Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irriterer meg at jeg nesten ikke har fått tett tempen den siste uken. Er jo så mye oppe om natten og blir vekket av at gutten griner og må bare stå opp. Var veldig spent på om den holdt seg jevnt høy. Har vært høy de to gangene jeg har fått tempet siden EL... Får prøve igjen i morgen. Nå er gutten vår endelig frisk så da håper jeg at han også sover bra igjen!

Sist gang hadde jeg ømme pupper dagene før ikm og positiv test så jeg går og kjenner på de hele tiden nå om ikke de er litt øm😖 Men nei! Ikke litt engang!

Eg fekk då smilefjes på EL test i dag, men kan den være feil? Når jeg tok den ut var det ikke to streker, men en strek og en som var smurt utover på ein måte. Var no rart å få smilefjes 10 dager etter at eg trudde eg skulle ha EL! Men her får vi hoppe i høyet ;)

Annonse

Kan vel stemme hvis du har lang syklus jentemamma? Eventuelt uregelmessig - så kanskje ikke kroppen har fått til el før nå? :) 

Her er jeg 7 eller 9 dpo.. åå.. nå går det treigt. Har høye temper hele tiden, så ganske sikker på at jeg har hatt el denne mnd  :)

Sokkedyret: Så kjedelig! Bedre lykke neste mnd :)

Siot: Så bra! Da er dere i alle fall i systemet! :)

Her ble det ingen rulling i høyet i går! Kjempe trøtt for tiden og mye stress i heimen og på jobb! I kveld har vi satt av tid til kjærestekveld så kanskje da? ;) Ellers har jeg symptomer på at TR er på vei :( Kan ikkje skjønne at jeg fikk positiv EL-test i går! Det må være feil! Irriterende!

Annonse

La til vedlegg...ka syns dåke?

Historien er ikkje så rosenrød som eg vil ha det til sjøl. Eg har mast på mannen en stund for å få et barn til (vi har jo to) og han er ikkje så gira. Så no når eg tok test er det litt åleine føles det som :( Og då angrer eg på at eg har trumfet det igjennom :( Off!

post-800954-0-39847700-1453838046_thumb.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...