Gå til innhold

Anbefalte innlegg

7 dpo i dag! Jeg vil at det skal gå fortere for jeg føler at for hver dag som går så klarer jeg ikke å holde igjen forhåpningene! Jeg burde ikke ha så høye forhåpninger, det tok tross alt 8 pp sist gang, men da tok det noen måneder før jeg begynte med EL-tester og sånn... Drømte i natt at jeg var både kvalm og hadde ømme pupper.

Fortsetter under...

Annonse

Uff så fælt! Men de fant ingenting? Betyr det at det er egentlig helt tilfeldig at du har mistet så mange ganger?

Håper du får en liten spire som klorer seg fast snart!

50% får ikke vite noe. Så jeg var forberedt på dette. Det betyr ikke nødvendigvis at alt er bra. Bare at de ikke fannt noe.

Men vi har jo tatt kromosomprøver. Og de var fine. Så det er jo positivt. Blir spennende å se hva samtalen bringer. Vi kommer til å stille oss i kø på prøverør da.

Så trist med dere som har mistet noen gang :( Det må rett og slett være skikkelig tøft *trøsteklem*. Håper vi alle blir gravide innen kort tid! Gravidstøv til alle fra meg!! :) 

Fortsatt ingen EL her. Dritt lei av den tragiske rundingen på EL-testen :( Er i dag 27 dager siden første dag i sist mens, har tatt EL-tester i 12 dager. Kanskje jeg startet for sent med testingen. Føler på kroppen at TR er på vei så det var litt merkelig. Kanskje jeg denne gang får en kort syklus, bare for å gjøre forvirringen total. Orker ikke sex heller for sovner før hodet treffer puten om dagene. Godt sliten. Håper dere andre har en litt bedre pp enn meg :)

Er nå i PP 12. I går (7 dpo) spottet jeg litt lysebrunt på dagen med litt friskere blod på kvelden. I dag kun litt lysebrun utflod igjen.

Har IKM 27. januar og pleier aldri å spotte såpass tidlig, max 1-2 dager før mensen. Krysser fingrene for at det kanskje er noe på gang denne mnd (festeblødning?), men prøver å ikke ha for høye forhåpninger. Er så lei av å bli skuffet gang på gang etter utallige symptomjakter.

Annonse

Ingen EL enda! Nå begynner jeg å lure på om jeg rett og slett ikke har det denne mnd altså...jeg har fått gulhvit kremaktig utflod og er sykt trøtt, murringer i magen og mye luft. Veldig rart syns no jeg! Får bare vente på TR som skal komme neste uke. Andre med rare kropper? :(

Her er kroppen også rar 😜 har testet med billigtester etter EL, men blei bare svak strek over 4 dager... Så der veit jeg rett og slett ikke helt hva som har skjedd 😜 Har uansett lagt inn aksjer før og etter forventet EL(elkalkulator), så får vi bare se om det klaffer 😊

Har egentlig ikke så mye tid å tenke på graviditeten denne måneden med en ettåring med omgangssyke på 5 dagen i tillegg til mye å tenke på med jobb. Men det kverner jo baki hodet likevel... Nå begynner heldigvis ikm å nærme seg litt.

Håper så veldig at det skal gå for ellers har vi bare en måned igjen å prøve før vi må stoppe fordi jeg jobber i vikariat og hvis vi blir gravid neste måned rekker jeg akkurat å jobbe nok til å få permisjonspenger 😁 Ellers må vi vente til jeg vet jeg har noe mer jobb 😞

Nei, det er ikke mye tid til å tenke på det når man har barn fra før, men som du sier Sokkedyret, det kverner bak i hodet. Håper ett-åringen din blir frisk snart! :) Vi skulle nesten hatt en presentasjonsrunde her inne syns jeg. Jeg kan begynne:

29 år (30 i mai), to barn som blir 4 (juni) og 5 år (mars). Gift med mannen i mitt liv i snart 2 år, vært sammen i snart 6 år :) Nytt hus, bor på landet :) Ønsker meg en tredjemann da jeg syns søsken er så kjekt å ha! :)

Fremdeles ingen EL, ingen mensen heller, men symptomer på det i grunn. Er vel på vei!

Forresten Sokkedyret: jeg mener du har rett på penger fra NAV dersom du ikke har jobb videre (samme lønn som du har nå) og at den stønaden reknes som lønn i forhold til permisjonspenger. Jeg har fått to tette barn og da ble første permisjonspenger litt med i neste utregnelse. Sjekk det ut på facebooksiden "foreldrepenger". Der kan du også stille spørsmål direkte til NAV :)

Her spyr treåringen på 2 dagen. Trodde vi var ferdig,men neida. Så du har min medfølelse!

Jeg blir 35. Vert gift i 4 år. Har en gutt på 3. Har prøvd i to pr på søsken. Er utreda for habituell abort og skal til samtale med gyn om 14 dager.

Venter billigtester i posten. Så får vi se om de kommer tidsnok eller ikke.

Her spyr treåringen på 2 dagen. Trodde vi var ferdig,men neida. Så du har min medfølelse!

Jeg blir 35. Vert gift i 4 år. Har en gutt på 3. Har prøvd i to pr på søsken. Er utreda for habituell abort og skal til samtale med gyn om 14 dager.

Venter billigtester i posten. Så får vi se om de kommer tidsnok eller ikke.

Jeg ser på nav sine sider at jeg kan søke om dagpenger som arbeidsledig og da teller det som grunnlag for foreldrepenger. Men synes det føles litt skummelt... Tenk om jeg ikke får dagpenger... Og dagpenger er bare 60% av vanlig lønn. Men så er det kjedelig å stoppe å prøve hvis det ikke går nå. Vi får ta det når vi kommer så langt.

Jeg er 30år og har vært samboer i 11år. Vi har ei snuppe på 2år. Ble gravid på første forsøk sist, men mistet i uke 7. Fikk beskjed om å vente en syklus, men mensen dukka aldri opp igjen 😜 Hadde kun sex to ganger den perioden, da samboer jobbet borte.. Så vet hverken EL eller noe 😜 Ingenting stemte 😂 Men.. Gravid var jeg! 😀👌🏼 Startet prøvingen igjen nå, så spent hvor lang tid vi vil bruke denne gangen😊

Endret av Prøverpånummer2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...