃. Det er sikkert nok. Fryser man da, må man enten øke aktivitetsnivået eller kle på seg litt mer. Man trenger ikke ha t-skjortetemperatur innendørs om vinteren. Anonymous poster hash: 622e1...4c0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Rundt 22 grader. Jeg går i singlet og mannen i tykk genser 😁 Anonymous poster hash: 222dc...239
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 23 Anonymous poster hash: 66bbe...cdd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Ca 22 vi.. Ikke på soverom da. Der er det kaaaaldt Anonymous poster hash: 99a13...d03
Puppen og lillemor Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 Ca 20.. Tjue er bra for hue har jeg lært 😄
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #15 Skrevet 8. januar 2016 24-ish inne, -19 ute Anonymous poster hash: 6bd8b...ae2
Salomine Skrevet 8. januar 2016 #16 Skrevet 8. januar 2016 16-20. Kan ikke fordra å bli svett bare jeg rører på en lillefinger. Vil heller ha det kaldt og kle på meg mer. Heldigvis er mannen som meg. Og barna er jo vant til det så de vil og ha det slik. Blir rett og slett uvel når innetemp bikker 20. Guffer opp varmen litt hvis vi får frysepinner på besøk.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #17 Skrevet 8. januar 2016 Om morgenen når vi våkner, rundt 21. Fyrer litt i peisen, og vips så har vi 23. Det er passe syns jeg. Anonymous poster hash: c52ab...621
Mia_73 Skrevet 8. januar 2016 #18 Skrevet 8. januar 2016 22-23. Har ei vennine som er skikkelig frysepinn og hun fyrer full guffe, er 28 grader og da får jeg hodepine etterhvert.
Miamimom Skrevet 8. januar 2016 #19 Skrevet 8. januar 2016 Ca 21. Hvis vi er frøsne skrur vi opp og er vi varme skrur vi ned. Enkelt og greit. I tillegg har vi flere vedovner og åpne peiser. Peisene gir ikke særlig varme, mest kos. Vedovnen derimot synes jeg ofte at gir for mye varme og det er vanskelig å regulere hvor varmt det blir. Synes også inneluften blir ubehagelig.
klg,2 boys now:) Skrevet 8. januar 2016 #20 Skrevet 8. januar 2016 25-26 hater og fryse.ingenting er så utrivelig som og besøke folk som har det iskaldt.
Keiserpingvin Skrevet 8. januar 2016 #22 Skrevet 8. januar 2016 23-25 grader inne. Det samme ute, med motsatt fortegn. Helt perfekt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #23 Skrevet 8. januar 2016 Akkurat nå er det 18 grader i stua, kaldere i resten av leiligheten. Liker best å ha 24-25 grader siden jeg fryser veldig lett og langt inn i margen, men har ikke råd til å fyre så mye. Så kler på meg stilongs og svær ullgenser i stede, det er billigere ☺️ Anonymous poster hash: 8e181...250
TinaK 1990 Skrevet 8. januar 2016 #24 Skrevet 8. januar 2016 22 i huset og 16 på soverommene til alle.
It's all about me Skrevet 8. januar 2016 #25 Skrevet 8. januar 2016 VARMT, hater å fryse. Inne vil jeg gå i t-skjorte og barbent. Tipper en 26-28 grader..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå