Gå til innhold

Støttesider barnevernet........🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnevernet tjener ikke penger på å ta unger fra foreldrene. Det er faktisk kostbart å ha barn i fosterhjem.

Fosterforeldre er ikke personlige venner av bv. Hvem som helst kan søke om å bli fosterforeldre. De som blir godkjent vil nok bli kjent med bv-ansatte etter hvert fordi de skal ha et samarbeid om å ta vare på barna.

Fosterforeldre er ikke iskalde mennesker som ikke er glade i barna de har hos seg. De har ekstra omsorg å yte, og vil hjelpe barn som har det vanskelig!

Kjenner flere fosterforeldre. De har hatt barn som har blitt banket og mishandlet, barn hvor mor ruser seg og ikke har vært i stand til å passe på barna, et barn ble utviklingshemmet pga dette, barn som ikke har fått mat nok og skikkelig med klær, barn med en psykisk syk mor som ikke forsto hvordan man håndterer en baby, bare lot den ligge å gråte... Mener du disse barna skulle vært hos foreldrene likevel?

Kjærlighet er ikke nok... Barna skal ha det trygt og godt også!

Anonymous poster hash: 3b8c8...61f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når bv får inn en mld om rus, vold, overgrep osv, mener virkelig oppegående folk at barna skal få være i dette hjemmet frem til det motsatte er bevist??

Bv sitter ikke på sannheten rundt omstendighetene, men de kan da heller ikke vente med å hente ett barn ut av ett hjem hvor melder nede det foregår grusomme ting.

Jeg er selv bv-barn. Min mor var periode-dranker. Bv prøvde å hjelpe henne og meg så godt det lot seg gjøre, men mamma tok ikke imot hjelpen. Til slutt flyttet jeg.

Mamma forsto selvsagt ikke hvorfor jeg flyttet, for hun forsto ikke sitt eget problem.

Det må jo være en grunn til at barn blir flyttet fra hjemmene sine. Bv kommer ikke inn i forskjellige hjem.som en slags mafia og stjeler barn uten grunn. Det sier seg selv.

Anonymous poster hash: 19b4e...640

Synd å lese om din "tapte" barndom pga din mor som drakk litt i ny og ne. Du sier du skulle ønske bv hadde grepet inn før, Jeg må nok dessverre skuffe deg med å si at du ville ikke fått det noe bedre i noe fremmed hjem hos folk som ikke likte deg. Er veldig glad jeg selv aldri har bodd i noe beredskapshjem / fosterhjem / institusjon. Dette er noe barnefjernet finner opp for å tjene penger på deg. Fosterforeldra er venner av bv ansatte og de vil hjelpe sine venner til å tjene penger, eller som i mitt tilfelle vil de hjelpe fosterforedra med å "få et barn" fordi forstermora ikke evner å trykke ut en sjøl. Tragisk. Jeg mener selve ønsket ditt om at bv skulle ha grepet inn er en blanding av manipulasjon fra bv nå i din unge voksne alder, og et resultat av velferdssamfunnet vi lever i. Kanskje mest sistnevnte.

Og ja, synd du ikke har fått med deg såpass i livet, men bv handler kun om penger. Makt ære og penger, hvor kyniske griske og kalde psykoptaer styrer sirkuset og i praksis kidnapper barna fra hvem som helst

( måtte noen lure på min alder er jeg forresten 20 år )

Anonymous poster hash: 7a461...f34

Oi! :o Du har jo virkelig ikke peiling!

Jeg kjenner flere fosterforeldre. De jeg kjenner best er absolutt ikke "venner med barnevernet", de søkte på likt grunnlag som alle andre. De fikk heller ikke hjelp til å få et barn. De hadde tre, og da de var voksne hadde kapasitet til enda flere. De to barna ble elsket like høyt som de andre, og blir godt fulgt opp selv om de et i tyve-årene.

Hvordan tjener barnevernet på å "ta barn" fra foreldre mener du? Fosterforeldre får jo penger for utstyr og diverse, og ofte blir de kjøpt fri fra jobb. Ser ikke helt hvordan dette skal være til fordel for bv i det hele tatt, sånn økonomisk sett.

Anonymous poster hash: 30186...1b9

Skrevet

Etter å ha lest over her, så skjønner jeg hvorfor bv har sørget for å få barnet i trygghet i fosterhjem . Takk Gud for at barnevernet finnes! Og de mot barnevern gruppene er så ekstreme og tydelige på at bv virkelig har tatt RIKTIG avgjørelse for alle andre enn de som er medlem der! Stakkars barn som har slike biologiske foreldre 😩

Anonymous poster hash: bd511...f99

Skrevet

Jeg er sjokkert over noe jeg leser her.Er veldig glad for at vi har et fungerende barnevern....og til deg som spurte om jeg hadde en psykisk diagnose?Nei,ikke jeg:-)lurer enda på hvordan du kunne gi meg den diagnosen bare ved å lese hovedinnlegget mitt😏Jeg har bekjente som er medlemmer på diverse støttesider og dermed plopper de opp til meg også innimellom, så jeg søker ikke selv.Bare gor å ha det sagt:-)

Anonymous poster hash: e6552...3d3

Skrevet

Når bv får inn en mld om rus, vold, overgrep osv, mener virkelig oppegående folk at barna skal få være i dette hjemmet frem til det motsatte er bevist??

Bv sitter ikke på sannheten rundt omstendighetene, men de kan da heller ikke vente med å hente ett barn ut av ett hjem hvor melder nede det foregår grusomme ting.

Jeg er selv bv-barn. Min mor var periode-dranker. Bv prøvde å hjelpe henne og meg så godt det lot seg gjøre, men mamma tok ikke imot hjelpen. Til slutt flyttet jeg.

Mamma forsto selvsagt ikke hvorfor jeg flyttet, for hun forsto ikke sitt eget problem.

Det må jo være en grunn til at barn blir flyttet fra hjemmene sine. Bv kommer ikke inn i forskjellige hjem.som en slags mafia og stjeler barn uten grunn. Det sier seg selv.

Synd å lese om din "tapte" barndom pga din mor som drakk litt i ny og ne. Du sier du skulle ønske bv hadde grepet inn før, Jeg må nok dessverre skuffe deg med å si at du ville ikke fått det noe bedre i noe fremmed hjem hos folk som ikke likte deg. Er veldig glad jeg selv aldri har bodd i noe beredskapshjem / fosterhjem / institusjon. Dette er noe barnefjernet finner opp for å tjene penger på deg. Fosterforeldra er venner av bv ansatte og de vil hjelpe sine venner til å tjene penger, eller som i mitt tilfelle vil de hjelpe fosterforedra med å "få et barn" fordi forstermora ikke evner å trykke ut en sjøl. Tragisk. Jeg mener selve ønsket ditt om at bv skulle ha grepet inn er en blanding av manipulasjon fra bv nå i din unge voksne alder, og et resultat av velferdssamfunnet vi lever i. Kanskje mest sistnevnte.

Og ja, synd du ikke har fått med deg såpass i livet, men bv handler kun om penger. Makt ære og penger, hvor kyniske griske og kalde psykoptaer styrer sirkuset og i praksis kidnapper barna fra hvem som helst

Huff, for et innlegg.

Jeg har gått pridekurs og er no klar for å bli fosterhjem.

Vi gleder oss til å dele hjemmet vårt med et barn som ikke har hatt det bra. Gleder oss til og gi mye kjærlighet og omsorg til enda et barn.

Vi kjenner ingen i barnevernet, vi ønsker å dele det trygge og gode hjemmet vårt med et barn som ikke har hatt det før.

Pengene blir brukt på barnet. Klær og utstyr, samt etablere en sparekonto i barnets navn.

Så ditt syn stemmer ikke med mitt hvordan systemet funker.

Anonymous poster hash: fc373...49f

Skrevet

Oisann! Når jeg leser denne tråden er jeg svært glad for at det finnes et barnevern. Det viser seg gang på gang at de som har blitt fratatt barna sine har et temmelig vrengt syn på virkeligheten. Dessverre ser de det ikke selv...

Anonymous poster hash: 77ced...d34

Skrevet (endret)

Å kjære tid....  Det skinner igjennom her kan du si...

Endret av nasse nøffen
Skrevet

Vil du ikke svare på hvilke løgner som er brukt for å ta fra deg barnet ditt?

Anonymous poster hash: 61581...c86

Nei. Men jeg vil anbefale deg å melde deg inn i facebook sidene som er litt massive og som stadig vokser og vokser. Les på internett på " Forumet redd våre barn"

Det er vel nettopp det - HI har jo sjekket disse sidene, og funnet at er befolket av rablende gale klienter og psykiatriske kasuser som ingen av oss tror kan passe så mye som en gullfisk.

Men DU trenger jo ikke være like skrullete, i alle fall hevder du hardnakket at du vet hva du snakker om. Så kom igjen- hva er uretten som ble begått? Hva var det de brukte mot deg?

Hehe, er det du som har mast på meg for 3. gangen nå om å fortelle noe om hvilken urett som ble begått mot meg og hvabarnefjernet beskylder meg for? Eller er det flere personer her uavhengig av hverandre? Iallfall sto du frem med ditt eget nick nå da, litt ærligere det i hvert fall syns jeg om du er et så ordentlig menneske som du påberoper deg å være. I så fall vil jeg vite din alder og yrke / status før jeg uttaler meg om hva som jeg er beskyldt for.

Skrevet

Å, jøje meg! Ingen tvil om at barne"fjernet" (herregud..) har gjort jobben sin her!

Anonymous poster hash: 1e73a...8ef

Skrevet

Det er når jeg leser tråder som denne det virkelig går opp for meg hvorfor man aldri bør søke råd her inne

Anonymous poster hash: c972d...b99

Skrevet

Jeg håper dette er en usmakelig spøk. Hvis ikke er du virkelig forstyrret og barna dine har det nok bedre der de er nå.

Jeg utdanner meg til å jobbe i bv, og det biologiske prinsipp er veldig viktig, men dessverre ikke alltid nok. Foreldre kan elske barna sine høyere enn himmelen, men allikevel ikke være i stand til å ta vare på dem. Og da er det godt vi har et barnevern

Anonymous poster hash: fb7ba...c8c

Skrevet

Har selv fått mld på meg,ikke gøy i det heletatt.

Har diagnose barn,men bhg sendte dog mld.

Barnevernet henla saken,men de hjalp meg underveis med helsevesenet fikk god drahjelp av de.

Der jeg ikke nådde frem kontaktet jeg barnevernet saken fikk mer tyngde da.

Men,ellers som med alt annet i samfunnet så går mye på økonomi. Å omplassere barn er dyrt, så det er ikke noe de gjør for moro skyld.

Barna er det mest dyrbare vi har,og sårbare. Vi skal være glad vi har ett barnevern. Dog er det ikke noe som er feilfritt, men alternativet er verre.

Anonymous poster hash: ed25b...bb7

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan det å fjerne barn fra biologiske foreldre er økonomisk lønnsomt for barnevernet?

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan det å fjerne barn fra biologiske foreldre er økonomisk lønnsomt for barnevernet?

Takk og pris er det ikke det.

Anonymous poster hash: ed25b...bb7

Skrevet

Takk og pris er det ikke det.Anonymous poster hash: ed25b...bb7

Jeg stilte egentlig spørsmålet til hun anti-bv som påstår dette. Jeg er spent på å høre forklaringen hennes på dette.

Skrevet

Det skal veldig alvorlige kritererier til for at omsorgsovertagelse finner sted. Husk at det er en egen nemd, fylkesnemda, en rettsenhet som bestemmer avgjørelsen. Det er retten som bestemmer omsorgsovertagelse IKKE barnevernet. Svikten må normalt være alvorlig før omsorgen kan fratas foreldrene. Den daglige omsorgen innebærer også å tilfredsstille barnets psykiske behov, som i loven er beskrevet som den personlige kontakt og trygghet som barnet trenger. Med dette menes et barns følelsesmessige behov. I forarbeidene nevnes eksempler som følelsesmessig avvisning og fravær av å imøtekomme barnets kontaktbehov.

Det vil være grunnlag for omsorgsovertakelse dersom barnet blir fysisk eller psykisk mishandlet eller utsatt for andre alvorlige overgrep i hjemmet. I følge forarbeidene tar bestemmelsen sikte på å ramme tilfeller som fysisk mishandling, psykisk sjikane, trakassering, seksuelle overgrep samt mindre overgrep. Dersom et barn blir fysisk mishandlet av sin far, og faren senere flytter, vil det ikke lengre foreligge en trussel om ny mishandling som kan begrunne omsorgsovertakelse. Det samme gjelder dersom foreldre i en tidligere krisesituasjon har utøvd vold mot sine barn. Er krisen over og faren for gjentakelse av mishandling anses for å være minimal, er ikke vilkåret for omsorgsovertakelse oppfylt.

"Det er imidlertid ikke tilstrekkelig for at det skal kunne treffes vedtak om omsorgsovertakelse, at vilkårene i § 4-12 første ledd er oppfylt. For at slikt vedtak skal kunne treffes, må det etter § 4-12 andre ledd være « nødvendig ut fra den situasjon barnet befinner seg i », og etter § 4-1 være til beste for barnet. I § 4-12 andre ledd er det presisert at vedtak om omsorgsovertakelse derfor ikke kan treffes « dersom det kan skapes tilfredsstillende forhold for barnet ved hjelpetiltak etter § 4-4 eller ved tiltak etter § 4-10 eller § 4-11 ». Det at vilkårene for omsorgsovertakelse er strenge, er ytterligere presisert i lovforarbeidene. Jeg viser her til Ot.prp.nr.44 (1991-1992) om lov om barneverntjenester (barnevernloven), side 110 og Innst.O.nr.80 (1991-1992), side 21, hvor det blir fremholdt at «ikke ethvert avvik fra det man kan kalle vanlige normer eller situasjoner skal gjøre det berettiget å treffe vedtak om ansvarsovertakelse», men at «situasjonen må være forholdsvis klart uholdbar»". KLART UHOLDBAR!!!!!!

Om man er kognetiv svak og emotionelt psykisk ustabil mangler kanskje mor/far innsikt i omsorgssvikten og opplever seg urettferdig behandlet. Dette perspektivet avslører nettopp svak evne til å sette seg inn i barnet sistuasjon.

Takk og lov for rettsikkerhet og ikke minst for barnevern og barneombud!!!!

Foreldere som har mistet omsorgen bør få hjelp til eget liv lenge før de bør få hjelp til å få omsorgen tilbake.... Dessverre er det som føles best for foreldrene ikke ALLTID BEST FOR BARNET. Og staten skal og er pliktog til å ta vare på barnets beste!

Anonymous poster hash: 58d26...724

Skrevet

Vil du ikke svare på hvilke løgner som er brukt for å ta fra deg barnet ditt?

Anonymous poster hash: 61581...c86

Nei. Men jeg vil anbefale deg å melde deg inn i facebook sidene som er litt massive og som stadig vokser og vokser. Les på internett på " Forumet redd våre barn"

Det er vel nettopp det - HI har jo sjekket disse sidene, og funnet at er befolket av rablende gale klienter og psykiatriske kasuser som ingen av oss tror kan passe så mye som en gullfisk.

Men DU trenger jo ikke være like skrullete, i alle fall hevder du hardnakket at du vet hva du snakker om. Så kom igjen- hva er uretten som ble begått? Hva var det de brukte mot deg?

Hehe, er det du som har mast på meg for 3. gangen nå om å fortelle noe om hvilken urett som ble begått mot meg og hvabarnefjernet beskylder meg for? Eller er det flere personer her uavhengig av hverandre? Iallfall sto du frem med ditt eget nick nå da, litt ærligere det i hvert fall syns jeg om du er et så ordentlig menneske som du påberoper deg å være. I så fall vil jeg vite din alder og yrke / status før jeg uttaler meg om hva som jeg er beskyldt for.

Dine 20 år har ikke behandlet deg godt tror jeg. Jeg kan vel ikke helt begripe hvor vondt det er å bli fratatt et barn. Å tro at barn alltid har det best med foreldre er bare så virkelighetsfjernt at det grenser til vrangforestilling. Altså plasserer det deg midt i gruppe psykiatri.

Mange barn lever dessverre i horribel hjemmeforhold. Det være seg rus, vold, overgrep, omsorgssvikt osv. Å lage barn kan hvem som helst klare, men kunsten er å ta godt vare på barn -det får ikke alle til.

At du tror noen kan tjene penger på å ha barnevernet og omsorgsovertakelser vitner om lite forståelse for grunnleggende samfunnsøkonomi. Staten finansierer barnevernet. Det er et digert utgiftssluk.

Mulig det er vurdert feil i ditt tilfelle, men å påstå at hele barnevernet er en økonomisk konstruert institusjon og at alle barn har det jest hos biologiske foreldre gagner ikke saken din.

Jeg er forøvrig ikke Pashla. Jeg er gift, har tre barn, er 35 år og er sykepleier.

Anonymous poster hash: 6ef95...d11

Skrevet

Oi oi, må jeg bare si her når jeg leste dette. Jeg er selv medlem på minst 3 forskjellige støttesider mot barnevernet. Ikke alle sidene like aktive selvsagt, men vi jobber svært hardt mot å få barnevernet lagt død og begravet. At du trådstarter her mener å kunne se det på måten folk skriver på inne på disse sidene at det må ha vært en "grunn" til at barnevernet gjorde som de gjorde må tro om igjen. Og bare ved å si det så avslører du jo at du har vært inne på disse sidene og snoket uten å selv være medlem om jeg forstår deg riktig? Kan jeg om så få spørre deg hva ditt yrke og profesjon måtte være?

Jeg er selv mor til barn som er fratatt meg etter kort tid etter fødsel og bor i dag i fosterhjem på tross av løgnaktige påstander og rapporter og ja faktisk falske vitneforklaringer. Du sier videre at man ikke bør støtte noe man ikke kjenner den fulle og hele sannet til, den kan jeg for så vidt si meg enig i. Men da må jeg spørre deg, i hvlken sak kjenner man egentlig til den fulle og hele sannhet? Sannheten har alltid flere sider heter det men likevel, på tross av det tror jeg det er maange på disse sidene som har fått lagt frem sin sak på en særdeles god måte og til og med flesteparten evnet å se saker fra mange sider.

Alt du sier tilsier at de gjorde rett.

Skrevet

Oi oi, må jeg bare si her når jeg leste dette. Jeg er selv medlem på minst 3 forskjellige støttesider mot barnevernet. Ikke alle sidene like aktive selvsagt, men vi jobber svært hardt mot å få barnevernet lagt død og begravet. At du trådstarter her mener å kunne se det på måten folk skriver på inne på disse sidene at det må ha vært en "grunn" til at barnevernet gjorde som de gjorde må tro om igjen. Og bare ved å si det så avslører du jo at du har vært inne på disse sidene og snoket uten å selv være medlem om jeg forstår deg riktig? Kan jeg om så få spørre deg hva ditt yrke og profesjon måtte være?

Jeg er selv mor til barn som er fratatt meg etter kort tid etter fødsel og bor i dag i fosterhjem på tross av løgnaktige påstander og rapporter og ja faktisk falske vitneforklaringer. Du sier videre at man ikke bør støtte noe man ikke kjenner den fulle og hele sannet til, den kan jeg for så vidt si meg enig i. Men da må jeg spørre deg, i hvlken sak kjenner man egentlig til den fulle og hele sannhet? Sannheten har alltid flere sider heter det men likevel, på tross av det tror jeg det er maange på disse sidene som har fått lagt frem sin sak på en særdeles god måte og til og med flesteparten evnet å se saker fra mange sider.

"Snoket" er vel ikke akkurat riktig? Disse sidene er pip åpne og alle, absolutt alle kan lese hva som skrives der. Jeg har lest dem i lang tid og TAKK og pris for barneVErnet. 

Anonymous poster hash: 17f02...510

Skrevet

Hvem skal hjelpe de barna som lever med voldelige foreldre, mishandling og overgrep da, om jeg tør spørre? Hvis vi ikke skal ha et barnevern?

Ja, bv gjør nok feil. Men i stor grad gjør de nok mest rett.

Det skal, slik som i de fleste land i verden og i århundrer har gjort, så kan besteforeldre, øvrig familie og nettverk, naboer og slikt ta hånd om eller hjelpe til om ting ikke er helt tipp topp stand i enkelte hjem. Men så er det jo alltid sånn at noen syns bedre om seg selv enn alle andre, og vet du hva? det syns jeg er dn største grunnen til å bli fratatt barnet sitt. At noen skal mistro andre eller rakke ned på andre, er nok i så fall i de hjem barnevernet burde ta seg en tur, hurtigst syns jeg. De vokste da opp og ble folk ut av for så vell 100 som 200 år siden uten noe varige men, og selvsagt også uten at vi hadde noe barnevern i dette landet på den tia. Nei det var etter krigen at djevelen fikk fotfeste i dette land. Før det fantes det ennå omtanke og medmenneskelighet. Etter Gro Harlem Brundtland og etter all ondskapens preg på landet vokste det fram en "god intensjon" Hadde menneskene den gangen etter krigen visst den "gode intensjonen" skulle drepe i hundretalls så hadde de nok ropt på sin gud og hengt seg selv.

Heisann... Dette er for det første utrolig naivt, og veldig lite realistisk. Men deg om det. Jeg er ufattelig glad vi har et barnevern. De griper ikke inn uten grunn, noe vi kanskje fikk bevist her...

Og bare for å få fakta på bordet, det er ikke bv som bestemmer om et barn skal tvanhsfjernes, men fylkesnemnda så da vil dere vel legge ned det norske rettsapparatet og norsk lov også da?

Uff jeg blir oppriktig oppgitt over deg og din godtroenhet og din grenseløse naivitet. Fylkesnemdene holder som regel alltid med bv, og hvorfor det. Jo fordi de er oppnevnt av bv. De kjenner de ansatte og kommuneadvokatene. Korrupsjonen lever i de beste velgående også i vårt fordømte land. Korrupsjon og kamerateri er et onde i det norske rettsvesen. Om du undersøker hvor mange prosent som faktisk vinner av foreldrene i nemda fremfor tingretten så vil det blåse hatten av deg. Du vil, om du er normal i hodet, forstå at nemda består av falske dommere som ikke engang har samme prosedyre som i tingretten. Har du vært begge steder som meg vil du få sjokk over den store forskjellen. Forskjellen på når noen maktsyke leker seg med makta, og forskjellen når noen som har makta tar den på alvor og med den dypeste seriøsitet.

Du er jo dum som et brød. Hilsen ei som har bodd i fosterhjem, jeg TRYGLET barnevernet om å flytte meg vekk fra foreldrene mine. Så hvis du tror barnevernet bare gjør masse feil og stjeler barn er du virkelig stokk dum, og jeg kjenner jeg blir helt flau. GODT er det at du ikke skal oppdra barn, når du har så sinnsyke meninger som er så langt fra sannheten som det går an å komme. Sånn som du skriver har jeg inntrykk av at du er påvirket av et eller annet, ingen opepgående folk tenker på den måten der. Det er kun folk med lav IQ og null selvinnsikt som skriver sånt piss offentlig. 

Anonymous poster hash: 97bc4...9af

Skrevet

Takk HI, for at du ikke sluker alt som står på de sidene!

Hun som vil legge ned barnevernet, holder jeg meg god for å kommentere.

Barnevernkonsulent

Anonymous poster hash: b91af...3c6

Skrevet

Jeg er litt ambivalent til tråder som denne.

På en måte er det fint at folk ser noe av galskapen som råder på en del av disse Facebook-sidene. Den er representativ for mange saker hvor tvangsovertakelse av omsorg blir konklusjonen. Samtidig er det jo nettopp det... altså, jeg har knapt møtt foreldre som ikke elsket barna sine. Mange av dem har ikke mulighet til å forstå hvorfor de ikke kan beholde omsorgen; de mangler så mye vesentlig kognitivt og emosjonelt. Det henger som oftest sammen med egne oppveksterfaringer.

Dermed blir det litt usmakelig å sitte og more seg over disse foreldrene. Selv om det de sier kan fremstå vanvittig.

mvh

barnevernkonsulent

Anonymous poster hash: c4c77...5ee
Skrevet

Jeg blir så provosert over slike sider på Facebook!

Jeg levde i et mareritt med en ruset og voldelig mann, og jeg ante ikke hvordan jeg skulle få meg og barna vekk på en trygg måte.

TAKK OG LOV kom det en bekymringsmelding på oss, og da fikk jeg hjelp!! Hjelp fra Barnevernet, som har støttet meg og barna, vernet om oss og fått oss vekk fra far! Vi har et nytt liv, et trygt og godt liv. Og vi har etter et år fremdeles hjelp fra bv! Jeg er så innmari takknemlig, og at noen vil fjerne barnevernet er en virkelig skummel (og heldigvis svært urealistisk) tanke.

Hurra for barnevernet!!

Anonymous poster hash: 51184...fed

Skrevet

Og ja forresten, far skjønner selvsagt overhodet ikke hvorfor bv måtte blandes inn.

Men så skjønte han heller ikke at å vokse opp med en rusa far ikke var bra for barna.

Anonymous poster hash: 51184...fed

Skrevet

Da tar staten kostnadene. BV betaler kun for tiltak, noenspekulerer i om det skyldes det økonomiske innenfor enkelte distrikter.

Du spurte, jeg svarte bare ellers så har jeg ingen formening eller erfaring med BV bortsett fra flere familiemedlemmer som jobber i BV tjenesten.

Anonymous poster hash: 8e664...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...