Gå til innhold

Ekskjæresten min driver utpressing...


Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Snakker om orkan i et fingerbøl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han tok det pent da...

 

Du må oppdatere HI, vi må få slutten av historien

 

Anonymous poster hash: 2bf83...20f

Skrevet

Lykke til hi ☺håper at det gikk bra i dag og at din samboer tok dette pent 💏

Skrevet

Nå lurer jeg på hvordan det gikk i går, hvordan tok mannen det?



Anonymous poster hash: 2bf83...20f
Skrevet

Håper alt gikk bra i går, hi! Har tenkt på deg!

 

Anonymous poster hash: 85a3f...a37

Skrevet

Hallo:) Var meningen å oppdatere før. Vi hadde praten i går og jeg vil si det gikk fint. Eller, han ble ganske sjokkert da han skjønte at det ikke var det stoffet han trodde det var snakk om. Men han godtok det. Uansett så ble han både letta og skuffet på samme tid, for du som sa at han helt garantert skjønte at noe var i gjære hadde helt rett. Han sa han hadde lurt på om jeg var syk eller gravid  :fnise:

VI gikk sammen gjennom alle meldinger han har sendt meg. Uheldigvis så har jeg slettet den groveste av dem, men han har fått alle de andre meldingene på telefonen sin. Har ikke bestemt meg angående det å anmelde enda. Er jo først og fremst lettet over at jeg får beholde kjæresten min :smilorange: 

Skal jeg være grei og la ham slippe med sparken siden han ikke han noen saker på seg fra før? Vurderer frem og tilbake.

Tusen takk for svar og "tenker på deg" meldinger forresten:) Hadde garantert ikke fått guts nok til å faktiske gjennomføre dette allerede, uten dere her inne. Da er jeg sikker på at jeg hadde utsatt i det uendelige.

 

HI :hjertesmil:



Anonymous poster hash: 47860...f3b
Skrevet

 

Hallo:) Var meningen å oppdatere før. Vi hadde praten i går og jeg vil si det gikk fint. Eller, han ble ganske sjokkert da han skjønte at det ikke var det stoffet han trodde det var snakk om. Men han godtok det. Uansett så ble han både letta og skuffet på samme tid, for du som sa at han helt garantert skjønte at noe var i gjære hadde helt rett. Han sa han hadde lurt på om jeg var syk eller gravid  :fnise:

VI gikk sammen gjennom alle meldinger han har sendt meg. Uheldigvis så har jeg slettet den groveste av dem, men han har fått alle de andre meldingene på telefonen sin. Har ikke bestemt meg angående det å anmelde enda. Er jo først og fremst lettet over at jeg får beholde kjæresten min :smilorange:

Skal jeg være grei og la ham slippe med sparken siden han ikke han noen saker på seg fra før? Vurderer frem og tilbake.

Tusen takk for svar og "tenker på deg" meldinger forresten:) Hadde garantert ikke fått guts nok til å faktiske gjennomføre dette allerede, uten dere her inne. Da er jeg sikker på at jeg hadde utsatt i det uendelige.

 

HI :hjertesmil:

 

Anonymous poster hash: 47860...f3b

 

 

 

Dette var veldig godt å lese, HI! Supert at dette gikk så bra og at du har fått denne børen av skuldrene dine. 

 

Anonymous poster hash: 730c8...69f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...