Gå til innhold

Er sjefen din en god sjef?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke, hvordan holder dere ut i jobben?

Anonymous poster hash: f54e1...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han er helt elendig. Ingen sosiale antenner dessverre. Har heldigvis ikke så mye med han å gjøre. Jobber turnus, mens han jobber dagtid. De dagene vi er på jobb samtidig, prøver alle å unngå han. Går stort sett fint.

Anonymous poster hash: e9025...a72
Skrevet

Nei.

Koser meg med resten av hylekoret mot sjefen på pause kjøkkenet. Surer og klager over hvor ubrukelig hun er.

Anonymous poster hash: 5247a...f56

Skrevet

Utrolig god. Men jeg har også hatt elendige, middelmådige og kun brukbare sjefer. Man fortsetter i jobben fordi man liker den, vil jeg tro, i alle fall gjelder det i mitt tilfelle.

Skrevet

Dere som er misfornøyd, hva er årsaken til at dere er misfornøyd?

Anonymous poster hash: 95dbf...0ad

Skrevet

Nærmeste mellomleder? Jepp. Skolesjefen? Fanden selv forkledd. 

Skrevet

Han er god i den forstand at han sikrer gode resultater til bedriften. Pisker oss rundt .. Men en elendig leder.. Helt på trynet. Dessuten blander han ofte "kompis" rollen og lederrollen, så han er vanskelig å ta seriøst.

Anonymous poster hash: 0ef0b...92d

Skrevet

Jeg jobber i en bedrift med bare 5 ansatte. Sjefen min er faglig veldig dyktig, men hun er falsk og hun baksnakker. Ekstremt uprofesjonelt. Blir så oppgitt, og siden bedriften er så liten så merkes det så godt. Begynte foe bare noen få måneder siden, men mistrives.

Anonymous poster hash: f54e1...0a3

Skrevet

Ganske god, sånn generelt når ting går bra. Men han hater konfrontasjoner og skygger unna når ting blir ubehagelig. Nå går ting stort sett bra hos oss, så da er han flink.

Skrevet

Dårlig sjef. Vender folk mot hverandre,har yndlinger,oss andre må gjøre dobbelt så mye,moody osv. Det går heldigvis mot slutten for henne i denne stillingen. Jeg er glaaad og med forventnig venter på hvem blir den nye sjefen. Det går ikke an å ha verre sjef enn den vi allerede har hatt!

Anonymous poster hash: fb6d9...b88

Skrevet

Jepp, den beste sjefen jeg har hatt i løpet av mine 15 år i arbeidslivet. :)

Anonymous poster hash: 4dfc2...d69

Skrevet

Nei. Hun er elendig desverre. Mye av årsaken til at jeg stadig er på utkikk etter noe nytt.

Anonymous poster hash: 55f85...904

Skrevet

Sjefen min nå er helt topp 👍🏻 forrige sjef var helt elendig, og også grunnen til at jeg byttet jobb.

Anonymous poster hash: ef4e1...7f3

Skrevet

Ja, stort sett fornøyd. Vi forstår hverandre veldig godt og hun overlater veldig mye ansvar til meg. Jeg får virkelig utfordret og prøvd meg selv, og hun står fjellstøtt ved min side uansett hva jeg gjør.

Anonymous poster hash: 434a5...f16

Skrevet

Min mellomleder: Ikke en dyktig sjef, passiv og lite tak i. Men hyggelig.

Min leder: er nok veldig dyktig, ikke redd for å ta en kamp, og får ting gjort i et lynende tempo. Mangler definitivt det medmenneskelige aspektet, og er lite rund i kantene. Er derfor gla for mellomlederen.

Anonymous poster hash: a1800...480

Skrevet

Ja, jeg tror det. Både mellomleder og øverste leder har gitt meg veldig godt inntrykk så langt. Jeg forhørte meg grundig om lederstil og arbeidsmiljø da jeg søkte jobben.

Begynte der for noen måneder siden, etter å ha sagt opp på grunn av en svak mellomleder og en inkompetent og til dels ondskapsfull øverste leder ved forrige arbeidsplass. Det var ikke verdt det å bli der.

Anonymous poster hash: 4db55...15d
Skrevet

Topp sjef.ikkje mangen eg Kan sei eg ser opp til , men gjer det. både profesjonell og menneskeleg.

Anonymous poster hash: e47f8...b8b

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dobbelpost er fjernet.

JW, brukermoderator

Skrevet

Har en fantastisk sjef. H*n er fantastisk fordi:

- vedkommende viser ved handling at ansatte har leders tillit

- vedkommende viser genuin interesse for ansattes oppgaver, uten å drive med "micro-management"

- vedkommende har ryggen til de ansatte 

- vedkommende har et forutsigbart og stabilt humør og lar seg ikke vippe av pinnen 

Har opplevd flere gode ledere og en rævva leder. Sistnevnte gjorde at jeg sluttet i en jobb og det har jeg ikke angret på. Savner jobben og kollegaer, men klarte ikke mer. Nå trives jeg veldig godt på jobb og har gode kollegaer OG god sjef. Nå får jeg brukt kompetansen min og ingen puster meg i nakken/dolker meg i ryggen. 

Svaret på ditt spørsmål er altså at jeg ikke holdt ut. Forsøkte en stund, men gav opp til slutt. 

Skrevet

Ja, jeg har vært i samme firma i mange år og har en arbeidsgiver som tar veldig godt vare på meg.

Sjefen som jeg har jobbet rett under alle disse årene har vært helt fantastisk. Hun har vært veldig fornøyd med meg og vet å vise og si hvor fornøyd hun er.

Siden vi har jobbet så lenge sammen er vi på en måte venninner.

Men en ting skjedde i fjor som gjør at jeg faktisk ser meg ferdig med det firmaet. På tide å gå videre.

Anonymous poster hash: d9ecd...2bc

Skrevet

Nei, han er helt elendig. Ingen sosiale antenner dessverre. Har heldigvis ikke så mye med han å gjøre. Jobber turnus, mens han jobber dagtid. De dagene vi er på jobb samtidig, prøver alle å unngå han. Går stort sett fint.

Anonymous poster hash: e9025...a72

Jobber du i helsevesenet ?

Anonymous poster hash: ceb48...4c1

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 4f204...dd7

Skrevet

Min sjef er ubrukelig. Kan ikke ledelse..driver med frykt, lar oss ikke Gjøre jobben, har null forståelse for det vi holder på med, skjønner ikke at han må motiverer. Vi driver med nedbemanning nå og lederne er så dårlige sier mye de ikke skal. Driver forskjellsbehandling. Jeg prøver å finne meg en ny jobb og reiser ved første anledning.

Endringsledelse kan de ikke og de fleste som har blitt sjefer der har blitt det i mangel på folk og rask vekst for å ikke glemme ha de riktige bekjentskapene.

Selv om de kan ha Vært gode i jobben de hadde Før betyr det ikke at de blir gode ledere

Anonymous poster hash: ae311...6ff

Skrevet

Nei, hun er ikke helt god. Helt ubrukelig som leder, faktisk. Holdt ikke ut, så begynner heldigvis i ny jobb om noen få uker. Neste er en mann, har bedre erfaring med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...