Gå til innhold

IKM uke 4


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer dere som er gravide..!! :D 

 

Jeg har brukt RFSU sine tester i går og i forgårs. Begge var negative.. Mistet litt håp, men etter googling ser jeg mange er misfornøyde med disse, og blant annet har fått positiv digital før de har fått positiv RFSU. Så da måtte jeg begynne å håpe igjen da, og kjørte på apoteket og kjøpte 2 clear blue plus! Skal ta en neste gang jeg må på do. 10 eller 12 dpo i dag :D Fertilityfriend sier jeg er over min vanlige lutealfase - men det stemmer ikke (ikke ifølge chartene mine heller - så jeg vet ikke hva FF baserer det på)...

 

Har bestilt 150 eggløsningstester til 80 kr og 200 gravditetstester til 150 kr (på ebay).. Må nesten bruke sånne strips hvis ikke jeg skal bruke en halv månedslønn på tester..  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mensen, sånn skikkelig. Blør som en stukket gris :P haha. Lykke til, til dere andre :)

så kjiiipt!! Håper det er din tur neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere preggers damer. Her kom tanta på rett dag. Kjipt. Men nå skal vi til gyn om et par uker. Hun henviser oss videre til Haukeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek som er like brei som kontrollsteken før det har gått 5 min på clear blue plus.. Men streken er ikke blå:/ :/ ser den uten å myse, men ikke på avstand.. Haha. Kaaaanskje d kan stemme med 10 dpo?? Sukk denne ventingen. Skal sies jeg har fått falsk pos med clear blue før. Men da var det en syltynn blå strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Håper det går veien for dere også snart ❤️ Her kommer jeg vel til å være nervevrak til uke 12- minst! Vi mistet i uke 7 første gang jeg var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må vel ta ein ny test? Sååå vondt i magen og ryggen! Den var jo veldig svak? Så kanskje det bare er TR som er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er du helt sikker 😊👌🏼 Jeg brukte Clearblue med ukesindikator, så jeg vet ikke noe om de strektestene 🙈 men en strek er en strek har jeg forstått 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir snart sprø. Jeg føler ikke at det stemmer at det er mensen jeg har. Blødde masse første og andre dagen, men etter det har det vært i rykk og napp, men jeg syns at fargen har vært rar. Nesten som rødvin (sorry rødvin-elskere :legrine: ) Jeg pleier vanligvis å styrtblø i tre dager før det roer seg ned og varer i tre dager til. Nå har jeg murringer og stikking hele tiden, noe jeg heller ikke pleier å ha. Jeg er også en såkalt tappe-tafser, og den er høyt, høyt oppe, litt myk og helt lukket. Jeg må teste meg i morgen tidlig, for jeg får ikke dette til å stemme. Jeg er trolig blitt gal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du ikm?

Jeg har hatt ustabil syklus på 31, 32 og 33 dager det siste året. Så kan ha vært på onsdag, i går eller i dag - kan ikke vite helt sikkert. Det er helt sikkert ikke noe, men hvis det er mensen, så burde vel tappen vært hard og langt nede? Det murrer konstant og nå blør jeg ikke noe i det hele tatt. Spottet i går ettermiddag og i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du test da Macncheese? Vet aldri:) jeg tok begge testene i går og samme skyggestrek. Har googlet meg frem til at det er helt normalt på cb+. Nå er jeg såklart tom for tester :P fortsatt høy temp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du test da Macncheese? Vet aldri:) jeg tok begge testene i går og samme skyggestrek. Har googlet meg frem til at det er helt normalt på cb+. Nå er jeg såklart tom for tester :P fortsatt høy temp.

Tok en på onsdag som var negativ, men det var ikke morgenurin, så prøver i morgen tidlig :) så spennende! Strek er strek, så jeg har trua ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg testet ikke positivt før 2 dager etter IKM sist, 1 dag etter nå 😊 Lykke til imorgen 🙏🏼✌🏼️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg testet ikke positivt før 2 dager etter IKM sist, 1 dag etter nå 😊 Lykke til imorgen 🙏🏼✌🏼️

Tusen takk 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...