Gå til innhold

Da er jula pakket ned for denne gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite julepynt men tok det vekk i dag. Varierer fra år til år, jeg tar det vekk når jeg er lei. Vurderte å la treet stå ei uke til siden det var så fint og ikke hadde mistet nåler men det forsvant når jeg først var i gang det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier pynte til jul første søndag i advent, så når vi kommer til 1. eller 2. januar så pakker vi jula bort igjen. 4 uker med pynt får være lenge nok!

Anonymous poster hash: d467f...d2c

Skrevet

Vi tok alt i dag, fordi vi hadde barnefri var det greit å bare få det unna. Pleier å vente til 13. dag jul.

Anonymous poster hash: ce888...e8a

Skrevet (endret)

Nyt jula til over helga att, i dag har me julebesøk. Hugsar eg krangla med mor mi kvar januar då eg var lita, og trygla om å få behalde treet berre litt til 🙂 - trur ho praktiserte 13. dag jul. Men vi pyntar 23. Des, så rekk ikkje å bli lei så fort.

Endret av soleia
Skrevet

Flere som ikke orker julepynt på nyåret?

Min svigerinne synes jeg er helt grusom som pakker bort pynten så tidlig. Det fratar visst barna noe...

Anonymous poster hash: d6d4d...261

Hev ut juletre og adventspynt og julegardiner igår. Føltes bra ut. Jula er slutt!

Anonymous poster hash: 8c059...66f

Skrevet

Jula skal ut i morgen:-) Tror jeg... Hvis ungene protesterer kan det være treet og nissene får bli litt til ;)

Anonymous poster hash: 33d52...fde

Skrevet

Kommer nok til å ta vekk pynten en av dagene. Men har ikke hjerte til å hive ut juletreet enda, vi tok det ferskt rett fra skogen og det har enda ikke begynt å drysse. Kan godt hende at julebelysning blir hengende litt ut i januar. Det lyser opp.

Nå skal det sies at vi ikke har så mye pynt, og at vi pyntet treet først 23.

Skrevet

Borte vekk alt i hop! ;)

Januar er ikke julemåned her i huset.

Skrevet

Jula beholder vi til den er slutt, 20. dag jul.

Anonymous poster hash: 66815...557

Det er 13.dag jul som er vanlig å fjerne men aller aller siste frist 20.dag jul.

Anonymous poster hash: d9b97...152

Skrevet

Her er jula kastet ut - nissene trives ikke i januar. Stjernen og "juleballen" i vinduene får bli litt lenger fordi det er hyggelig med litt ekstra lys.

Anonymous poster hash: 49613...d8f
Skrevet

har tatt det vekk idag,men bare på boden idag,så blir det opp på loftet i morgen :)

Skrevet

Alt borte her også! Deilig. Liker ikke jul

Anonymous poster hash: c1450...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...