Gå til innhold

IKM uke 4


Syrin84

Anbefalte innlegg

Syrin 84: så at du skrev at sist dere ble gravid var i januar så du håpet det var en veldig måned! Samme her! Og EL på nesten akkurat samme tidspunkt. Så jeg satser også på at januar er en lykkemåned!

Ble du også gravid i januar 14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt ingen positive EL tester cd16, men har myye eggeløsningsslim og smerter i eggstokkene. Så har ikke gitt opp håpet om å få EL denne mnd! Lagt inn aksjer hver dag fra dag 11 i syklus og 2 ganger i går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du EL-test kun om morgenen Siot? Har sett noen ganger når jeg har tatt på kvelden også at den har vært knallppitiv og så kan den være svakere igjen neste morgen... Har du helt negative tester eller er de litt sånn halvveis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar morgen, middag og kveld pga kort LH topp :-) så burde jo få en positiv snart synes jeg. De er sånn halvveis. Den jeg tok cd12 morgen, cd15 (morgen, middag og kveld) og i dag er like sterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt fersk i dette, men forventet mens eller IKM som jeg tror det da er, er i uke 4. Jeg har ikke fått smilefjes på CB EL-test enda og begynner å bli bekymret. Hadde slim på toalettpapiret i dag og vondt i magen så håper EL er rett rundt hjørnet. Tenk om vi klarer å bli gravide denne mnd! :) Her er det jeg som håper og mannen er bare med på lasset (frodi han må) :) Vi prøver på nr. 3 :) Jeg er som sagt grønn på dette med EL-tester og det å kjenne etter tegn for EL da de to første kom på første forsøk uten å egentlig prøve så iherdig. Er derfor sååå redd for at vi denne gang ikke klarer det siden vi faktisk prøver. Prøver å ikke stresse og ta det som det kommer, men her er jeg på forum og har lært meg forkortelser jeg aldri trodde jeg kom til å lære meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her fikk jeg el slim i går, men bare såvidt skyggestrek på el test. 

Men på morgenen i dag var det MASSE el slim, og knall positiv el test. 

Da blir det sykehus i morgen for insiminering! 

Skulle egentlig hatt el til søndagen, så tidlig denne gangen.

Vel vel, føler meg som en snegle her jeg går å slimer :P 

Tatt bidronning gele i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar14 ja:) jeg gjenkjenner nicket ditt, så vi var sikkert i samme IKM gruppe noen ganger! Håper det klaffer nå i januar😅👌 Litt sterkere eltester i dag. Men langt fra positive. Lagt inn aksjer i dag også. Er så glad mannen stiller opp hver gang han får beskjed🙈😆

Lykke til i morgen keisermamma. Håper det blir positiv test snart jentemamma - forkortelsene syns jeg også var vanskelig i begynnelsen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er EL-testene mine negativ men tempen er fortsatt lav så fertilytifriend-appen min sier at jeg fortsatt er fruktbar...

Orket ikke sex i går pga laaaang arbeidsdag. Får ta en runde til i kveld for sikkerhets skyld. Kanskje egget mitt ikke helt vil løsne. Kjenner også litt smerter nedi magen innimellom. Tenk så greit om en bare kunne se inn i magen og se hva som foregår inni der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig vittig at vi er i samme ikm gruppe igjen syrin84!😂 Syntes det var noe kjent med nicket ditt også. Vi får krysse fingrene for at januar er lykkemåned for oss 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ClearBlue EL-tester, men glemmer å ta de på morgenen. Kan man ta de på kvelden? Har fortsatt slim så enten så har eg EL eller så får eg EL snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten positiv El test og tom for tester!!! Hyl. Har jeg brukt 21 tester på 1 pp allerede.. Ææ🙈 Masse elslim i dag også. Noe er på g! Vurdere å kjøre til byen med mini for å kjøpe nye😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, keisermamma1 <3

 

Tusen takk :) Det hele er overstått. Fortsatt positiv eggløsingstest i dag. insiminering er unnagjort, og nå er det bare å vente :) 

Legger inn litt aksjer forde da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar14 ja:) jeg gjenkjenner nicket ditt, så vi var sikkert i samme IKM gruppe noen ganger! Håper det klaffer nå i januar Litt sterkere eltester i dag. Men langt fra positive. Lagt inn aksjer i dag også. Er så glad mannen stiller opp hver gang han får beskjed

Lykke til i morgen keisermamma. Håper det blir positiv test snart jentemamma - forkortelsene syns jeg også var vanskelig i begynnelsen

 

Tusen takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har temperaturen min steget så da skal vel EL ha vært i går... La inn en siste runde med aksjer i går for sikkerhets skyld. Så da er det vel bare å vente... Blæ! Hater ventetiden. Så hvis EL var i går så blir vel min ikm 29. Haha, det er søren meg akkurat samme dag som jeg fikk positiv test for to år siden 😂 Det er utrolig morsomt hvis jeg blir gravid denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv EL-test enda! Masse slim da så må kanskje vente et par dager? Har jammen lang syklus altså! Blir utålmodig! Hehe..jeg håper det snart blir smilefjes! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bort i helgen, så insiminering blir eneste aksjer som blir lagt inn denne mnd :S Håper det holder. 

Spennende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b3r61k.jpg

 

Jippi, endelig:) Hadde A1 eggløsningstester på det lokale apoteket! Knall positiv med en gang. Dette er etter 3 dager med elslim. Negativ test tidlig i går. Har tempet i 5 dager og den er lav. Så kanskje en stigning de neste dagene. Håper det! :) skal i selskap i kveld, så i morgen vil nok tempen stige uansett pga alkohol..

 

Må sjekke når jeg ble gravid sist i januar sokkedyret 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...