MammantilNurket Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Siste dag i juleferien. Hva fyller dere dagen med?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Barna har hverdag igjen å jeg skulle/burde masse, men sitter å ser på serie på netflix. Skal kaste meg rundt å vaske, rydde og ordne litt før vi skal ta en skikkelig kveldstur i kveld. Anonymous poster hash: 91947...7da
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Jobber. Anonymous poster hash: d7fc1...ab5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Her er det også siste dagen I ferien (planleggingsdag på skole og sfo). Så her er huset fylt opp med tre kompiser. Jeg lager lunsj til de Før de skal ut å ake 😊 Anonymous poster hash: f55fb...b9c
MammantilNurket Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2016 Godt å høre at deg ikke bare er hos oss det går litt langsomt i dag. Vi er fortsatt i pysj Koser oss i sofaen med småbiler og tegnefilm. Etterpå skal vi bake pizzasnurrer.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Barnet er hos pappaen sin Jeg er sykmeldt, og mannen starter ikke på jobb før i morgen. Så vi sitter under dyna i sofaen og ser på Big bang theory nå Skal ut å handle litt senere idag, kanskje ta en treningsøkt, ellers kose oss hjemme Anonymous poster hash: 30124...22f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Siste dag i ferien her også. Ungen har enda ikke døgnrytmen på plass så han ligger enda trøtt i sofaen og ser på ipaden mens frokosten står urørt på bordet. Tror ikke han har store planer for dagen for å si det sånn. Jeg har ordnet klart til barnehagestart i dag. Merka klær, vasket dresser, funnet frem utstyr, osv. Ringt en del telefoner til kontorer som åpnet etter ferien, ryddet litt i huset, gjort noen andre småting. Gleder meg litt til hverdagen i morgen faktisk! Skal først vaske hele huset før jeg tar fatt på skolearbeidet. Jeg er student og pappaen er på jobb hele dagen, så det skal bli litt godt å være alene litt igjen. Planlegge skolearbeid, begynne på bacheloren, osv. Anonymous poster hash: 14b71...089
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Vanlig dag her og jeg jobber Anonymous poster hash: 2d73f...537
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Hjemme med minsten, planleggingsdag. Jeg begynner på jobb i morgen og skole onsdag. I dag har vi sullet litt rundt i huset, spillet spill, gått en tur, og nå skal vi rydde rommet og leke med lego❤️ Anonymous poster hash: 49f2c...edd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Jeg og mannen koser oss hjemme mens barna har første skoledag etter ferien. Vi er hjemme hele tiden begge to da begge er syke og uføre. I dag så hviler vi etter ferien, spiller dataspill, koser oss med resten av julegodtet og skal snart rydde litt før barna kommer hjem. Anonymous poster hash: fc07e...dbd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 Godt å høre at deg ikke bare er hos oss det går litt langsomt i dag. Vi er fortsatt i pysj Koser oss i sofaen med småbiler og tegnefilm. Etterpå skal vi bake pizzasnurrer. Ikke sjokk at du ikke er utendørs hvertfall...uavhengig av årstid. Hos deg er det innendørs som gjelder....gud forby hvis barnet ditt fikk utfolde seg i naturen. Anonymous poster hash: cbff5...6ed
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 Ungene har akkurat vært ute, nå ser de film. Mannen begynte på jobb igjen idag, og jeg rydder og vasker i garderobene til alle i huset. Det er det kjedeligste jeg vet om!! Med 2 voksne og 6 barn så tar det en evighet Jeg begynte i går, håper jeg blir ferdig idag.. Senere skal jeg vaske ut av skuffer og skap på badet, på kjøkkenet, rydde i vedboden, rydde loftet, lage ferdig albumene med bilder fra det siste året, osv. Så blir ikke tom for jobb med det første. Men herlig når det er gjort Anonymous poster hash: 4a35e...bd3
MammantilNurket Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2016 Godt å høre at deg ikke bare er hos oss det går litt langsomt i dag. Vi er fortsatt i pysj Koser oss i sofaen med småbiler og tegnefilm. Etterpå skal vi bake pizzasnurrer. Ikke sjokk at du ikke er utendørs hvertfall...uavhengig av årstid. Hos deg er det innendørs som gjelder....gud forby hvis barnet ditt fikk utfolde seg i naturen. Anonymous poster hash: cbff5...6ed Nå får du jaggu meg ta deg en bolle. Vi var ute og testet skiene til Herr Sønn i går.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #15 Skrevet 4. januar 2016 Jeg og mannen koser oss hjemme mens barna har første skoledag etter ferien. Vi er hjemme hele tiden begge to da begge er syke og uføre. I dag så hviler vi etter ferien, spiller dataspill, koser oss med resten av julegodtet og skal snart rydde litt før barna kommer hjem. Anonymous poster hash: fc07e...dbd 😳 Syns oppriktig synd i deg som må gå i beina på mannen din dag ut og dag inn. Hadde begynt å jobbe igjen uansett hvor syk jeg var. Ikke noe vondt ment, forhåpentligvis har dere et bedre forhold enn meg og min samboer, men jeg er sjeleglad fordi ferien er over og jeg kan dra på jobb igjen, for jeg hadde ikke taklet en uke til! I dag er han på jobb, og bare keg om minste hjemme, og gjett om vi nyter det. Anonymous poster hash: 49f2c...edd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #16 Skrevet 4. januar 2016 Godt å høre at deg ikke bare er hos oss det går litt langsomt i dag. Vi er fortsatt i pysj Koser oss i sofaen med småbiler og tegnefilm. Etterpå skal vi bake pizzasnurrer. Ikke sjokk at du ikke er utendørs hvertfall...uavhengig av årstid. Hos deg er det innendørs som gjelder....gud forby hvis barnet ditt fikk utfolde seg i naturen. Anonymous poster hash: cbff5...6ed Nå får du jaggu meg ta deg en bolle.Vi var ute og testet skiene til Herr Sønn i går. Ikke verst....til deg å være. Du gikk på beina selv da og ikke på ski selv😮 Anonymous poster hash: cbff5...6ed
☆☆☆ Skrevet 4. januar 2016 #17 Skrevet 4. januar 2016 Vekte ungane for å rekke bhg 9.30. Fekk dei dit 9.45, og eit kvarter inn i kjernetida var det leveringsrush. Fleire enn oss som synes det er hardt med kvardag, ja. No ladar eg opp til jobb. Hadde full arbeidsveke forrige veke også, så der er alt ved det gamle.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #18 Skrevet 4. januar 2016 Akkurat nå sitter jeg i sofaen, har akkurat spist lunsj. De to eldste barna er på besøk hos en kompis, de to yngste er ute og leker med noen nabobarn Mannen jobber. Jeg burde sikkert gjort en haug med husarbeid, men har akkurat bestemt at det holder med en klesvask og å rydde på kjøkkenet (som jeg allerede har gjort) Nå vil jeg lese bok Anonymous poster hash: 1255b...380
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #19 Skrevet 4. januar 2016 Første dag tilbake på jobb, etter å ha vore sjukmeldt store deler av desember pga. stress (oppsigelse, var eg som beklaget meg her inne for 1 mnd. siden) Kjenner at hodet er tilbake på plass, men sliter med motivasjonen og det er tungt å begynne på jobb igjen etter lang ferie. Men men, om 2 mnd. er det ny tilværelse - nye muligheter. Anonymous poster hash: 76c15...e13
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #20 Skrevet 4. januar 2016 Godt å høre at deg ikke bare er hos oss det går litt langsomt i dag. Vi er fortsatt i pysj Koser oss i sofaen med småbiler og tegnefilm. Etterpå skal vi bake pizzasnurrer. Ikke sjokk at du ikke er utendørs hvertfall...uavhengig av årstid. Hos deg er det innendørs som gjelder....gud forby hvis barnet ditt fikk utfolde seg i naturen. Anonymous poster hash: cbff5...6ed Nå får du jaggu meg ta deg en bolle.Vi var ute og testet skiene til Herr Sønn i går. Ikke verst....til deg å være. Du gikk på beina selv da og ikke på ski selv😮 Anonymous poster hash: cbff5...6ed Feiler det deg egentlig? Anonymous poster hash: 49f2c...edd
MammantilNurket Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #21 Skrevet 4. januar 2016 Godt å høre at deg ikke bare er hos oss det går litt langsomt i dag. Vi er fortsatt i pysj Koser oss i sofaen med småbiler og tegnefilm. Etterpå skal vi bake pizzasnurrer. Ikke sjokk at du ikke er utendørs hvertfall...uavhengig av årstid. Hos deg er det innendørs som gjelder....gud forby hvis barnet ditt fikk utfolde seg i naturen. Anonymous poster hash: cbff5...6ed Nå får du jaggu meg ta deg en bolle.Vi var ute og testet skiene til Herr Sønn i går. Ikke verst....til deg å være. Du gikk på beina selv da og ikke på ski selv😮 Anonymous poster hash: cbff5...6ed Han er 2 1/2. Vi gikk i nabolaget. Jeg har ikke ski. Går ikke på ski, men er et råskinn på afterski
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #22 Skrevet 4. januar 2016 Jeg og mannen koser oss hjemme mens barna har første skoledag etter ferien. Vi er hjemme hele tiden begge to da begge er syke og uføre. I dag så hviler vi etter ferien, spiller dataspill, koser oss med resten av julegodtet og skal snart rydde litt før barna kommer hjem. Anonymous poster hash: fc07e...dbd 😳 Syns oppriktig synd i deg som må gå i beina på mannen din dag ut og dag inn. Hadde begynt å jobbe igjen uansett hvor syk jeg var. Ikke noe vondt ment, forhåpentligvis har dere et bedre forhold enn meg og min samboer, men jeg er sjeleglad fordi ferien er over og jeg kan dra på jobb igjen, for jeg hadde ikke taklet en uke til! I dag er han på jobb, og bare keg om minste hjemme, og gjett om vi nyter det. Anonymous poster hash: 49f2c...edd Det er ikke noe problem å gå hjemme med han. Vi har vært sammen hele tiden siden vi ble samboere for 12 år siden, før vi ble syke så jobbet vi sammen. Vi trives best når vi er sammen. 😊 Anonymous poster hash: fc07e...dbd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #23 Skrevet 4. januar 2016 Jeg og mannen koser oss hjemme mens barna har første skoledag etter ferien. Vi er hjemme hele tiden begge to da begge er syke og uføre. I dag så hviler vi etter ferien, spiller dataspill, koser oss med resten av julegodtet og skal snart rydde litt før barna kommer hjem. Anonymous poster hash: fc07e...dbd 😳 Syns oppriktig synd i deg som må gå i beina på mannen din dag ut og dag inn. Hadde begynt å jobbe igjen uansett hvor syk jeg var. Ikke noe vondt ment, forhåpentligvis har dere et bedre forhold enn meg og min samboer, men jeg er sjeleglad fordi ferien er over og jeg kan dra på jobb igjen, for jeg hadde ikke taklet en uke til! I dag er han på jobb, og bare keg om minste hjemme, og gjett om vi nyter det. Anonymous poster hash: 49f2c...edd Det er ikke noe problem å gå hjemme med han. Vi har vært sammen hele tiden siden vi ble samboere for 12 år siden, før vi ble syke så jobbet vi sammen. Vi trives best når vi er sammen. 😊 Anonymous poster hash: fc07e...dbd :-) Høres bra ut! Anonymous poster hash: 49f2c...edd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #24 Skrevet 4. januar 2016 Går og venter på penger i dag så jeg kan endelig (!!) få kjøpt ny og deilig dobbelseng! Etter noen år med fjører i ryggen, nedsunket og flekkete madrass og det faktum at det var eksen og dama hans før meg sin egentlig.. Så ja! Kan trygt si jeg gleder meg! Pluss ny kaffetrakter, da den forrige gikk ad undas i dag på morran Betale ned masse gjeld og handle bursdagsgaver til mitt eget og to tantebarn Meen, så var det denne ventinga da Var på kaffebesøk tidligere i dag hos min mor, vært en tur på butikken, tatt noen telefoner for eksen (så han kan få styr på livet sitt snart..), bestilt ny skolesekk til meg selv har jeg og. Anonymous poster hash: 7e9f6...18d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #25 Skrevet 4. januar 2016 Vi er syke. Mannen sover og jeg har babyen. Det er utrolig godt når hun sover i dag Anonymous poster hash: 2566e...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå