Gå til innhold

Hva gjør dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre at deg ikke bare er hos oss det går litt langsomt i dag.

Vi er fortsatt i pysj :D

Koser oss i sofaen med småbiler og tegnefilm. Etterpå skal vi bake pizzasnurrer.

Ikke sjokk at du ikke er utendørs hvertfall...uavhengig av årstid. Hos deg er det innendørs som gjelder....gud forby hvis barnet ditt fikk utfolde seg i naturen.

Anonymous poster hash: cbff5...6ed

Nå får du jaggu meg ta deg en bolle.

Vi var ute og testet skiene til Herr Sønn i går.

Ikke verst....til deg å være. Du gikk på beina selv da og ikke på ski selv

Anonymous poster hash: cbff5...6ed

Høres ut som om noen trenger å ta seg en pause fra forumet og skaffe seg et liv utenom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen koser oss hjemme mens barna har første skoledag etter ferien. Vi er hjemme hele tiden begge to da begge er syke og uføre. I dag så hviler vi etter ferien, spiller dataspill, koser oss med resten av julegodtet og skal snart rydde litt før barna kommer hjem.

Anonymous poster hash: fc07e...dbd

😳 Syns oppriktig synd i deg som må gå i beina på mannen din dag ut og dag inn. Hadde begynt å jobbe igjen uansett hvor syk jeg var.

Ikke noe vondt ment, forhåpentligvis har dere et bedre forhold enn meg og min samboer, men jeg er sjeleglad fordi ferien er over og jeg kan dra på jobb igjen, for jeg hadde ikke taklet en uke til! I dag er han på jobb, og bare keg om minste hjemme, og gjett om vi nyter det.

Anonymous poster hash: 49f2c...edd

Det er ikke noe problem å gå hjemme med han. Vi har vært sammen hele tiden siden vi ble samboere for 12 år siden, før vi ble syke så jobbet vi sammen. Vi trives best når vi er sammen. 😊

Ble begge syke samtidig? Det høres ikke lett ut. Hvilke diagnoser har dere?

Anonymous poster hash: 09e1c...cc8

Skrevet

Jeg og mannen koser oss hjemme mens barna har første skoledag etter ferien. Vi er hjemme hele tiden begge to da begge er syke og uføre. I dag så hviler vi etter ferien, spiller dataspill, koser oss med resten av julegodtet og skal snart rydde litt før barna kommer hjem.

😳 Syns oppriktig synd i deg som må gå i beina på mannen din dag ut og dag inn. Hadde begynt å jobbe igjen uansett hvor syk jeg var.

Ikke noe vondt ment, forhåpentligvis har dere et bedre forhold enn meg og min samboer, men jeg er sjeleglad fordi ferien er over og jeg kan dra på jobb igjen, for jeg hadde ikke taklet en uke til! I dag er han på jobb, og bare keg om minste hjemme, og gjett om vi nyter det.

Det er ikke noe problem å gå hjemme med han. Vi har vært sammen hele tiden siden vi ble samboere for 12 år siden, før vi ble syke så jobbet vi sammen. Vi trives best når vi er sammen. 😊

Nei ble ikke syke samtidig. Mannen er ufør grunnet ryggen, har hatt 2 ryggoperasjoner. Jeg er ufør grunnet fibromyalgi og depresjon.

Skrevet

Barna er på skolen. Mannen på jobb og jeg har fjernet alt som har med jula å gjøre i dag!!!

Skrevet

Jeg har pakket vekk julen helt idag, satt de opp på loftet, pakket inn på boden på lørdagen, så har jeg ryddet vekk en vask, mini har sett på filmer fra kl 7 tiden til ca 12,da la han seg, og når han våknet, dro han til naboene og leker der :) jeg slapper av med datan :)

Skrevet

Koser oss med en siste pysj dag 😃 skulle gjerne hatt dobbelt så lang ferie med dem. Ikke klar for hverdagen. Sands alive lek, lekt med Barbie med minste , og felles skylanders spilling mens vi spiste vafler.

Skrevet

Vært en tur I akebakken kjempekoselig men kaldt ( 10 minus) så har vi drukket kakao og spist popkorn. Nå lages det middag til mannen kommer hjem.

Skrevet

Akedag i hagen!! -6 grader og puddersnø! 4 timer utendørs! Herlig!!

Anonymous poster hash: 9242c...4ba

Skrevet

Barnet er hos pappaen sin :) Jeg er sykmeldt, og mannen starter ikke på jobb før i morgen. Så vi sitter under dyna i sofaen og ser på Big bang theory nå :) Skal ut å handle litt senere idag, kanskje ta en treningsøkt, ellers kose oss hjemme :)

Anonymous poster hash: 30124...22f

Hva slags syk er du da? Tenkte siden du skal ta en treningsøkt....

Anonymous poster hash: 5fdf4...74b

Skrevet

Nei ble ikke syke samtidig. Mannen er ufør grunnet ryggen, har hatt 2 ryggoperasjoner. Jeg er ufør grunnet fibromyalgi og depresjon.

Hørtes trist ut.... Blir man friskere fra depresjon av å gå hjemme isteden for å komme seg ut blandt folk, være sosial, få rutiner i hverdagen?

Anonymous poster hash: 5fdf4...74b

Skrevet

Mannen på jobb. Gutten på bhg og jeg sykmeldt idag, men var på trening i formiddag.

Anonymous poster hash: 92711...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...