Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Baby på noen mnd bretter øret hele tida. Har enn favorittside og øret på den siden får gjennomgå er så trist å se. Det står rett ut nå, med en brett på. Det andre øret er normalt. Det er ikke genene som gjør det, det er at hun bretter det når hun legger hodet den veien. Hodet er også litt flatt på den sida. INGEN tips å få fra helsesøster, selvfølgelig. Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 "Trist å se"?! Virkelig? Nå vil jo et øre som har ligget i brett på natten rette seg ut igjen. Nå er det jo ikke noe godt å ligge på ørebrett så du kan jo stikke hånden under og rette ut når hun legger seg? Anonymous poster hash: f308d...5f8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 "Trist å se"?! Virkelig? Nå vil jo et øre som har ligget i brett på natten rette seg ut igjen. Nå er det jo ikke noe godt å ligge på ørebrett så du kan jo stikke hånden under og rette ut når hun legger seg? Anonymous poster hash: f308d...5f8 Nei, det gjør det ikke. Hvorfor sitter du og skriver "det vil skje" når det tydeligvis ikke skjer? Merkelig.. Det hjelper jo ikke oss på noen måte at du dikter opp ting. Dette har pågått i 7 uker. Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Ps: babyen snur hodet "1000" ganger i løpet av natta så hjelper ikke å legge hånda under. Det er forsøkt, 1000 ganger. Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Når det er hver hvil og om natta så vil jo øret bli formet. Vi fikk tips om å bruke mykt hårbånd, sånn som er tynt,, ca 3-4 cm bredt, og ta på over ørene, litt tilvenning selvsagt, men det er det samme de gjør etter evt operasjon for utestående ører... Ha det på når babyen hviler, så holder det seg kanskje på plass... Anonymous poster hash: d5bbe...524
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Ps: babyen snur hodet "1000" ganger i løpet av natta så hjelper ikke å legge hånda under. Det er forsøkt, 1000 ganger. Anonymous poster hash: dd674...d30 Men da vil jo også bretten rette seg ut tusen ganger da? Jeg dikter forøvrig ikke, min gjorde det samme og når han nå er 3 ser man ingen antydning til brett. Anonymous poster hash: f308d...5f8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Når det er hver hvil og om natta så vil jo øret bli formet. Vi fikk tips om å bruke mykt hårbånd, sånn som er tynt,, ca 3-4 cm bredt, og ta på over ørene, litt tilvenning selvsagt, men det er det samme de gjør etter evt operasjon for utestående ører... Ha det på når babyen hviler, så holder det seg kanskje på plass...Anonymous poster hash: d5bbe...524 Ok:) ja, øret begynner å stå ut. Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Ps: babyen snur hodet "1000" ganger i løpet av natta så hjelper ikke å legge hånda under. Det er forsøkt, 1000 ganger. Anonymous poster hash: dd674...d30 Men da vil jo også bretten rette seg ut tusen ganger da? Jeg dikter forøvrig ikke, min gjorde det samme og når han nå er 3 ser man ingen antydning til brett. Anonymous poster hash: f308d...5f8 Nei, det retter seg ikke ut etter natta. Hallo? Har sett dette skje sånn 300 ganger nå, etter hver dupp. Har prøvd teip, uten hell. Siden den løsner. Men hårbånd var ikke så dumt. Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt. Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbånd Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt. Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbånd Anonymous poster hash: dd674...d30 Du er jo direkte fiendtlig innstilt du Hi!? Her prøver folk etter beste evne å gi deg sine råd og erfaringer, og du biter huet av dem en etter en. Legg deg igjen du, og stå opp med det andre øret først. Anonymous poster hash: f308d...5f8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt.Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbåndAnonymous poster hash: dd674...d30 Får nå hvertfall håpe ikke babyen arver din personlighet! Mitt barn nr tre eller andre i familien har ikke slike ører heller, bare de to. Uansett, ut fra hvordan du svarer å dømme er det ikke øret som vil være dette barnets største problem... Og hodeformen vil påvirkes av favorittstilling, dersom foreldrene ikke gjør noe med favorittstillingen. Hvorfor er det krise med dette øret?? Anonymous poster hash: 1757b...ae8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Min baby hadde favorittside til hun var seks mnd. Hodet ble helt skjevt og øret var helt rart på den sida hun alltid sov. Gikk til fysioterapi (favorittside på grunn av vond nakke) og fikk ordnet opp i favorittsiden. Hodet var skjevt en god stund etterpå, men øret ordnet seg fort. Anonymous poster hash: 5cd5e...785
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt.Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbåndAnonymous poster hash: dd674...d30 Du er jo direkte fiendtlig innstilt du Hi!? Her prøver folk etter beste evne å gi deg sine råd og erfaringer, og du biter huet av dem en etter en. Legg deg igjen du, og stå opp med det andre øret først. Anonymous poster hash: f308d...5f8 Når du oppretter en tråd og ber om råd, og folk kommer og henger seg opp i fullstendig uriktige ting, så blir ikke du irritert? Jg må jo skrive samme svaret 197 ganger før folk slutter å komme med slikt. Det er frustrerende. Alt jeg ba om var råd, som f.eks hårbånd. Ok, det har jeg ikke forsøkt, da prøver jeg det. Men "hos mitt barn var det gener" hører ikke hjemme, siden det helt åpenbart ikke er gener. Det er ikke et tips. Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt.Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbåndAnonymous poster hash: dd674...d30 Får nå hvertfall håpe ikke babyen arver din personlighet! Mitt barn nr tre eller andre i familien har ikke slike ører heller, bare de to. Uansett, ut fra hvordan du svarer å dømme er det ikke øret som vil være dette barnets største problem... Og hodeformen vil påvirkes av favorittstilling, dersom foreldrene ikke gjør noe med favorittstillingen. Hvorfor er det krise med dette øret?? Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Nei, jeg forsøker å oppdra dem til å være hyggelige med god moral Vi forsøker selvsagt å gjøre noe med favorittstillingen, men helsestasjonen er ikke samarbeidsvillige. Skulle få time hos lege 15/12, ble utsatt til 15/1. Og etter det, kan vi få henvisning til fysio som etter det kan henvise til manuellterapeut. Får kanskje time desember 2016 da. Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #16 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt.Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbåndAnonymous poster hash: dd674...d30 Du er jo direkte fiendtlig innstilt du Hi!? Her prøver folk etter beste evne å gi deg sine råd og erfaringer, og du biter huet av dem en etter en. Legg deg igjen du, og stå opp med det andre øret først. Anonymous poster hash: f308d...5f8 Når du oppretter en tråd og ber om råd, og folk kommer og henger seg opp i fullstendig uriktige ting, så blir ikke du irritert? Jg må jo skrive samme svaret 197 ganger før folk slutter å komme med slikt. Det er frustrerende. Alt jeg ba om var råd, som f.eks hårbånd. Ok, det har jeg ikke forsøkt, da prøver jeg det. Men "hos mitt barn var det gener" hører ikke hjemme, siden det helt åpenbart ikke er gener. Det er ikke et tips.Anonymous poster hash: dd674...d30 Mitt beste tips er prevensjon! Det er jo åpenbart at det er gener der som ikke bør spres! Anonymous poster hash: 1757b...ae8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #17 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt.Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbåndAnonymous poster hash: dd674...d30 Får nå hvertfall håpe ikke babyen arver din personlighet! Mitt barn nr tre eller andre i familien har ikke slike ører heller, bare de to. Uansett, ut fra hvordan du svarer å dømme er det ikke øret som vil være dette barnets største problem... Og hodeformen vil påvirkes av favorittstilling, dersom foreldrene ikke gjør noe med favorittstillingen. Hvorfor er det krise med dette øret?? Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Nei, jeg forsøker å oppdra dem til å være hyggelige med god moral Vi forsøker selvsagt å gjøre noe med favorittstillingen, men helsestasjonen er ikke samarbeidsvillige. Skulle få time hos lege 15/12, ble utsatt til 15/1. Og etter det, kan vi få henvisning til fysio som etter det kan henvise til manuellterapeut. Får kanskje time desember 2016 da. Anonymous poster hash: dd674...d30 Og det å ta opp tlf og ringe manuellterapeut el selv er for mye bryderi for deg? Du trenger ikke henvisning... Og det er mye dere kan gjøre selv også... Dere har jo mange barn. Så dette burde du vite alt? Anonymous poster hash: 1757b...ae8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #18 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt.Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbåndAnonymous poster hash: dd674...d30 Du er jo direkte fiendtlig innstilt du Hi!? Her prøver folk etter beste evne å gi deg sine råd og erfaringer, og du biter huet av dem en etter en. Legg deg igjen du, og stå opp med det andre øret først. Anonymous poster hash: f308d...5f8 Når du oppretter en tråd og ber om råd, og folk kommer og henger seg opp i fullstendig uriktige ting, så blir ikke du irritert? Jg må jo skrive samme svaret 197 ganger før folk slutter å komme med slikt. Det er frustrerende. Alt jeg ba om var råd, som f.eks hårbånd. Ok, det har jeg ikke forsøkt, da prøver jeg det. Men "hos mitt barn var det gener" hører ikke hjemme, siden det helt åpenbart ikke er gener. Det er ikke et tips.Anonymous poster hash: dd674...d30 Mitt beste tips er prevensjon! Det er jo åpenbart at det er gener der som ikke bør spres! Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Hva er det for noe drittslenging da.. Har du mensen eller? Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #19 Skrevet 2. januar 2016 Sånn var det med min første også. Øret hans står ut nå når han er 5. Min andre brettet ikke øret og hadde ikke favorittside, men jammen har han likt utstående øre han også nå i en alder av 3 år. Tror neppe sovestilling innvirker på øret. Hodeformen derimot. Favorittside må dere jo gjøre noe med. Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Enda en bedreviter babyen har et storesøsken uten slike ører. Jeg har ikke slike, pappaen har ikke slike, mormoren har ikke slike, morfaren har ikke slike, farfaren har ikke slike, farmoren har ikke slike, oldemoren har ikke slike (x2), oldefaren har ikke slik (x2), fetterne, kusinene, onklene og tankene har ikke slike ører, heller ikke grandantene, grandonklene, eller annen øvrig slekt.Hvor kom genetikken inn, mente du? Hodeformen? Den er klin lik storesøskenets. De er veldig like. Det er åpenbart at det er pga brett på øret, men skal forsøke hårbåndAnonymous poster hash: dd674...d30 Får nå hvertfall håpe ikke babyen arver din personlighet! Mitt barn nr tre eller andre i familien har ikke slike ører heller, bare de to. Uansett, ut fra hvordan du svarer å dømme er det ikke øret som vil være dette barnets største problem... Og hodeformen vil påvirkes av favorittstilling, dersom foreldrene ikke gjør noe med favorittstillingen. Hvorfor er det krise med dette øret?? Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Nei, jeg forsøker å oppdra dem til å være hyggelige med god moral Vi forsøker selvsagt å gjøre noe med favorittstillingen, men helsestasjonen er ikke samarbeidsvillige. Skulle få time hos lege 15/12, ble utsatt til 15/1. Og etter det, kan vi få henvisning til fysio som etter det kan henvise til manuellterapeut. Får kanskje time desember 2016 da. Anonymous poster hash: dd674...d30 Og det å ta opp tlf og ringe manuellterapeut el selv er for mye bryderi for deg? Du trenger ikke henvisning... Og det er mye dere kan gjøre selv også... Dere har jo mange barn. Så dette burde du vite alt? Anonymous poster hash: 1757b...ae8 Jeg har lett lenge etter en terapeut, men nærmeste er langt unna. Vet det skal være en her, men den er tydeligvis godt gjemt. Helsesøster anbefalte fysio FØRST. Og fysio får jeg kun på hs Anonymous poster hash: dd674...d30
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #20 Skrevet 2. januar 2016 Ikke vær så i forsvarsposisjon, HI... Hvor gammelt er barnet? Sy votter eller lignende på ermene på pysjen så hun ikke får gjort noe med øret. Om hun sover ute på vinteren på dagtid bør det iallfall ikke være noe problem å holde et litt stramt hårbånd på plass under lua. Vi måtte svøpe vår baby med ergonomi swaddler til hun var 5 mnd gammel. Da kunne vi jo legge henne sånn som vi selv ville. Ville ha Googla, er ganske sikker på at jeg har sett noe for barn med lim man liksom fester bak øret. Anonymous poster hash: d4213...84b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #21 Skrevet 2. januar 2016 Du må ta kontakt med en manuellterapeut for å få sjekket ungen! Favorittside er ikke bra. Mitt ene barn hadde det, og hadde en diger låsning i nakken som vi ellers ikke merket noe til, annet enn favorittside. Det finnes flere metoder å rette opp i favorittside på. Om det ikke er låsninger/stivhet som forårsaker det, da. * Legg barnet på stellebordet slik at hodet må snus andre veien (ikke favorittside) for å se deg (evnt. et speil når det blir interessant).* Legg barnet slik at det har et lys på den siden som ikke er favorittside. Mange barn snur seg mot lyset (mi gjorde ikke), men det var et råd vi fikk.* Bruk et helseteppe om natten, som en slags pute, men rull den ene siden opp, slik at barnets hode ikke kan legge seg ned på favorittsiden (så barnet må enten ligge med nesen vendt oppover eller til siden som ikke er favoritt. Hårbånd kan sikkert brukes - men kun under tilsyn! Fare for kvelning her, det håper jeg du ser. Anonymous poster hash: d7b97...4de
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #22 Skrevet 2. januar 2016 Ørene kan få en knekk om de sover med en brett på det. Fikk beskjed av legen da min hadde en knekk. Han sa vi kunne tape det litt fast med silikontape (har på apoteket) Dette for å forhindre at han fikk utstående ører. Forstår deg godt HI, ører ER en ting barn kan ertes for. Har ikke noe med at man ikke synes barnet er flott som det er, det er fordi det minste avvik i utseende kan skape mobbing. Selvsagt sier alle at man skal oppdra barnet til å like seg selv og ha selvtillit så vil ikke ørene eller andre "avvik" plage de. Bare tøys. Selvsagt vil man som forelder unngå ALT som kan føre til mobbing. Forsøk å tape det du HI, det fungerte fint her. Bare viktig å bruke tape med lim for sensitiv hud. Anonymous poster hash: 95406...1c6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #23 Skrevet 2. januar 2016 Ørene kan få en knekk om de sover med en brett på det. Fikk beskjed av legen da min hadde en knekk. Han sa vi kunne tape det litt fast med silikontape (har på apoteket) Dette for å forhindre at han fikk utstående ører. Forstår deg godt HI, ører ER en ting barn kan ertes for. Har ikke noe med at man ikke synes barnet er flott som det er, det er fordi det minste avvik i utseende kan skape mobbing. Selvsagt sier alle at man skal oppdra barnet til å like seg selv og ha selvtillit så vil ikke ørene eller andre "avvik" plage de. Bare tøys. Selvsagt vil man som forelder unngå ALT som kan føre til mobbing. Forsøk å tape det du HI, det fungerte fint her. Bare viktig å bruke tape med lim for sensitiv hud. Anonymous poster hash: 95406...1c6 Ser nå du har forsøkt tape. Hårbånd er nok lurt da. Du kan kanskje bruke slikt nett de har over bandasjer på hodet? Bruke den som lue. De er jo myke og blir ikke for varmt. Anonymous poster hash: 95406...1c6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #24 Skrevet 2. januar 2016 Du er jo direkte fiendtlig innstilt du Hi!? Her prøver folk etter beste evne å gi deg sine råd og erfaringer, og du biter huet av dem en etter en. Legg deg igjen du, og stå opp med det andre øret først. Anonymous poster hash: f308d...5f8 Haha, det er det beste rådet jeg har sett, håper hi tar det til etterretning. Snakk om meggete oppførsel! Og å tape øret til baby?? Virkelig? Vi har en historie i familien hvor en mor gjorde akkurat det, og det er en stående vits 50 år senere. Til hi, slapp av og vent til du får time hos fysio, jeg tviler på at øret får varig men av å bli brettet en mnd ekstra. Og så håper jeg at du har pms eller noe, for så muggen som du er kan ikke være godt å være. Anonymous poster hash: 196d7...2dc
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #25 Skrevet 2. januar 2016 Du er jo direkte fiendtlig innstilt du Hi!? Her prøver folk etter beste evne å gi deg sine råd og erfaringer, og du biter huet av dem en etter en. Legg deg igjen du, og stå opp med det andre øret først. Anonymous poster hash: f308d...5f8 Haha, det er det beste rådet jeg har sett, håper hi tar det til etterretning. Snakk om meggete oppførsel! Og å tape øret til baby?? Virkelig? Vi har en historie i familien hvor en mor gjorde akkurat det, og det er en stående vits 50 år senere. Til hi, slapp av og vent til du får time hos fysio, jeg tviler på at øret får varig men av å bli brettet en mnd ekstra. Og så håper jeg at du har pms eller noe, for så muggen som du er kan ikke være godt å være. Anonymous poster hash: 196d7...2dc En vits? Leger anbefaler å tape øret inntil hodet om de får brett på det når de sover. Du virker utrolig ondskapsfull. Ikke rart HI blir amper når hun tar opp en bekymring og får bare dritt i retur. Anonymous poster hash: 95406...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå