Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #26 Skrevet 3. januar 2016 Ja sjefen min er en god leder Anonymous poster hash: 6ff9c...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #27 Skrevet 3. januar 2016 Ja, det vil jeg si. Er min egen sjef Har vært borti fantastiske sjefer, og det motsatte. De fleste er vel et sted midt imellom. Nå er det bare meg, eg og meg på julebord Anonymous poster hash: b368a...6c4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #28 Skrevet 3. januar 2016 Hun er egentlig veldig lite sjef. Jeg vet hva jeg skal gjøre og får det gjort uten at hun legger seg noe særlig opp i det. Men hun er elendig på å hjelpe og forklare, om man spør om noe får man ofte inntrykk av at man er dum som ikke skjønner det selv. Hun har også liten forståelse for diverse personlige utfordringer man har og er lite støttende. Men koselig å ha lunsj med, da. Anonymous poster hash: 5dc7d...0d1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #29 Skrevet 3. januar 2016 Hun er egentlig veldig lite sjef. Jeg vet hva jeg skal gjøre og får det gjort uten at hun legger seg noe særlig opp i det. Men hun er elendig på å hjelpe og forklare, om man spør om noe får man ofte inntrykk av at man er dum som ikke skjønner det selv. Hun har også liten forståelse for diverse personlige utfordringer man har og er lite støttende. Men koselig å ha lunsj med, da. Anonymous poster hash: 5dc7d...0d1 Er det kun dere to i firmaet eller? Anonymous poster hash: 94f9b...a32
Iiiiik Skrevet 3. januar 2016 #30 Skrevet 3. januar 2016 Hun er ganske god, er nokså fersk, så er litt for usikker foreløpig. Dessuten er hun mellomleder et sted hvor lederen over egentlig vil bestemme alt selv og ikke slipper andre til. For meg er det altfor mye detaljstyring og altfor lite tillit. Holder ikke ut, og håper på ny jobb om kort tid.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #31 Skrevet 3. januar 2016 Hun prøver så godt hun kan tror jeg. Men hun er "ung" og uerfaren. En annen ting som plager er at hun bare jatter med sjefene høyere opp og støtter aldri oss som er på gulvet selv om hun er enig. Hun tør aldri å ta kampen å snakke for oss. Heldigvis har vi en mellomleder som har jobbet der i nesten 20 år og hun lar seg ikke pirke på nesa av disse klinikksjefene. Og hun er veldig god leder på alle måter. Regner med at vår leder blir bedre med årene når hun blir litt tryggere i rollen sin. Har absolutt hatt verre enn henne. Anonymous poster hash: e1201...602
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #32 Skrevet 3. januar 2016 Litt både og vil jeg si. Sjefen min er utrolig samvittighetsfull, hardtarbeidende og redelig og støttende i vanskelige situasjoner. På den andre siden blir sjefen veldig fort stressa under press, og tenker alltid at "det som kan gå galt vil gå galt" - noe som medfører at vi ofte skjuler potensielt stressende situasjoner for henne, og først informerer henne da situasjonen er løst. Imidlertid er hun veldig god når man først "står" i det - og stiller alltid opp. Så ville ikke byttet henne ut. Anonymous poster hash: ec8d2...aad
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #33 Skrevet 4. januar 2016 Avdelingsleder er super på de fleste måter, men kunne godt hatt litt bedre utviklet empati og vært litt mer sensitiv i stedet for å plumpe ut med ting. Oppover i systemet, over avdelingsleder, blir det verre jo høyere opp man kommer. Anonymous poster hash: 6d64c...fe3
Fandens Oldemor Skrevet 4. januar 2016 #34 Skrevet 4. januar 2016 Haha, nei. Konfliktsky, tafatt, evner ikke å motivere eller inspirere. Snakker lenge med store ord som ikke betyr noe. Holder møter for å snakke, snakke og snakke. Har snart hele staben mot seg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #36 Skrevet 4. januar 2016 Hun er egentlig veldig lite sjef. Jeg vet hva jeg skal gjøre og får det gjort uten at hun legger seg noe særlig opp i det. Men hun er elendig på å hjelpe og forklare, om man spør om noe får man ofte inntrykk av at man er dum som ikke skjønner det selv. Hun har også liten forståelse for diverse personlige utfordringer man har og er lite støttende. Men koselig å ha lunsj med, da. Anonymous poster hash: 5dc7d...0d1 Er det kun dere to i firmaet eller? Anonymous poster hash: 94f9b...a32 Nei? Anonymous poster hash: 5dc7d...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå