Gå til innhold

Skjønnhetstyrraniet


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

 

For et tåpelig innlegg! Så hvis du hadde vært mindre heldig med utseende, hatt uren hus, lyse øyenvipper osv så hadde du fortsatt gjort som nå?

 

Anonymous poster hash: e1381...15d

 

Eller hatt en mann for den saks skyld... Har litt problemer å se hvordan en normal mann kan tenne på kvinne med full bush under armene :S

Det går helt fint - kan love deg det :)

Jeg vet at veldig mange gutter synes det er slitsomt med damer som ikke er "ekte", men kunstige. Det dreier seg ikke om at jeg er så sabla flott selv, men det er gå godt å bare være meg til vanlig. Å hele tiden måtte være noe som jeg ikke hadde vært om jeg ikke hadde sett hos noen andre eller på bilder over alt...

Og dere som snakker om damer som har sminka seg til alle tider. Joda, det var sikkert vanlig blant det store flertall av befolkningen da Kleopatra levde...hehe NOT. Hun var prinsesse og trengte ikke jobbe. "Vanlig folk" sminka seg ikke.

:)

 

Anonymous poster hash: 13df0...0f9

Så en mann er ikke ekte hvis han ikke har helskjegg som aldri barberes? Samme logikk..

 

Anonymous poster hash: 6c13d...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

For et tåpelig innlegg! Så hvis du hadde vært mindre heldig med utseende, hatt uren hus, lyse øyenvipper osv så hadde du fortsatt gjort som nå?

 

Anonymous poster hash: e1381...15d

 

 

Eller hatt en mann for den saks skyld... Har litt problemer å se hvordan en normal mann kan tenne på kvinne med full bush under armene :S

 

Det går helt fint - kan love deg det :)

Jeg vet at veldig mange gutter synes det er slitsomt med damer som ikke er "ekte", men kunstige. Det dreier seg ikke om at jeg er så sabla flott selv, men det er gå godt å bare være meg til vanlig. Å hele tiden måtte være noe som jeg ikke hadde vært om jeg ikke hadde sett hos noen andre eller på bilder over alt... 

Og dere som snakker om damer som har sminka seg til alle tider. Joda, det var sikkert vanlig blant det store flertall av befolkningen da Kleopatra levde...hehe NOT. Hun var prinsesse og trengte ikke jobbe. "Vanlig folk" sminka seg ikke. 

:)

 

Anonymous poster hash: 13df0...0f9

 

Det er jævla enkelt å si når man er modell selv................

 

Anonymous poster hash: 7200a...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...