Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Eller går barnet ditt på ski rundt i hagen eller på tur i nabolaget hvor dere foreldre går ved siden av med sko på (altså ikke på ski)? Anonymous poster hash: fefcb...9f3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Begge deler! Selvfølgelig Anonymous poster hash: 71693...ea5
Kathrine. Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Reiser til fjells for å gå på ski. Er Ikkje snø her vi bor.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Er ganske ofte på fjellet! Nå er 9 åringen så kjent at han i fjor startet med å gå lengre turer alene med søskenbarnet. De finner løyper og har med drikke og turproviant. Vi går lengre turer vi og, men de går gjerne med en gang vi kommer opp og en morgentur eller kveldstur etter familieturen.
skinnfilla Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har ikke ski, men ungene går på ski når vi går tur. Vi har hund og nå baby , det er ikje så greit å kombinere med ski😂 Og jeg synes det er kjedelig... De lager og en liten bakke vak huset og har skirenn der👍
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Jeg går ikke på ski. Ungene går på ski en sjelden gang. Er ikke snø her og oppsøker den heller ikke. Anonymous poster hash: 10e31...280
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Begge deler Anonymous poster hash: b2be7...609
TPK Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Det er aldri snø her. Og jeg går ikke på ski. Hvis der kommer noen cm går de litt i hagen. Pappaen er veldig glad i ski, så han tar de nok med seg til snøen når de blir større.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Da ungene var små gikk vi på ski med dem haven. Vi hadde selvfølgelig også ski på. Til å begynne med hadde vi dem i pulk på litt lengre turer. Etter hvert gikk de mer og mer selv. Nå brukes pulken bare til bagasje når vi skal på overnattingsturer ol. Anonymous poster hash: 0eaed...aa6
TinaK 1990 Skrevet 6. januar 2016 #10 Skrevet 6. januar 2016 Vi går på ski på fjellet. Mannen min foretrekker alpin, men ser heldigvis verdien å lære barna skigåing og gi de muligheten til å bli glad i langrenn uavhengig av hva han foretrekker.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #11 Skrevet 6. januar 2016 Vi har skiløyper 10 min fra husveggen, og er der nesten hver helg så lenge det er snø... Anonymous poster hash: ff139...63d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #12 Skrevet 6. januar 2016 Jeg går ikke på ski med de, nå har jeg stjålet mamma sine, så om de absolutt skal ha meg med kan jeg. Jeg har nemlig ikke tolmodighet til å gå på ski. Klarer fint å gå på ski, men å bare gå på ski er fryktelig kjedelig syns jeg. Har mann og barn som skal gå til det fjellet bak det fjellet, og det syns jeg er kjipt. Jeg vi se til siden, opp og ned og ser jeg noe gøy så vil jeg stoppe. Mannen må bare få reparert skia så kan han gå med de igjen, men ungene stikker i akebakkene alene. Der har de masse ulike bakker for ski, så de storkoser seg. De hopper på vanlig langrennski, kjører kulebakke osv. Der kan jeg gjerne bli med såfremt jeg har akebrett. Nå er denne bakken rett nede i gata, og derfra er det masse skiløyper også. Såfremt det er snø elle kaldt nok til kunstsnø. Anonymous poster hash: d4b95...59c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #13 Skrevet 6. januar 2016 Går sammen i løype eller på tur. Innimellom går 6 åringen alene med venner rundt i nabolaget. Anonymous poster hash: 4a66c...7c5
Mamma_til_2 Skrevet 6. januar 2016 #14 Skrevet 6. januar 2016 Bortoverski driver de med i bhg så det gjør vi ikke hjemme her står vi slalåm.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #15 Skrevet 6. januar 2016 Klart det😊 3åringen klarer ikke gå så langt enda men synes det er veldig morsomt😊 6åringen har blitt en skikkelig reser😀 Anonymous poster hash: 8b135...e7a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. januar 2016 #16 Skrevet 6. januar 2016 Vi har hytte på fjellet og går å ski når vi er der. 8 åringen elsker å gå på ski.
beef sister Skrevet 6. januar 2016 #17 Skrevet 6. januar 2016 Det er aldri nok snø her, men jeg hadde uansett ikke tatt dem med på ski, for skigåing er noe av det siste jeg ønsker å bruke tiden min på. Det hender (dessverre) at vi allikevel er i nærheten av skibakker, og da står de alpint, men det er absolutt ikke sammen med meg.
Jojo x3 Skrevet 6. januar 2016 #18 Skrevet 6. januar 2016 Begge deler! Drar også til fjells for både langrenn og slalåm med ungene.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #19 Skrevet 6. januar 2016 De er så små så vi må gå ved siden av å løfte opp han eldste som såvidt har prøvd seg på ski når han faller hele tiden. Blir bare kaos hvis vi og går på ski foreløpig, men gleder meg til de blir større og vi kan gå lange skiturer i lysløypa her. Gå til en tømmerhytte langt inni skogen og spise vafler og kose oss jeg elsker langrenn! Anonymous poster hash: 8f9bd...d95
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #20 Skrevet 6. januar 2016 Vi har hytte på fjellet, da går vi begge to 😊 Går litt i området om det kommer ski her i byen. Men jeg har ikke ski her, de står på fjellet Anonymous poster hash: b1e66...a66
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #21 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har alltid på meg ski på beina når barnet går på ski. Kunne ikke falle meg inn å gå glipp av en slik anledning til å ha på meg skiene! Anonymous poster hash: ee2b2...a91
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #22 Skrevet 6. januar 2016 Det er aldri nok snø her, men jeg hadde uansett ikke tatt dem med på ski, for skigåing er noe av det siste jeg ønsker å bruke tiden min på. Det hender (dessverre) at vi allikevel er i nærheten av skibakker, og da står de alpint, men det er absolutt ikke sammen med meg. Eh...ja. Anonymous poster hash: fefcb...9f3
beef sister Skrevet 6. januar 2016 #23 Skrevet 6. januar 2016 Det er aldri nok snø her, men jeg hadde uansett ikke tatt dem med på ski, for skigåing er noe av det siste jeg ønsker å bruke tiden min på. Det hender (dessverre) at vi allikevel er i nærheten av skibakker, og da står de alpint, men det er absolutt ikke sammen med meg.Eh...ja. Anonymous poster hash: fefcb...9f3 Ja!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #24 Skrevet 6. januar 2016 Nei. Med tre små blir det vanskelig. De går imidlertid både slalåm og langrenn i bhg/ skole. Så de er gode selv om vi ikke har hatt kapasitet til å følge opp foreløpig. Anonymous poster hash: 6843b...fff
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2016 #25 Skrevet 6. januar 2016 Selvsagt går vi på ski med barnet ... vi har i alle fall gjort det en gang ... halvveis rundt kvartalet Vi voksne gikk på bena. Det har sammenheng med våre (les: mine) noe begrensede skiferdigheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå