Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #51 Skrevet 4. januar 2016 Han heter Liam Alexander, og angrer på at jeg ikke kalte han Håkon,men får en sønn til i Februar,så da blir det Håkon Johannes selvom det blir stilkræsj. Anonymous poster hash: c8d1a...146 Broren til morfar het Håkon Johannes Jeg synes det er flott Anonymous poster hash: da069...a21
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #52 Skrevet 4. januar 2016 Sigrid Syns navnet er utrolig fint. Men skulle ønske vi hadde gått for Iselin. Anonymous poster hash: 740df...92f Sigrid mye finere enn Iselin Anonymous poster hash: 12b2f...d83 Enig! Anonymous poster hash: da069...a21
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #53 Skrevet 4. januar 2016 Ikke på navnene i seg selv, men at det er 2 fornavn. Skjønner ikke hvorfor. Anonymous poster hash: 294c3...7a1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #54 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk. Anonymous poster hash: 80331...cd8 Jessica tenker jeg Anonymous poster hash: 59797...d04
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #55 Skrevet 4. januar 2016 Martin Veldig kjedelig Anonymous poster hash: 4b3b6...504
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #56 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk.Anonymous poster hash: 80331...cd8 Jessica tenker jeg Anonymous poster hash: 59797...d04 Tenkte jeg også. Anonymous poster hash: 7e697...969
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #57 Skrevet 4. januar 2016 Niclas. Navnet er greit i seg selv, og han kler det, men er så lei av å måtte stave det, og han er lei av at andre barn og foreldre sier Nicholas til han.. Føler de tror at vi har feilskrevet Nicholas... Eller så skriver alle ( I div navnelister i bhg og skole) Nicklas, eller Nikolas... Anonymous poster hash: 575a0...23a Nislas... Anonymous poster hash: 8ed36...862
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #58 Skrevet 4. januar 2016 Han heter Liam Alexander, og angrer på at jeg ikke kalte han Håkon,men får en sønn til i Februar,så da blir det Håkon Johannes selvom det blir stilkræsj. Anonymous poster hash: c8d1a...146 Broren til morfar het Håkon Johannes Jeg synes det er flott Anonymous poster hash: da069...a21 takk,men blir litt rart og ha en Liam og en Håkon Anonymous poster hash: c8d1a...146
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #59 Skrevet 4. januar 2016 Vilde - ville egentlig hatt Astrid, Alma eller Sigrid.. men gikk med på Vilde.. Anonymous poster hash: 2d29f...94c Jeg hadde ALDRI kalt ungen min for Astrid, Alma eller Sigrid! Det er "gammel dame"-navn for meg. Vilde, derimot, liker jeg godt!! Jeg angrer IKKE på navna til mine 3 barn - syns fortsatt de er veldig fine! Anonymous poster hash: 46625...f2f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #60 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk.Anonymous poster hash: 80331...cd8 Jessica tenker jeg Anonymous poster hash: 59797...d04 Tenkte jeg også. Anonymous poster hash: 7e697...969 Jeanette Anonymous poster hash: 903fd...ef3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #61 Skrevet 4. januar 2016 Jeg angrer ikke egentlig, men blir litt lei av å rette på folk, spesielt nærmeste familie som burde klare å huske at hun heter Christine med C. Angrer likevel litt på stavemåten nå som hun har begynt å lære seg bokstavene selv, spesielt på julaften da hun lurte på hvordan gaven fra besteforeldrene kunne være til henne når ikke bokstaven hennes stod på den. Anonymous poster hash: dce90...66b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #62 Skrevet 6. januar 2016 Jeg angrer ikke egentlig, men blir litt lei av å rette på folk, spesielt nærmeste familie som burde klare å huske at hun heter Christine med C. Angrer likevel litt på stavemåten nå som hun har begynt å lære seg bokstavene selv, spesielt på julaften da hun lurte på hvordan gaven fra besteforeldrene kunne være til henne når ikke bokstaven hennes stod på den. Anonymous poster hash: dce90...66b Er nok ikke C'en som er problemet her, men likegyldighet fra slektninger. Datteren min heter Isabell, men de fleste plusser likevel på en e eller a på slutten. Anonymous poster hash: 9dfad...31d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #63 Skrevet 6. januar 2016 Jessica 😂😂😂 Anonymous poster hash: 6a3a6...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå