Gå til innhold

Da er jula pakket ned for denne gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke orker julepynt på nyåret? 

Min svigerinne synes jeg er helt grusom som pakker bort pynten så tidlig. Det fratar visst barna noe... 

Anonymous poster hash: d6d4d...261
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula beholder vi til den er slutt, 20. dag jul.

Anonymous poster hash: 66815...557

Skrevet

Her er det kun juletreet igjen. Verdivurdering på mandag, så vil at det skal se så rent som mulig ut 😉

Skrevet

20 dag jul her. Synes det er for tidlig å hive den ut nå, men hver sin smak:)

Anonymous poster hash: 9bb1d...4a3

Skrevet

Ryddet ut jula igår☺

Skrevet

Vi tok ut all julepynt i går, inkludert juletre. Pynter til jul 1.des, så jeg syns det er veldig deilig å ta den ut rett etter nyttår :rolleyes:

Anonymous poster hash: 28027...737
Skrevet

23. des - 1. jan. Hvert år. Da er jeg møkk lei. Deilig å få vekk pynten å få det litt mer luftig hjemme igjen!

Anonymous poster hash: c0d47...8e1

Skrevet

Trodde det egentlig var 13.dag jul det var slutt jeg.

Her ryker pynten på mandag. Jeg er i permisjon, og da har jeg huset for meg selv.

Anonymous poster hash: 1714f...9b5

Skrevet

vi har juletreet og pynt oppe ca 2uker, og alt ryker ut 1 eller 2 nyttårsdag. orker ikke starte og avslutte ett år med jul haha

Anonymous poster hash: 65956...a31
Skrevet

Ryddet vekk alt i går :)

Anonymous poster hash: dbe74...0e2

Skrevet

Fjernet alt 1.januar

Anonymous poster hash: 14715...165

Skrevet

Jula varer til 13. dag jul , så vi venter til uka

Skrevet

Alt forsvant i går:-) vasket ut jula og det er veldig deilig!

Anonymous poster hash: e2de1...c2c

Skrevet

Jul 23.des-13.jan.

13.januar? Det er vel 13. dag jul, som da er 6.januar. Eller har du egen regel som er helt spesifikk til 13.januar?

Anonymous poster hash: d9b97...152

Skrevet

Jul 23.des-13.jan.

13.januar? Det er vel 13. dag jul, som da er 6.januar. Eller har du egen regel som er helt spesifikk til 13.januar?

Aha.. Du føler 20.dag jul kom jeg plutselig på.

Skrevet

Juletreet er like fint, og drysser ikke i det hele tatt, så det får stå en stund til. Resten er fjernet, og så vasker jeg grundig etter hvert som ting pakkes ned, vinduer og det hele. Mye bedre å vaske grundig etter jul, synes jeg, enn å styre så voldsomt før jula.

Anonymous poster hash: b18fb...3e3
Skrevet

Jula beholder vi til den er slutt, 20. dag jul.

Anonymous poster hash: 66815...557

Gammel gammel tradisjon. Heldigvis er det lov å synes at når juleferien er over, nytt år og jobb/bhg starter er jula over for veldig mange av oss. Heldigvis.

Anonymous poster hash: 49c46...94a

Skrevet

Når desember starter, julebaksten, julemusikk, pakke inn gaver, julestemning og forventninger hos store og små....da synes jeg det er fint med nisser og julepynt rundt meg. Juletreet kommer ca 20 des.

Å ha juletre og julepynt rundt meg når juleferien er over og vi er tilbake på jobb er det helt unaturlig for meg med julepynt etc.

For meg er jula definitivt over 2 januar. Så får andre mene det de vil eller gjøre det som er riktig for dem

Skrevet

Her også 😊

Anonymous poster hash: 44dbd...35d

Skrevet

Her tømmes huset helt for jul 1.Januar. Da vaskes det, luftes og alt pakkes bort. Det eneste som er igjen er belysning på en busk utenfor inngangen. Det tas bort 13 januar. Grunnen er at det er 20 dag jul som er grensen, og at det lyser opp en ellers mørk vinterkveld/morgen.

Naboen her har julepynt i vinduer og ute til ut i mars. Et år til over påske. Det synes jeg er sløvt

Anonymous poster hash: bfc80...bbc

Skrevet

Jeg ryddet også alt bort i går. Jula har jeg fremme hele desember, så da er det godt å få det bort 1 januar :)

Anonymous poster hash: 45a71...acd

Skrevet

Her ble absolutt alt pakket vekk i dag. Inne og ute. Tørket støv, støvsuget og vasket gulv. Skiftet på senger. SÅ utrolig deilig 😃 Vi tok julen frem ved advent. Nå er det sofa og film 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...