Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #26 Skrevet 2. januar 2016 Du er jo direkte fiendtlig innstilt du Hi!? Her prøver folk etter beste evne å gi deg sine råd og erfaringer, og du biter huet av dem en etter en. Legg deg igjen du, og stå opp med det andre øret først. Anonymous poster hash: f308d...5f8 Haha, det er det beste rådet jeg har sett, håper hi tar det til etterretning. Snakk om meggete oppførsel! Og å tape øret til baby?? Virkelig? Vi har en historie i familien hvor en mor gjorde akkurat det, og det er en stående vits 50 år senere. Til hi, slapp av og vent til du får time hos fysio, jeg tviler på at øret får varig men av å bli brettet en mnd ekstra. Og så håper jeg at du har pms eller noe, for så muggen som du er kan ikke være godt å være. Anonymous poster hash: 196d7...2dc Vær så snill da, ikke plag HI med sånn tull. Mange barn/babyer trenger å tape/holde øret inntil hodet for å unngå feilstilling. Utestående ører som kan unngås gjør man noe med fordi det både kan være til bry når barnet vokser opp (mobbing), og fordi det fysisk er plagsomt, fordi øret vil brette seg når barnet har på lue, eller når det sover, og det kan faktisk gi fysisk ubehag. Men de med plattfot, skeive hofter eller ganespalte bør kanskje heller ikke hjelpe barnet sitt? Fordi barnet bør jo bare lære å like seg selv? Om taping av ører er en vits i din familie så har dere ikke fulgt med i timen. Anonymous poster hash: d5bbe...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå