Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #26 Skrevet 4. januar 2016 Han heter Liam Alexander, og angrer på at jeg ikke kalte han Håkon,men får en sønn til i Februar,så da blir det Håkon Johannes selvom det blir stilkræsj. Anonymous poster hash: c8d1a...146 Jøss, det heter min og. Hvor gammel er din sønn? angrer ikke på navnet da. Anonymous poster hash: e9f52...478 Kjenner tre stk som heter dette. Et utrolig populært navn å bruke😁 Anonymous poster hash: 422e8...5b8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #27 Skrevet 4. januar 2016 Jeg angrer ikke på barnets navn, synes navnet er fint - men blir litt trist inni meg når jeg leser her hva andre tenker om navnet. Det er hverken pompøst eller dobbeltnavn, men her inne er det et skikkelig "white trash"/"forsidepike i ViMenn"/lavstatusnavn. Jeg håper hun slipper å møte de samme fordommene i det virkelige liv, men trøster meg med at generasjonen som vokser opp nå vil være vant til uvanlige navn. Anonymous poster hash: 80331...cd8 Michelle? Anonymous poster hash: 422e8...5b8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #28 Skrevet 4. januar 2016 Jeg angrer ikke på barnets navn, synes navnet er fint - men blir litt trist inni meg når jeg leser her hva andre tenker om navnet. Det er hverken pompøst eller dobbeltnavn, men her inne er det et skikkelig "white trash"/"forsidepike i ViMenn"/lavstatusnavn. Jeg håper hun slipper å møte de samme fordommene i det virkelige liv, men trøster meg med at generasjonen som vokser opp nå vil være vant til uvanlige navn. Anonymous poster hash: 80331...cd8 Sienna? 😂 Anonymous poster hash: 6a3a6...a43
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #29 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk. Anonymous poster hash: 80331...cd8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #30 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk. Anonymous poster hash: 80331...cd8 Jennifer? 🙈 Anonymous poster hash: 6a3a6...a43
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #31 Skrevet 4. januar 2016 Michelle. Faren ville ha det, og jeg gikk med på det. Trodde jeg skulle klare å venne meg til det, men synes dessverre fremdeles det høres ut som et horenavn. Anonymous poster hash: 04344...c71 Enig med deg der! Anonymous poster hash: 6a3a6...a43 Mannen min er fransk, og vi bodde i Frankrike da hun ble født. Han ville gjerne bruke det navnet (oppkalling), og jeg syntes ikke det hørtes så ille ut på fransk. Nå bor vi i Norge, og folk uttaler navnet "Misjell". Helt grusomt. Anonymous poster hash: 04344...c71
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #32 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk. Anonymous poster hash: 80331...cd8 Chrystal Chandelier? Pamela Samantha? Anonymous poster hash: 3215b...2ce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #33 Skrevet 4. januar 2016 Michelle. Faren ville ha det, og jeg gikk med på det. Trodde jeg skulle klare å venne meg til det, men synes dessverre fremdeles det høres ut som et horenavn.Anonymous poster hash: 04344...c71 Enig med deg der!Anonymous poster hash: 6a3a6...a43 Mannen min er fransk, og vi bodde i Frankrike da hun ble født. Han ville gjerne bruke det navnet (oppkalling), og jeg syntes ikke det hørtes så ille ut på fransk. Nå bor vi i Norge, og folk uttaler navnet "Misjell". Helt grusomt. Anonymous poster hash: 04344...c71 Hvordan uttales det i Frankrike da? Anonymous poster hash: 7e697...969
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #34 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk.Anonymous poster hash: 80331...cd8 Chrystal Chandelier? Pamela Samantha?Anonymous poster hash: 3215b...2ce Hun sa barnet ikke hadde dobbelt navn. Ingen av de navnene er særlig brukt i Tyskland eller Sverige heller. Anonymous poster hash: 7e697...969
Tantrum Skrevet 4. januar 2016 #35 Skrevet 4. januar 2016 Jeg gidder ikke svare her, for jeg er superfornøyd med navnene til alle tre! Og ikke mange heter det samme som mine unger uten at det er noe "fønky" med navnene Ikke er det motenavn som alle velger, ikke er det navn man "har funnet på" selv og ikke er de oppkalt etter noen. Helt perfekt, veldig unike og morsomme navn som alle reagerer positivt på uansett om de er to eller åttito år gamle.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #36 Skrevet 4. januar 2016 Even. Ikke fordi jeg misliker navnet, og han kler det godt. Men ville ha valgt et annet navn på samme bokstav som betyr mer for meg. Anonymous poster hash: fc686...bce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #37 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk.Anonymous poster hash: 80331...cd8 Chrystal Chandelier?Pamela Samantha?Anonymous poster hash: 3215b...2ce Hun sa barnet ikke hadde dobbelt navn. Ingen av de navnene er særlig brukt i Tyskland eller Sverige heller. Anonymous poster hash: 7e697...969 Du tok det alvorlig ja.. Anonymous poster hash: 3215b...2ce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #38 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk. Anonymous poster hash: 80331...cd8 Isabella? 😳 Anonymous poster hash: 6a3a6...a43
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #39 Skrevet 4. januar 2016 Det er hverken Michelle eller Sienna. Det er et typisk amerikansk navn, men er mye brukt i bl.a. Sverige og Tyskland. Vi har både svenske og tyske slektninger, og ingen av dem reagerte på navnet. Våre amerikanske slektninger reagerte bare på at navnet ikke var norsk.Anonymous poster hash: 80331...cd8 Chrystal Chandelier?Pamela Samantha?Anonymous poster hash: 3215b...2ce Hun sa barnet ikke hadde dobbelt navn. Ingen av de navnene er særlig brukt i Tyskland eller Sverige heller. Anonymous poster hash: 7e697...969 Du tok det alvorlig ja..Anonymous poster hash: 3215b...2ce Jeg tenkte du prøvde å være morsom, nedlatende eller noe i den duren. Anonymous poster hash: 7e697...969
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #40 Skrevet 4. januar 2016 Michelle. Faren ville ha det, og jeg gikk med på det. Trodde jeg skulle klare å venne meg til det, men synes dessverre fremdeles det høres ut som et horenavn.Anonymous poster hash: 04344...c71 Enig med deg der!Anonymous poster hash: 6a3a6...a43 Mannen min er fransk, og vi bodde i Frankrike da hun ble født. Han ville gjerne bruke det navnet (oppkalling), og jeg syntes ikke det hørtes så ille ut på fransk. Nå bor vi i Norge, og folk uttaler navnet "Misjell". Helt grusomt. Anonymous poster hash: 04344...c71 Hvordan uttales det i Frankrike da? Anonymous poster hash: 7e697...969 Litt vanskelig å forklare, vi har ikke den lyden på norsk (kanskje i noen vestlandsdialekter?). En slags stemt tsj-lyd. Navnet er ikke min favoritt på fransk heller, men var innstilt på å lære meg å like det siden det betydde så mye for mannen. Nå angrer jeg. Anonymous poster hash: 04344...c71
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #41 Skrevet 4. januar 2016 Sigrid Syns navnet er utrolig fint. Men skulle ønske vi hadde gått for Iselin. Anonymous poster hash: 740df...92f Sigrid mye finere enn Iselin Anonymous poster hash: 12b2f...d83
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #42 Skrevet 4. januar 2016 Sigrid Syns navnet er utrolig fint. Men skulle ønske vi hadde gått for Iselin. Anonymous poster hash: 740df...92f Sigrid mye finere enn Iselin Anonymous poster hash: 12b2f...d83
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #43 Skrevet 4. januar 2016 Er det ikke litt teit å poste her og ikke ville si navnet på ungen? Anonymous poster hash: 95003...e60
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #44 Skrevet 4. januar 2016 Jessica. Anonymous poster hash: 0478d...468
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #45 Skrevet 4. januar 2016 Jessica. Anonymous poster hash: 0478d...468 Det ville samboeren min kalle barnet. Han er svensk og der er det vanlig. Jeg gikk først med på det, men måtte til slutt si at det bare ikke går. For øvrig angrer jeg på stavemåten "Nicolay". Anonymous poster hash: 69b12...652
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #46 Skrevet 4. januar 2016 Niclas. Navnet er greit i seg selv, og han kler det, men er så lei av å måtte stave det, og han er lei av at andre barn og foreldre sier Nicholas til han.. Føler de tror at vi har feilskrevet Nicholas... Eller så skriver alle ( I div navnelister i bhg og skole) Nicklas, eller Nikolas... Anonymous poster hash: 575a0...23a Hvorfor i alle dager denne stavemåten? Du ber jo om trøbbel Anonymous poster hash: 6a3a6...a43 Hvordan tenker du at det skulle staves? Både c og K er ikke vanlig i navnet Niclas. Niklas hadde kanskje vært greiere, men nå var jo ikke problemet at folk valgte den vanligste og mest riktige stavemåten heller, så da hadde det neppe hjulpet gitt. Anonymous poster hash: 69b12...652
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #47 Skrevet 4. januar 2016 Leah. Angrer på den h-en. Anonymous poster hash: 83b7f...82f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #48 Skrevet 4. januar 2016 Barnet heter Sigrun, men angrer på at det ikke ble Signe. Har aldri klart å venne meg helt til navnet, desverre Anonymous poster hash: 16f29...35a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #49 Skrevet 4. januar 2016 Er så glad ingen av mine er nevnt 🎉 Flinke meg 👏😂 Anonymous poster hash: 93cc8...f8c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #50 Skrevet 4. januar 2016 Mathilde. Feiget ut, skulle egentlig hete Matilda, men trodde det ble for vanskelig på norsk. Skulle gått for Matilda. Anonymous poster hash: 3215b...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå