Gå til innhold

Anbefalte innlegg

32 år med 2 gutter på 6 år (tvillinger). Prøvde ikke å bli gravid første gang, mistet i fjor sommer etter halvgått svangerskap. Tok en test i går, den var negativ. Kjenner også at Ikm nærmer seg, så håper februar bringer mer lykke til oss. Håper noen av dere andre får 2 streker i løpet av neste uke ☺️

Fortsetter under...

Jentemamma: kom på noe når du sier du ikke fikk positive eggeløsningstester enda. Det kan jo være at du har svært kort LH topp slik som meg? Jeg må teste både morgen og kveld for å få positiv test. Er oftest negativ morgen, positiv kveld, for deretter å være negativ igjen morgenen etter.

Annonse

Annonse

Wæææ, har hatt inseminering og har hittil ikke kjent noe symptomer. 

Men i kveld har jeg veldig vondt i "magen". 

Slik krampeaktig tak. Som skikkelige menssmerter. Tror dere det er fordi det ikke blir noe denne mnd?

Når er ikm da? Spennende med symptomer.

Wæææ, har hatt inseminering og har hittil ikke kjent noe symptomer. 

Men i kveld har jeg veldig vondt i "magen". 

Slik krampeaktig tak. Som skikkelige menssmerter. Tror dere det er fordi det ikke blir noe denne mnd?

Når er ikm da? Spennende med symptomer.

Har IKM den 30. Ikke noe andre symptomer. Kanskje litt stikking i det ene brystet en gang på siden insemineringen.

Begynte å få murringer i går. Er 9 dpo i dag. I morgen skal jeg til gynekolog da vi har forsøkt aktivt i 9 mnd uten at jeg har blitt gravid. Håper å kanskje få noen svar da. Ellers klamrer jeg meg til håpet om at det kanskje har klaffet denne mnd, selv om jeg etter mange mnd prøving ikke har store forhåpninger

Hei alle :) Hører også til her, men har forsøkt og holde meg litt vekk. Blir bare så skuffa hver gang det ikke lykkes :/

Har IKM i dag, og jeg bare håper at mensen ikke dukker opp.

Hadde en MA i september, og skulle igjennem to utskarpninger, før de fikk det hele vekk. Har to barn fra et tidligere forhold på 6 og 8, og vil veldig gjerne at de skal få en liten liten søster eller bror, sånn snart. Kjenner også at klokka tikker :(

Det er det vil bli den første min nye mann og jeg får sammen :)

Tok en test lørdag, som var negativ - men da jeg så på den et par timer senere, var det to streker. Tar det absolutt ikke for gode varre, jeg vet man ikke skal se på gamle tester. Men håpet er tent! 

Siot: Ja, kanskje det? Eg har aldri brukt EL-tester før og har bare testa om morgenen...kanskje eg har hatt EL likevel då. 

Eg er uggen i kroppen. Vondt i brystet, ryggen og småkvalm...MEN dette skjer i grunn kvar mnd når TR er på vei. Aner jo ikkje heilt nøyaktig IKM, men denne uken er det nå sikkert. Får bare vente og sjå :) Einaste forskjellen fra dei andre mnd, er at eg denne gangen er ustabil i magen. Har laus mage no og då. Og mykje luft! haha...vi er jammen sjarmerande ;)

HÅPER på positive tester hos alle denne veka! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...