Mostly Harmless Skrevet 8. januar 2016 #51 Skrevet 8. januar 2016 Og det er vanskelig å ikke bli sint noen ganger, når han for tredje gang i løpet av en uke har tisset seg ut på skolen. Han vil ikke fortelle meg når han gjorde det. Jeg lurer jo på hvor lenge han har gått rundt våt. Han har jo skiftetøy der, men kommer våt hjem. Anonymous poster hash: 038b8...c45 Og dersom du kjøper inn bleier han må ha på seg på skolen? Detsom dette er latskap kan det faktisk være så enkelt som at du kjøper inn en pakke. Avtal at 1-2 uhell på skolen så må han ha på bleie en dag. Anonymous poster hash: cdac8...1c8 Virkelig????? Anonymous poster hash: 3842d...883 Syns du det er bedre at klassekompisene ser han tisser seg ut hele tiden? At han går våt ute i kulden og at han kanskje stanker?Anonymous poster hash: cdac8...1c8 Jeg tror ikke dette er veien å gå. HI risikerer at gutten synes det er bekvemt med bleie, og slutte helt å ta ansvar selv. Å bruke bleie som hjelpemiddel er helt kurant for den som trenger det, men her vil jo i så fall bleia bli tatt på som en straff. Er HI riktig uheldig vil gutten føle på skam,men velge bleia likevel. Vanskelig å se en vei videre hvis hun havner i den situasjonen.Kanskje trusselen om bleie gjør at han velger å gå på do? Babyer bruker jo bleie når de ikke er tørre, så hvorfor ikke han? Eller skal han for alltid synes det er ok å sitte ved pulten ved siden av klassekameratene å pisse på gulvet? Anonymous poster hash: 5c462...c48 Ja, kanskje. Men hva hvis ikke? Da har du malt deg inn i et hjørne. I tillegg til at å påføre skam etter min mening ikke har noe i barneoppdragelse å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå